Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nainen 40-vuotiaana jo kelvoton?!

nelikymppis
16.10.2016 |

Jatkuvaan saa kuulla, miten keski-ikäinen nainen on maailman näkymättömin olento, ja miten parasta ennen päiväys menee umpeen viimeistään kun 40 tulee täyteen.
Enää ei naurata moiset kommentit. Onko minut tuomittu "hirviönä" kulkemaan loppueloni?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, itsestäpä tuo riippuu; elämänhalusta, asenteesta, seikkailumielestä. Itse nyt nelikymppisenä olen vastanainut, muuttamassa ihan uuteen elämään, lapsi haaveissa, elämä täynnä uusia tuulia. Ja jos se nyt mikään mittari on, niin kyllä sitä huomiota yhä miehiltä saa jos sellainen kiinnostaa. Eli miten sen ottaa, osa on jo elämänsä elänyt tuohon ikään mennessä omassa mielessään, osa kukoistaa ja elää parasta aikaa.

Vierailija
22/28 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se yleensä on käyttökelvottomaksi jo väljähtänyt, mutta meneehän tuo siivoojana joten kuten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, välillä tuntee itsensä aika romuksi, mutta ei tarvitse kelvata kuin itselleen, miehiä en jaksa ajatella. Nyt viimeistään pitäisi panostaa omaan hyvinvointiin ja terveyteen, tässä iässä huomaa nopeasti jos ei pidä itsestään huolta. Lapset ovat jo 14-21-vuotiaita, joten omaa aikaa on ja se on ihanaa 😊. Miestä tähän en kaipaa. N 44

Vierailija
24/28 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, itse olen syntynyt 1975 ja synnytin lapseni 24.10.2015. Nyt olen siis 41-vuotias ja lapseni täyttää pian vuoden ja elän elämäni onnellisinta aikaa! 20-29vuotiaana tuli elettyä nuoruutta ja biletettyä, 30-39vuotiaana olin varsinainen uraohjus ja nyt kypsänä aikuisena naisena 40-vuotiaana oli aika äitiydelle ja tähän aion nyt keskittyä täysillä. Pienen lapsen äitinä ei tunne todellakaan itseään kelvottomaksi ja kun on pitänyt itsestään hyvää huolta, harrastaa liikuntaa, nukkuu riittävät yöunet, syö terveellisesti, pitää huolta kauneuden hoidosta, niin sitä ei myöskään näytä huonolle. :)

Vierailija
25/28 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40-vuotias nainen ja saan päivittäin kaiken ikäisiltä suomalaisilta miehiltä huomiota ja usein myös vislauksia ja kehuja. Olen varattu perheellinen nainen enkä hae tuollaista huomiota, koska saan sitä myös omalta mieheltäni riittävästi. Olen nuorekkaan näköinen ja itsetuntoni on kunnossa ja samoin kaikki tuntemani nelikymppiset naiset ovat myös mielestäni nuorekkaan näköisiä. Uskon että hekin saavat huomiota.

Olet aloittaja ilmeisesti se sama 40-vuotias yh-sinkkunainen, joka täällä jatkuvasti kirjoittelee tuollaisia itsesääliviä ja heikkoa itsetuntoa osoittavia kirjoituksia. Ehkä tuo huono itsetuntosi, itsesäälisi ja itsesi vähättely sekä negatiivinen asenteesi sekä epätoivoisuutesi sinkkuutesi vuoksi loistaa sinusta ja se on syynä siihen, että miehet eivät huomioi sinua. Eikä itsetuntoasi taatusti kohota ainakaan se, että kirjoittelet tuota itsesääliäsi tänne.

Vierailija
26/28 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskot tuollaisia yleisiä väitteitä, joita yleensä vähän vitsinä väännetään, ne vaikuttavat mielessäsi niin, että ne alkavatkin toteuttaa itseään.

Vierailija
27/28 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen, onnellisesti aviossa ja yhden teinin äiti. Tämä on parasta aikaa elämässä, ei ole enää lapsessa kiinni, velat on maksettu, on varaa toteuttaa unelmiaan. Miehen kanssa menee paremmin kuin koskaan, väsyttävä pikkulapsiaika on ohi ja aikaa on parisuhteelle eri tavalla. Koen olevani oikein kelvollinen vielä ihan mihin tahansa.

Vierailija
28/28 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljäkymmentäkaksi taisi olla se ikä kun ihminen on onnettomimmillaan. Tiedä sitten mihin tuokin perustuu. Minä tulin sen ikäisenä äidiksi, on hyvä mies, varallisuutta ja unelmatyö. Taas joku maalaisten hassutus varmaan tuokin tutkimus, sen maailman tuotoksia, kun kansakoulussa jo pariuduttiin ja kaksikymppisenä lisäännyttiin,nelikymppisenä mummoksi ja mies nuoremman naisen mukaan.

tsorry, kaupunkilaisten hassutus. Niillä kun puuttuu maalaisjärki ja keksivät väkisin uusia juttuja 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän