Onko nainen 40-vuotiaana jo kelvoton?!
Jatkuvaan saa kuulla, miten keski-ikäinen nainen on maailman näkymättömin olento, ja miten parasta ennen päiväys menee umpeen viimeistään kun 40 tulee täyteen.
Enää ei naurata moiset kommentit. Onko minut tuomittu "hirviönä" kulkemaan loppueloni?
Kommentit (28)
Kaipaako nelikymppinen nainen paljonkin huomiota? Teinityttöjen huomionkaipuun ymmärrän, ikäistesi naisten en.
Ei nainen ole koskaan kelvoton jos pitää itsestään huolen :)
Paljon vettä, liikuntaa, iloa elämään :)
Neljäkymmentäkaksi taisi olla se ikä kun ihminen on onnettomimmillaan. Tiedä sitten mihin tuokin perustuu. Minä tulin sen ikäisenä äidiksi, on hyvä mies, varallisuutta ja unelmatyö. Taas joku maalaisten hassutus varmaan tuokin tutkimus, sen maailman tuotoksia, kun kansakoulussa jo pariuduttiin ja kaksikymppisenä lisäännyttiin,nelikymppisenä mummoksi ja mies nuoremman naisen mukaan.
Olen 47v. ja elämä on erittäin ok :)
Tämähän on parasta aikaa elämässä ja ihan sama mitä muut minusta ajattelee.
Itse tykkään itsestäni ja elämästäni.
Olen 41, ja ihan kelvoton. Enää pitää keksiä että mihin... :p
Mä olen 46v. ja kelpaan erittäin hyvin. Ikä ei vaikuta.
Mihin mun pitää kelvata?
Kyseleepi rouva 44
Niin kuin jossain sketsiohjelmassa sanottiin, kun nainen täyttää 40 on hänen vaellettava johonkin syrjäiseen paikkaan kuolemaan.
20 v mielestä oman vanhemman ikäiset ovat muinaisjäänteitä. Samanikäisten mielestä nuoria ja elämä edessä, kun vielä keksisi, mitä haluaa tehdä isona :)
N45
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v. ja elämä on erittäin ok :)
Tämähän on parasta aikaa elämässäni ja ihan sama mitä muut minusta ajattelee.
Korjasin lauseesi, koska on ylimielistä väittää tai olettaa, että koska sinulla menee hyvin tuossa iässä, kaikilla muillakin menisi.
Riippuu ihan siitä kuinka ajetu on. Itse en vapaana ja seurustelemattomana nelikymppisenä miehenä kelpuuttaisi nelikymppistä naista jolla olisi kilometrejä takana. Minulla on siihen varaa.
Se vähän riippuu millainen olet, mutta tuskin olet kelvoton ..et vaan ole löytänyt sitä oikeaa ja voi olla että olet myös etsinyt sitä väärään aikaan ja vääristä paikoista.
Jos oot ok näköinen ja kokoinen ja kiva luonteinen nii varmaan jonkujonkun saat jos niin haluat.
Lapseton nainen saa erittäin helposti ja yh:t kin jopa
Sun elämäs tuossa iässä on sellainen kuin olet sen itse rakentanut. Jos olet onnellisesti parisuhteessa niin todennäköisesti sinulla on aikaa myös itsellesi koska lapset alkavat olla isoja ja perheen talouskin on yleensä tuossa iässä jo vakaalla pohjalla.
Jos taas olet kämmännyt parisuhteesi tai olet joku viiniä lipittävä vuokralla kärvistelevä ikisinkku niin on selvä, että sitä rataa jatkat loppuun asti. Naisen viimeinen risteys on kolmenkympin pinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet onnellisesti parisuhteessa niin todennäköisesti sinulla on aikaa myös itsellesi koska lapset alkavat olla isoja.
Suurin osa naisista saa ensimmäisen lapsensa vasta 29-vuotiaana. Ja päälle kolmekymppisenä ne seuraavat jos on saadakseen.
Aika tasan 40-vuotiaana on naisella yleensä lapset sen ikäisiä, että esikoinen on ala-asteella ehkä kakkos- tai kolmosluokalla ja muut lapset on vielä päiväkoti-ikäisiä. Että se siitä omasta ajasta.
Ei ole kelvoton muiden kuin palstalla satunnaisesti pyörivien aivokääpiöiden mielestä
On,olet aivan oikeassa .Se on juuri niin kuin otsikossasi sanot.
On, jos ajattelee olevansa. Ei, jos ei ajattele olevansa. Ajattele miten helppoa! ;)