Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helnykki näkyy olevan taas palstalla. Saisko päivityksen? Onko ero edennyt? Uusi mies?

Vierailija
16.10.2016 |

Väkisinkin kiinnostaa.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hel-Nyc: tavataanko?

Vierailija
42/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helnycci antanut ikinä mitään selitystä siihen, miksi se käsikuva krokopatsaan edessä oli pöllitty netistä?

Siihen asti kunnes tuolle ilmaantuu uskottava selitys, pidämme Helnycciä feikkinä ☺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti tämä eukko on sekaisin. Mikä on motiivisi tähän trollaukseen?

Eukko vaiko ukko? Eihän tuohon ole muuta syytä/motiivia kuin vakavat mielenterveysongelmat. Sääliksi käy kyseinen henkilö, ei ilmeisesti osaa apua itselleen hakea. Itse ainakin mielummin käyttäisin tuon kaiken netissä vietetyn ajan johonkin järkevämpään. Ainahan tuo välillä täällä valittelee katkerana sitä, kun ei ongelmiensa takia ole saanut mitään aikaiseksi, yksinäinen syrjäytynyt mt-potilas kun on. Pitää myös itseään huippyälykkäänä (vaikkei Mensan testissä edes pärjännyt), mutta hahmotushäiriön tms. takia ei voi onnistua.

En ole vielä koskaan miehellä nähnyt niin taikinaista naiskättä, jota heluna koitti Nykkiin photoshopata.

Oletko jo nähnyt tämän itse ottamani kuvan?

http://aijaa.com/curVK3

44/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eukko vaiko ukko? Eihän tuohon ole muuta syytä/motiivia kuin vakavat mielenterveysongelmat. Sääliksi käy kyseinen henkilö, ei ilmeisesti osaa apua itselleen hakea. Itse ainakin mielummin käyttäisin tuon kaiken netissä vietetyn ajan johonkin järkevämpään. Ainahan tuo välillä täällä valittelee katkerana sitä, kun ei ongelmiensa takia ole saanut mitään aikaiseksi, yksinäinen syrjäytynyt mt-potilas kun on. Pitää myös itseään huippyälykkäänä (vaikkei Mensan testissä edes pärjännyt), mutta hahmotushäiriön tms. takia ei voi onnistua.

Onko hän oikeasti tehnyt tuon testin? Ja myöntänyt, ettei pärjännyt?

Ei ole nimimerkillään, mutta tunnistan hyvin helposti (tuskin olen ainut?) henkilön kirjoittamat tekstit, kun olen niitä parisen vuotta seurannut. Hänellä on myös pakkomielle älykkyyteen, siksi hän on varmaan keksinyt itselleen ne pari huippuälykästä lastakin + miehen :D

Eihän tuo henkilö nyt oikeasti mikään ihan tyhmä varsinaisesti ole, mutta omaa vain liian paljon muita ongelmia.

Ilmeisesti et tunnista kovin helposti minun kirjoittamiani tekstejä :D Et näköjään ole ainoa harhainen. Jos nyt oikeasti teitä kiinnostaisi noin kamalasti, niin olen melko varma, että löytyy useampikin viesti, jotka ovat päällekäisiä muiden "hahmojenne" kanssa. Ainakin SSSS:n kanssa etsin teille useammankin viestin, jotka eivät vain voineet olla saman henkilön kirjoittamia yhtäaikaisuutensa ja kontekstiensa vuoksi.

Tietenkin salaliittoteoriat ovat aina kiehtovia, mutta siihen on syynsä, miksi sellaista ihmistä, joka väittää Kekkosen olleen liskoihminen, katsotaan hieman kieroon... Onneksi olet löytänyt av:lta kaltaisiasi. Todisteethan pilaisivat huvinne, siksi ette voi tarkistaa olenko sama henkilö, koska pettymys olisi teille valtaisa.

P.S. olen lukenut av:ta monen monta vuotta, mutta kirjoitin ensimmäisen kerran tämän vuoden alkupuolella. Aika nopeasti tein nikin.

Enkä koe, että minulla on mitään pakkomiellettä älykkyyteen. Lapseni ovat minun mielestäni huippuälykkäitä ja täydellisiä, kuten varmasti kaikki lapset ovat vanhempiensa mielestä. AV:n mielestä minun lapsen olivat huippuälykkäitä ja siten olemattomia, koska he osasivat jokunen kuukausi sitten pelata Afrikantähteä (aikuisten avustuksella!). Hurjaa.

Väität ihan todissasi, että sulla on lapsia muuallakin kuin mielikuvituksessasi? Sen pystyn kyllä uskomaan, että voisit olla joku viikonloppuvanhempi. Luonasi ne eivät ainakaan asu, ei noin pahasti nettiriippuvainen ja sekava ihminen pystyisi mitenkään sellaisista kunnolla huolehtimaan.

Tuossahan he vieressä ovat. Ihan muuallakin kuin mielikuvituksessani. 

Mihin perustat väitteesi nettiriippuvaisuudestani (volyymi ei riitä, vaikka kuinka haluaisit) saati sekavuudestani?

Vierailija
45/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Helnycci antanut ikinä mitään selitystä siihen, miksi se käsikuva krokopatsaan edessä oli pöllitty netistä?

Siihen asti kunnes tuolle ilmaantuu uskottava selitys, pidämme Helnycciä feikkinä ☺

Oliko se tästä kuvasta selitys se, että hel-nyc ei päässyt ottamaan kuvaa, ja pyysi kaveriaan käymään ottamassa kuvan. Kaveri oli jostain syystä ottanut kuvan netistä ja muokannut sitä.

Vierailija
46/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä koskaan miehellä nähnyt niin taikinaista naiskättä, jota heluna koitti Nykkiin photoshopata.

Oletko jo nähnyt tämän itse ottamani kuvan?

http://aijaa.com/curVK3

Minusta tuo näyttää ihan miehen kädeltä, huomio kiinnittyy erityisesti tuohon törröttävään luuhun.

Vierailija
47/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeasti kiinnostaa? Kannattaako trollia ruokkia? Eikö teillä hyvät ihmiset ole muuta tekemistä? Piti aukaista ketju ihan kauhusta onko tuo trolli taas palstalla, näemmä on. Hyvää elämää, tietääpähän taas varoa tiettyjä ketjuja.

Vierailija
48/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä oikeasti kiinnostaa? Kannattaako trollia ruokkia? Eikö teillä hyvät ihmiset ole muuta tekemistä? Piti aukaista ketju ihan kauhusta onko tuo trolli taas palstalla, näemmä on. Hyvää elämää, tietääpähän taas varoa tiettyjä ketjuja.

En tiedä miksi itseäni kiinnostaa. Jotenkin toivon, että kyseinen henkilö saisi jotain apua ongelmiinsa. Minusta se on jonkinlaista välittämistä, että ihmiset yrittäisivät saada ihmisen tajuamaan, kuinka sairas on. Mutta tietysti joitakin persoonallisuushäiriöitä sairastavat eivät tietenkään ymmärrä tilaansa, vaikka heille kuinka siitä vihjailisi tai sanoisi ihan suoraankin. Ammattilaisenkaan sanat eivät usein tehoa.

Vierailija
49/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä mutta pojat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se tästä kuvasta selitys se, että hel-nyc ei päässyt ottamaan kuvaa, ja pyysi kaveriaan käymään ottamassa kuvan. Kaveri oli jostain syystä ottanut kuvan netistä ja muokannut sitä.

Kyllä, ystäväänsä valokuvaajaa, joka asui aivan kuvan metropysäkin vieressä. Ystävä koki sitten kuitenkin helpommaksi vaihtoehdoksi pölliä kuvan jonkun random-naisen blogista, ja muokata sitä, kuin mennä ottamaan aidon kuvan. Lopuksi sitten kuvaan vielä lisättiin "helunan" käsi :D Huippua!

50/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut sille sen selityksen, jonka vuoksi kuvan linkitin. En asunut enää Nykissä, mutta en halunnut mahdollisten usalaisten  av-mammojen ronkkivan esille kotipaikkaani, koska kyseessä on todella pieni kaupunki. Pyysin ystävääni ottamaan kuvan lempipatsaastani ja kädestään, mutta ilmeisesti hän ei ollut ko. stationille ehtinyt lähteä. En tiedä. En ole koskaan ottanut asiaa hänen kanssaan puheeksi. 

Mutta tietenkin olen feikki, koska joku av-mamma on päättänyt että olen mielikuvitusolento joka esiintyy netissä lukuisina eri hahmoina; SSSS, Celine, Ulinamies, N17, Desi, Minttu Vettenterä ja luoja ties kuka vielä. Asun kuulemma Siilinjärvellä ja jonkun mielestä hänellä oli varmat todisteet siitä, että olen kahden lapsen isä, joka teen nettitöitä ja kirjoitan vaikka millä foorumilla :D Todisteita hän ei tosin suostunut antamaan. Ei edes kertomaan minkä operaattorin nettiliittymä minulla olisi. Miksiköhän? Todisteita kuulemma kuitenkin oli :D

Siitä huolimatta, että olen antanut lukuisia kiistattomia todisteita olemassaolostani ja vieläpä elämästäni USAssa olen monen mielestä satuolento. 

Siitä vain, mutta jos lähtee herjaamaan minua mielenterveysongelmaiseksi tms, kuten tuolla yllä, olisi kiva nähdä edes jonkinlaisia perusteluja, jotka olisi edes vaivauduttu vaikka googlettamaan läpi. Tällaisia ei kuitenkaan löydy - miksikö? Siksi, ettei ketään voi todeta mielenterveysongelmaiseksi minkään keskustelupalstan välityksellä. Ei edes tai varsinkaan mielikuvitusolennoksi kuvittelemaansa ihmistä.

En enää jaksa vastata kummallisuuksiin, asiallisiin kysymyksiin ja keskusteluihin vastaan ihan mielelläni. 

Vierailija
51/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiusaatte HEL-NYCiä?

Antakaa hänen olla.

Vierailija
52/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiusaatte HEL-NYCiä?

Antakaa hänen olla.

Kannattaa varmaan pysyä poissa täältä, jos pitää tuota kiusaamisena. Oletko kuullut koskaan sanontaa "niin metsä vastaan, kuin sinne huudetaan"?

Vierailija
53/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se alkoi multipeukuttamaan itseään! :D Go, heluna, go!

Vierailija
54/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko lopettaa jankkaamisen siitä, onko helnyc oikea vai feikki? Minusta ainakin hänen juttunsa ovat tosi viihdyttäviä ihan siitä riippumatta, ovatko täyttä valhetta, osin totta vai kokonaan totta. Mutta nämä ketjut menevät aina tällaiseksi jankkaamiseksi, missä joukko lukijoita yrittää todistaa helnycin valehtelevan. Mitä mielenkiintoista tuossa jankkauksessa on?

55/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Vaikka niin kuvittelet, kaikki eivät osaa multipeukuttaa itseään. En edes usko, että se on teknisesti mahdollista. 

Vierailija
56/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko lopettaa jankkaamisen siitä, onko helnyc oikea vai feikki? Minusta ainakin hänen juttunsa ovat tosi viihdyttäviä ihan siitä riippumatta, ovatko täyttä valhetta, osin totta vai kokonaan totta. Mutta nämä ketjut menevät aina tällaiseksi jankkaamiseksi, missä joukko lukijoita yrittää todistaa helnycin valehtelevan. Mitä mielenkiintoista tuossa jankkauksessa on?

Surullisia nuo ovat, eivät tosiaan mitenkään viihdyttäviä. Vai oletko yksi niistä idiooteista, jotka pitävät esim. Nykäseen tai tukiaisen sekoiluja viihdyttävinä?

Miksi sinä aina kuvittelet, että sinulla on oikeus päättää mitä ketjussa keskustellaan ja kenestä? Miksi hel-nyc saa jankata, mutta muut eivät? Koita ymmärtää, ettei kaikki maailmassa pyöri aina assien ehdoilla.

Vierailija
57/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Vaikka niin kuvittelet, kaikki eivät osaa multipeukuttaa itseään. En edes usko, että se on teknisesti mahdollista. 

Juu, et varmasti! :D Olethan täysin tumpelo, mitä tulee netin ja tietokoneiden käyttöön. Muuten vaan netti on sulle koko elämä.

Vierailija
58/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olivatkaan ne "kiistattomat todisteet" HelNycin olemassaolosta?

Vierailija
59/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hel-Nycin sana. Siinä kaikki. Lukuisten valheiden ja outouksien jälkeen tämä henkilö kaikesta huolimatta odottaa, että ihmiset uskovat siihen, mitä hän netissä kertoo. Jos ei usko, niin alkaa kiukuttelu ja jankkaus. Onko kyseessä joku hieman yksinkertainen asperger vaiko pahasti mielenterveysongelmainen tapaus? Siitä emme ole täysin varmoja. Trolli tai ei, mitenkään tervettä tuollainen ei ole. Apua hän tarvitsee, kipeästi.

60/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hel-Nycin sana. Siinä kaikki. Lukuisten valheiden ja outouksien jälkeen tämä henkilö kaikesta huolimatta odottaa, että ihmiset uskovat siihen, mitä hän netissä kertoo. Jos ei usko, niin alkaa kiukuttelu ja jankkaus. Onko kyseessä joku hieman yksinkertainen asperger vaiko pahasti mielenterveysongelmainen tapaus? Siitä emme ole täysin varmoja. Trolli tai ei, mitenkään tervettä tuollainen ei ole. Apua hän tarvitsee, kipeästi.

Mm. erään usalaisen mamman kuulustelema tietyn kaupan sisustus + seikkoja, joita ei kuvista tai videoista tms selviä mitenkään, passikuvat, auton ikkunasta otettu kuva, lasten kuvat (jalka ja kengät) yms. Onhan noita todisteita, mutta ymmärrän, ettei ne ole niin kivoja kuin väittää valehtelijaksi tai kiukuttelijaksi tai ongelmaiseksi. Joistain on ilmeisesti niin kamalan kiva tehdä pseudodiagnooseja, vailla minkäänlaista koulutusta :D

En koe olevani yksinkertainen, mutta se tietysti on makuasia. Asperger en ole, enkä mielenterveydessäni ole minkäänlaista vikaa, vaikka kai jonkinsortin masokisti täytyy olla av-palstaa jaksaessaan. 

Mutta minä taas haluaisin tietää mikä tarve jollain on pönkittää itseään tekemällä moisia "diagnooseja" tai väittämällä trolliksi? Korvaako se jotain puuttuvaa koulutusta/työtä/kontrollia omasta elämästään? Vai tuntuuko silloin oma ihmisarvo ja oma asema jotenkin paremmalta ja korkeammalta, jos löytyy (muka) joku, joka on vielä "alempana"? Minä en tiedä. Haluaisin ymmärtää. Miksi ketään muuten kiinnostaisi joku yksittäinen kirjoittaja?

Voisin uskoa, että kyse on huonosta itsetunnosta tms., tuskin kuitenkaan mistään patologisesta. Me av-mammat olemme kuitenkin lopulta liian tavallisia, että meissä olisi mitään patologista vikaa. Vaikka haluaisit kuinka ajatella, että minussa on jotain "vikaa", niin toinen meistä jaksaa jahdata mielestään mielikuvitusolentoa tai päivitellä ihmistä, jossa uskoo olevan jotain mielenterveysongelmaa. Ja toinen meistä jaksaa kertoilla palstalle salaliittoteorioitaan siitä, kuinka monen eri kirjoittajan tyylissä näkee toisen kädenjäljen... Sellaista sanotaan palstan ulkopuolella usein harhaiseksi (ei edes virallinen pseudodiagnoosi, vain kuriositeetti). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme