Minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
Kerro myös oletko mies vai nainen ja kaduttaako.
Kommentit (66)
18 vuotiaana. Olen nainen. Tavallaan kaduttaa, kokemus oli huono, mutta en toisaalta haluaisi olla neitsyt enää.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen mies ja poikuus tallella. Ylläri.
tääl myös
17-vuotiaana, mies melkein 10 vuotta vanhempi. Periaatteessa ei kaduta, mutta sitten taas toisaalta kaduttaa sillä paria kuukautta myöhemmin tapasin ensirakkauteni. Olis ehkä kauniimpi muisto ekasta kerrasta, jos olisi ollut tunteet mukana.
19-vuotiaana nykyisen mieheni kanssa, joka oli tuolloin itse 29v. Ei kaduta. Olen nainen.
15v ja samanikäisen tyttöystäväni kanssa. Oli molemmille eka kerta. Ei kaduta. M29 ja latino
18v, nainen, ei kaduta, sopiva ikä mielestäni Baarissa tapaamani jätkän kanssa
N19
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen mies ja poikuus tallella. Ylläri.
Täällä kolmikymppinen nainen jolla neitsyys tallella.
22-vuotiaana nykyisen mieheni kanssa. Kadun sitä, ettei se tapahtunut ensimmäisen poikaystävän kanssa 18-vuotiaana.
17 ja jätkä oli 18. Ei hirvesti kaduta.
17-vuotiaana. Olisin voinut odottaa parempaa ihmistä viemään neitsyyteni.
N31
16-vuotiaana (oon nainen), mies oli 17. Oli lukion luokkakaverini poikaystävä 😜 Tyttö oli niin stuck up bitch että hyvältä maistui.
3-vuotias olin ja raiskaajani oli noin 70-vuotias sukulaismies. En osaa katua, koska en itse voinut vaikuttaa asiaan, mutta hävettää hirveästi, koska perheeni mielestä saastutin suvun ja perheen maineen ja nimen.
20-vuotiaana silloisen tyttöystäväni kanssa.
M39
Miksi jollain on nelikymppisenä neitsyys tai poikuus tallella? Älkääkä syyttäkö muita tai epäreilua maailmaa vaan olkaa rehellisiä vastauksissanne.
Itsellä meni neitsyys 14 v, oli liian aikaisin mutta en kadu asioita, ne ovat tehneet minusta minut. Ja nautin seksistä enemmän kuin koskaan nyt nelikymppisenä, olen todella halukas ja haluttava nainen ja tänäänkin pistänyt miehen hokemaan että olen uskomaton. Ai että on kivaa ja huikeaa. En jaksa tosiaan murehtia mitä tein liki kolmevuosikymmentä sitten.
19- vuotiaana silloisen vuotta vanhemman poikaystävän kanssa. Ei kaduta. Oltiin yhdessä 6 vuotta.
N 46
18-vuotiaana, olen nainen ja ei kaduta :)
kirjoitti:
Miksi jollain on nelikymppisenä neitsyys tai poikuus tallella? Älkääkä syyttäkö muita tai epäreilua maailmaa vaan olkaa rehellisiä vastauksissanne.
Itsellä meni neitsyys 14 v, oli liian aikaisin mutta en kadu asioita, ne ovat tehneet minusta minut. Ja nautin seksistä enemmän kuin koskaan nyt nelikymppisenä, olen todella halukas ja haluttava nainen ja tänäänkin pistänyt miehen hokemaan että olen uskomaton. Ai että on kivaa ja huikeaa. En jaksa tosiaan murehtia mitä tein liki kolmevuosikymmentä sitten.
No itse en syytä ketään, mutta kertoo paljon että itse vedät tuollaisen asenteen asiaan. Minun kohdallani kyse on vain siitä ettei koskaan ole tullut vastaan sellaista naista jonka kanssa olisin voinut edes etäisesti kuvitella mitään parisuhdetta. Seksiä seksin takia en harrasta, varmaan jotain irtopillua saisi jos menisi baariin ja lepertelisi jollekin jurriselle misulle. Mitä saisin sellaisesta? Oman näkemykseni mukaan monet ihmiset eivät edes mieti näitä juttuja vaan ryntäävät panetuttamaan itseään ensimmäisen kumppanin kanssa joka vaan suostuu. Vaadin enemmän.
16-vuotiaana silloisen poikakaverin kanssa. Ei kaduta. Hän oli ensirakkauteni, jonka kanssa olin myöhemmin lähes vuosikymmenen.