Typerin kommentti mitä voi laihduttaneelle sanoa?
Laihdutin itse melkein 30kg ja voin listata typerimpiä kuulemiani kommentteja.
* Sähän näytät nykyään ihan ihmiseltä
* Vau, en ollut tunnistaa kun ennen sä olit semmoinen löllerö
* Kyllä sulla vielä varaa olisi pudottaa kymmenisen kiloa - tilanteessa kun olin iloisena kertonut laihtuneeni melkein 30 kg
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on niin juntteja, että se ihan oksettaa.
Eläpä mitään! Aivan käsittämättömiä tollaset aivopierut! Varsinkin tuo kolmas, voi hyvä tavaton lähes tärisen myötähäpeästä! Älä AP itseesi ota tuollaisten junttien mölyistä.
"Ota nyt vaan sitä kakkua, miehet pitävät lihavemmista naisista"
WTF????!!!!????
"Noin, nyt kun oot hoikka voit taas syödä!" Joo, sen takia laihdutin että saisin heti syödä ne kilot takaisin...
Ja ap ihmiset on aivan järkyttäviä törkymöykkyjä. Aivan mahtava pudotus, ole siitä ylpeä ja koita jättää kaikki idiootit kommentit omaan arvoonsa!
"Älä nyt enää laihduta, sinähän kuihdut ihan kokonaan" - tässä vaiheessa urakka on vasta alussa.
"Oletpa sinä laihtunut. Otapa nyt pullaa, kakkua ja pikkuleipiä. Ihan sinua varten olen leiponut. Voi voi, kun ei kelpaa, en minä nyt osannut tehdä mitään hyvää."
"Minä jo pitkään mietin, pitäiskö sinulle sanoa, että sinun pitäisi laihduttaa".
Parasta olisi, jos kukaan ei kommentoisi painon muutosta mitenkään. Eri juttu, jos itse siitä mainitsen.
Onnittelut, ap!
30 kg:n painonpudotus on hieno saavutus , joka sekä järkyttää ihmisiä että saa osan kateellisiksi. Ainakin itse olen ollut kateellinen, kun joku on saanut laihdutettua itsensä normaalipainoiseksi.
Varo vaan, ne kilot tulee niin helposti takaisin.
"Oletpas kauhea rimpula nykyään." Ja bmi taisi olla silloin 24 luokkaa :D
"Näytät aivan eri ihmiseltä."Tuosta kommentista loukkaantumista en ymmärrä,noista muista kyllä.Tuon olen itsekin voinut joskus sanoa,kun toinen on paljon hoikistunut ja olen tarkoittanut sillä pelkästään hyvää.
Ihmisen ulkonäkö ja usein myös sisäinenkin olemus muuttuu,kunto kohoaa,vaatteet istuu toisin jne jne.
Kasvojenmuoto tulee esiin.Oikein jännitän,jos pystyisin yhden 15 kiloa pudottamaan,paljonko se vielä tällaista liki kyyskypästä muuttaisi.
Otan esimerkiksi vaikka entisen pressamme Martti Ahtisaaren.Ikää toki on ja juonteet näkyy,mutta hoikistuttuaan hänestä selkeästi näki,minkänäköinen mies on.
En tarkoita etteikö yhtä arvokas ja fiksu kiloineen kuin ilmankin,mutta olemus on toinen.
Naisista voin mainita ravintoloitsija Päivikki Palosaaren,joka muuttui oikeasti niin,ettei kuvista meinanut tuntea.
Eli mitä pahaa tuossa kommentissa,
Tiedän tapauksen,jossa sukulaiset eivät tunnistaneet reilusti laihduttanutta naista,kun eivät olleet sen laihdutuksen aikana nähneet.Oli sitten mennyt miehensä kanssa sukulaisiin,niin olivat jättäneet tervehtimättä kyläpaikan pihassa.Olivat luulleet,että miehellä on uusi nainen ja tuo nyt sen näytille,eli siis että mies olisi jättänyt puolisonsa tämän kilojen takia.
Oli ollut tyrmistys ja yllätys kun tajusivat että sama nainenhan se siinä....
P.S.Anteeksi,luin että eri ihmiseltä.Tarkistin,ihan ihmiseltä.No se on kyllä törkeetä,eli kirjoitukseni meni nyt huonoon paikkaan.Ei kuulu tähän,mutta tulipa muuten juttua laihtumisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
"Näytät aivan eri ihmiseltä."Tuosta kommentista loukkaantumista en ymmärrä,noista muista kyllä.Tuon olen itsekin voinut joskus sanoa,kun toinen on paljon hoikistunut ja olen tarkoittanut sillä pelkästään hyvää.
Ihmisen ulkonäkö ja usein myös sisäinenkin olemus muuttuu,kunto kohoaa,vaatteet istuu toisin jne jne.
Kasvojenmuoto tulee esiin.Oikein jännitän,jos pystyisin yhden 15 kiloa pudottamaan,paljonko se vielä tällaista liki kyyskypästä muuttaisi.
Otan esimerkiksi vaikka entisen pressamme Martti Ahtisaaren.Ikää toki on ja juonteet näkyy,mutta hoikistuttuaan hänestä selkeästi näki,minkänäköinen mies on.
En tarkoita etteikö yhtä arvokas ja fiksu kiloineen kuin ilmankin,mutta olemus on toinen.
Naisista voin mainita ravintoloitsija Päivikki Palosaaren,joka muuttui oikeasti niin,ettei kuvista meinanut tuntea.
Eli mitä pahaa tuossa kommentissa,
Tiedän tapauksen,jossa sukulaiset eivät tunnistaneet reilusti laihduttanutta naista,kun eivät olleet sen laihdutuksen aikana nähneet.Oli sitten mennyt miehensä kanssa sukulaisiin,niin olivat jättäneet tervehtimättä kyläpaikan pihassa.Olivat luulleet,että miehellä on uusi nainen ja tuo nyt sen näytille,eli siis että mies olisi jättänyt puolisonsa tämän kilojen takia.
Oli ollut tyrmistys ja yllätys kun tajusivat että sama nainenhan se siinä....
Aloituksessa oli valitettavasti toisin: "Sähän näytät nykyään ihan ihmiseltä"
Mielestäni tuosta voi loukkaantua.
"Olet laihtunut"
Joo, kiitos kun otat kantaa minun kehooni. Enköhän minä itse tiedä asiani. Ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
"Olet laihtunut"
Joo, kiitos kun otat kantaa minun kehooni. Enköhän minä itse tiedä asiani. Ole hiljaa.
Tämä. Parempi kun ei kommentoi yhtään mitään. Ei sitten kannata marista, että kukaan ei huomannu mun hienoa saavutusta. Sama jos oot läskistynyt, uusi kampaus, mies vaihtunut, auto rytyssä. ÄLÄ VAAN HUOMAA MITÄÄN. Joku saattaa vetää hernun sieraimeen.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutin itse melkein 30kg ja voin listata typerimpiä kuulemiani kommentteja.
* Sähän näytät nykyään ihan ihmiseltä
* Vau, en ollut tunnistaa kun ennen sä olit semmoinen löllerö
* Kyllä sulla vielä varaa olisi pudottaa kymmenisen kiloa - tilanteessa kun olin iloisena kertonut laihtuneeni melkein 30 kg
Itse en kommentoi ollenkaan, tämänkin joku voi kokea loukkauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet laihtunut"
Tämä. Parempi kun ei kommentoi yhtään mitään. Ei sitten kannata marista, että kukaan ei huomannu mun hienoa saavutusta. Sama jos oot läskistynyt, uusi kampaus, mies vaihtunut, auto rytyssä. ÄLÄ VAAN HUOMAA MITÄÄN. Joku saattaa vetää hernun sieraimeen.
En todellakaan kaipaa huomionosoituksia itsestäänselvästä asiasta, jos en itse ota puheeksi, älä sinäkään. Törpöt kommentoivat näitä asioita tyyliin
- oletpa laihtunut
- oletpa lihonut
- oletpa vanhentunut
- näytätpä väsyneeltä, oletkohan saamassa flunssan
- kylläpä sun posket hehkuu
- sullahan kasvaa harmaita hiuksia
Jne. YLLÄTYS YLLÄTYS. Se ihminen tietää nuo asiat jo itse. Ja kuka esim. haluaa kuulla olevansa sairaan ja väsyneen näköinen? Oikeasti? Ei kukaan. Joten SUU KIINNI törpöt.
Lopeta ettet vaan laihdu liikaa. (Normaalipainoiselle, ison työn tehneelle)
"Sä olet nykyään ihan luuranko!" 😂 Toki muutos oli iso -40kg, mutta BMI oli edelleen ylipainon puolella
Laihduta vielä kymmenen kiloo niin säkin olet nätti.
Olin kertonut "kaverille" laihtuneeni 15 kg. Itketti.
- Et sä vieläkään mikään laiha ole, Mutta normaalipainoinen kuitenkin.
- J a nyt on heti sitten tärpännyt, ja olet raskaana. (En ollut raskaana).
Ihmiset on niin juntteja, että se ihan oksettaa.