Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerin kommentti mitä voi laihduttaneelle sanoa?

Vierailija
16.10.2016 |

Laihdutin itse melkein 30kg ja voin listata typerimpiä kuulemiani kommentteja.

* Sähän näytät nykyään ihan ihmiseltä

* Vau, en ollut tunnistaa kun ennen sä olit semmoinen löllerö

* Kyllä sulla vielä varaa olisi pudottaa kymmenisen kiloa - tilanteessa kun olin iloisena kertonut laihtuneeni melkein 30 kg

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että laihduttaminen vanhentaa?.

Ei kai sinulla ole jokin syömishäiriö?

Vierailija
22/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saat syödä oikein kunnolla, kun et ole enään pullukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten, kun joku kehuu laihtuneensa kymmeniä kiloja, mutta sitä ei oikeasti huomaa.  Vaikea sanoa oikein mitään.

Vierailija
24/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän et ole enää niin paljon possun näköinen!

Vierailija
25/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kuulin itseäni ehkä kymmenisen kiloa painavammalta, myös laihduttavalta ihmiseltä.

"Sähän olet laiha, jopa liian laiha." 

Vyötärönympärys minulla yli 110 ja liikapainoa n. 20 kg.  Ei tee tuommoisessa seurassa edes pilkun verran vihjata siihen suuntaan, että yritän katsoa mitä suuhuni panen, kun kerran olen jo liian laiha. Jos minä olen laiha, normaalipainoisena olen sitten varmaan jo kuollut laihuuteeni.

Vierailija
26/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia kirjoitti:

Mielenkiintoista, että niin moni pyrkii laihduttamaan suorastaan pakkomielteisesti, mutta samaan aikaan he eivät halua, että kukaan kommentoi painonpudotusta millään tavalla.

Itse en oikein tykkää kuulla kehuja tai haukkuja ulkonäöstäni. En ole tottunut niihin, enkä osaa oikein luontevasti suhtautua niihin. Yleensä sivuutan asian yhdellä sanalla.

Minulle kehoni on jatkuva projekti urheilun myötä, eikä minua erityisemmin kiinnosta jakaa kokemuksiani muiden kanssa. Etenkään sellaisten kanssa, jotka eivät harrasta itse vastaavaa. Välillä tulee painoa ja välillä lähtee ja se kuuluu hommaan, enkä siitä sen ihmeemmin välitä, enkä välttämättä edes muista missä kunnossa olin kun viimeksi kyseisen ihmisen tapasin.

Vierailija
27/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyydia kirjoitti:

Mielenkiintoista, että niin moni pyrkii laihduttamaan suorastaan pakkomielteisesti, mutta samaan aikaan he eivät halua, että kukaan kommentoi painonpudotusta millään tavalla.

Oletko oikeasti joku tyhmä ääliö vai tahallasiko heittelet kaikkea typerää provotaksesi.

Onko sinun aivoille mahdoton asia käsitettäväksi että ihmiset voivat laihduttaa oman terveytensä takia, eikä siksi että kelpaisivat jonkun moukka juntin silmille mieleiseksi!

Vierailija
28/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluumin olen ilman kehuja kuin kuuntelen sitä miten NYT olen kelvollinen ja ennen olin ihmishirviö.

Ihminen on kumminkin ihan sama ihminen vaikka ulkonäkö muuttuu.

Vierailija
29/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahans... Mä laihduin reilu vuoden aikana hissukseen 9 kg. Vain muutama huomasi. Olen nyt siis painoindeksiltä nippa nappa normaalipaunoinen. Ne muutamat jotka huomasi ja sanoi "Että vau, oot laihtunu" ja katsoivat mua ihaillen, tekivät mut tosi iloisiksi. Miksei sitä saisi ihaillen huomata kun joku on muuttunut edukseen? Kyllä laihtuja itsekin tietää että näyttää nyt paremmalta. Enemmän mua loukkasivat ne, jotka ei edes huomanneet.

Vierailija
30/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihan perseestä! Olen tehnyt itse kovan työn ja laihduttanut 25 kg eli nyt normaalipainoinen. Kyllä minusta on kiva kuulla läheisiltä, että olen laihtunut. Yleensä yhteiskunnassa tavoitellaan hoikkuutta eli laihtuminen on tavoiteltu asia - eli kehu. Ei minkään naapurin Pentin tarvitse tulla mitään sanomaan, mutta jo on piru, jos edes ystävä ei saa sanoa mitään.

Samoin minusta on mukava kuulla, että olen saanut lihasta. Käyn salilla 3-4 x vk eli tässäkin takana kova työ. Kiva kun joku noteeraa :D

Kyllä niin on helvetin vaikea maa tämä Suomi, kehua ei saa suuntaan taikka toiseen. Laihtumisestakin sanominen rinnastetaan siihen , että haukkuu väsyneennäköiseksi. Mitä hittoa nyt oikeasti taas?

Vierailija
31/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ovat pääsääntöisesti kateellisia laihtuneille. Siksi nämä "nyt sä voit syödä"  ja "älä nyt enää laihduta(vaikka on vieläkin ylipainon puolella). Oikeastaan vituttaa kuunnella koko laihdutus sanaa, kun ei ole tosiaankaan laihdutettu ja näännytty nälästä. Syöty vaan parempaa ruokaa kuin aikaisemmin.

Normaalipainoisilta ja hoikilta tulee sitten niitä "wow näytätpä hyvältä" kommentteja jotka piristää päivää oikeasti. 

Vierailija
32/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidin bravuuri, kun huomaa jonkun laihtuneen: "paljonko?" Sehän on se olennaisin asia. Äiti myös joskus möläytti, että ei ole tiennyt että mulla on "tommonen" leuka.

Ja just nämä "näytät nyt ihan ihmiseltä" on tosi loukkaavia. Mulle kävi aikoinaan niin, että yksi miespuolinen tuttava kiinnostui kovasti kun kiloja katosi 20. En jostain syystä lämmennyt, kun pyysi treffeille tyyliin"nyt kun sä et oo enää niin läski...".

Vaikeaa on tietysti tietää mikä kenenkin mielestä on kehu. Joskus tulee möläytettyä, vaikka ei ole tarkoitus.

Vierailija
33/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavana minua nimiteltiin läskiksi ja kun laihduin niin sanottiin haahkaksi.

Vierailija
34/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla syöpä, kun oot noin kuihtunut ja kurjan näköinen?

Vierailija
35/36 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ootpas sinä kuihtunut" anoppi sanoi, kierteli ympärillä ja tarkasteli sitten lisäten "no kyllä ne tulee takaisin".

Vierailija
36/36 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu "söisit enemmän kun näytät laihtuneen" ja "syötkö kunnolla kun olet laihtunut".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan