Apua!!! En pysty enää polttamaan tupakkaa!!! Mistä voi olla kyse!!
En pysty enää polttamaan. Tupakkani jo sytyessä näyttää todella ällöttävältä. Jotenkin palaa ihan myrkyllisen näköisenä.
Siis ei silleen houkkuttavan näköisenä niin kuin yleensä vaan pää käryää todella saasteisen ja harmaan näköisenä.
Makukin on ihan sikapaha ja savua vetäessä tuntuu, kuin keho pistäisi vastaan, että ei!!! Olo myöskin muuttuu oksettavaksi ja huonoksi. Tekee mieli istumaan.
Mistä talläinen voi johtua? En oo raskaana enkä mitään semmoista. Muuten kaikki tuntuu paremmalta kuin koskaan. Olenkohan jotenkin vakavasti sairas?
Kommentit (12)
Ehkä se on mun äiti, joka kuoli keuhkosyöpään ja yrittää varoittaa sua. Lopeta nyt hyvä ihminen sun terveytesi tuhoaminen!
En ymmärrä mikä aloittajan ongelma on.
Hyvä!
Anna tuolle tunteelle tilaa ja jäädä pysyäkseen!
Itse sairastuin vakavasti nyt viisikymppisenä, syynä perimä ja rööki.
Voi kun minullekin olisi tullut kuvailemasi tunne. Saattaisin olla terve.
Vierailija kirjoitti:
En pysty enää polttamaan. Tupakkani jo sytyessä näyttää todella ällöttävältä. Jotenkin palaa ihan myrkyllisen näköisenä.
Siis ei silleen houkkuttavan näköisenä niin kuin yleensä vaan pää käryää todella saasteisen ja harmaan näköisenä.
Makukin on ihan sikapaha ja savua vetäessä tuntuu, kuin keho pistäisi vastaan, että ei!!! Olo myöskin muuttuu oksettavaksi ja huonoksi. Tekee mieli istumaan.Mistä talläinen voi johtua? En oo raskaana enkä mitään semmoista. Muuten kaikki tuntuu paremmalta kuin koskaan. Olenkohan jotenkin vakavasti sairas?
Tuskin on ihminen sairas jos tupakka ei enää maistu. Ole onnellinen. Monet yrittävät epätoivoisesti päästä tupakasta eroon, eivätkä vain onnistu ennen kuolemaansa, joka monilla johtuu tupakasta.
kehosi on ruvennut fiksummaksi kuin aivosi ja yrittää nyt kertoa sinulle että ei kannata polttaa
Mulle tuli vähän aika sitten sama tunne, ei vaan pysty polttaa, tulee tosi huono olo fyysisesti, ja jotenkin paska olo muutenkin.... eikä vaan halua, mieli sanoo, tuli mitta täyteen.
Olen siitä todella onnellinen!! vaikka en edes täyspäiväinen tupakoitsija, mutta siltikin vähäisempikin määrä on liikaa.
Mulle kävi samanlailla. Oli hyvä tapa päästä tupakasta eroon. Ei tullut vieroitusoireita.
7 lisää: sama homma myös kahvin kanssa, ennen rakastin kahvin purujen tuoksua!! ja tykkäsin ihan kahvista, nyt alkaa etoo pelkkä haju.. Jänniä nää jutut. Mistähän lie johtuuvat.
Vierailija kirjoitti:
tuntuu, kuin keho pistäisi vastaan, että ei!!!
Kumma juttu, myrkkyähän se vain on.
Up