Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!! En pysty enää polttamaan tupakkaa!!! Mistä voi olla kyse!!

Vierailija
16.10.2016 |

En pysty enää polttamaan. Tupakkani jo sytyessä näyttää todella ällöttävältä. Jotenkin palaa ihan myrkyllisen näköisenä.
Siis ei silleen houkkuttavan näköisenä niin kuin yleensä vaan pää käryää todella saasteisen ja harmaan näköisenä.
Makukin on ihan sikapaha ja savua vetäessä tuntuu, kuin keho pistäisi vastaan, että ei!!! Olo myöskin muuttuu oksettavaksi ja huonoksi. Tekee mieli istumaan.

Mistä talläinen voi johtua? En oo raskaana enkä mitään semmoista. Muuten kaikki tuntuu paremmalta kuin koskaan. Olenkohan jotenkin vakavasti sairas?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on mun äiti, joka kuoli keuhkosyöpään ja yrittää varoittaa sua. Lopeta nyt hyvä ihminen sun terveytesi tuhoaminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä aloittajan ongelma on.

Vierailija
4/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

Anna tuolle tunteelle tilaa ja jäädä pysyäkseen!

Itse sairastuin vakavasti nyt viisikymppisenä, syynä perimä ja rööki.

Voi kun minullekin olisi tullut kuvailemasi tunne. Saattaisin olla terve.

Vierailija
5/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty enää polttamaan. Tupakkani jo sytyessä näyttää todella ällöttävältä. Jotenkin palaa ihan myrkyllisen näköisenä.

Siis ei silleen houkkuttavan näköisenä niin kuin yleensä vaan pää käryää todella saasteisen ja harmaan näköisenä.

Makukin on ihan sikapaha ja savua vetäessä tuntuu, kuin keho pistäisi vastaan, että ei!!! Olo myöskin muuttuu oksettavaksi ja huonoksi. Tekee mieli istumaan.

Mistä talläinen voi johtua? En oo raskaana enkä mitään semmoista. Muuten kaikki tuntuu paremmalta kuin koskaan. Olenkohan jotenkin vakavasti sairas?

Tuskin on ihminen sairas jos tupakka ei enää maistu. Ole onnellinen. Monet yrittävät epätoivoisesti päästä tupakasta eroon, eivätkä vain onnistu ennen kuolemaansa, joka monilla johtuu tupakasta.

Vierailija
6/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehosi on ruvennut fiksummaksi kuin aivosi ja yrittää nyt kertoa sinulle että ei kannata polttaa

Vierailija
7/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vähän aika sitten sama tunne, ei vaan pysty polttaa, tulee tosi huono olo fyysisesti, ja jotenkin paska olo muutenkin.... eikä vaan halua, mieli sanoo, tuli mitta täyteen.

Olen siitä todella onnellinen!! vaikka en edes täyspäiväinen tupakoitsija, mutta siltikin vähäisempikin määrä on liikaa.

Vierailija
8/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samanlailla. Oli hyvä tapa päästä tupakasta eroon. Ei tullut vieroitusoireita.

Vierailija
9/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lisää: sama homma myös kahvin kanssa, ennen rakastin kahvin purujen tuoksua!! ja tykkäsin ihan kahvista, nyt alkaa etoo pelkkä haju.. Jänniä nää jutut. Mistähän lie johtuuvat.

Vierailija
10/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vaan hyvä asia? :D

Vierailija
11/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuntuu, kuin keho pistäisi vastaan, että ei!!!

Kumma juttu, myrkkyähän se vain on.

Vierailija
12/12 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tullut järkiisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän