Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helnykki näkyy olevan taas palstalla. Saisko päivityksen? Onko ero edennyt? Uusi mies?

Vierailija
16.10.2016 |

Väkisinkin kiinnostaa.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melako niitä lapsia nyt hoitaa, kun olet kipeänä? Mitä ovat tehneet/tekevät? Kuka laittaa ruuan?

Ruokaa on niin paljon roskiinkin heitettäväksi , että niillä ruokkisi vaikkapa koko Hurstin leipäjonon.

Eiköhän ne älykkäät lapset osaa itse jo kokatakin.

Vierailija
22/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen vanhempi lapsistasi on? Nukkuuko hänkin vielä päikkäreitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melako niitä lapsia nyt hoitaa, kun olet kipeänä? Mitä ovat tehneet/tekevät? Kuka laittaa ruuan?

Ruokaa on niin paljon roskiinkin heitettäväksi , että niillä ruokkisi vaikkapa koko Hurstin leipäjonon.

Eiköhän ne älykkäät lapset osaa itse jo kokatakin.

Omasta mielestään osaisivat. Minun ja miehen mielestä se on vielä hiukan liian hasardia, kuten yleensäkin 3- ja 4-vuotiaiden kokkaamiset. Osallistua kyllä saavat.

24/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen vanhempi lapsistasi on? Nukkuuko hänkin vielä päikkäreitä?

Neljävuotias. Nukkuu vaihtelevasti. Ei kuopuskaan (3) enää aina nuku. Pääasia että rauhoittuvat hetkeksi.

Vierailija
25/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ketjussa käsiteltiin miehen viimeisimpiä sekoiluja?

Vierailija
26/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavin henkilö täällä. Oletteko muuten huomanneet että jännästi Celine on hiljennyt ja nyt helnyc ihan jatkuvasti dataamassa täällä. Todella surullinen ihmiskohtalo. Rasittava asperger, besserwisser ja pätijä. Ei kukaan mies kyllä tollasta jaksa.

Vierailija
27/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti tämä eukko on sekaisin. Mikä on motiivisi tähän trollaukseen?

Eukko vaiko ukko? Eihän tuohon ole muuta syytä/motiivia kuin vakavat mielenterveysongelmat. Sääliksi käy kyseinen henkilö, ei ilmeisesti osaa apua itselleen hakea. Itse ainakin mielummin käyttäisin tuon kaiken netissä vietetyn ajan johonkin järkevämpään. Ainahan tuo välillä täällä valittelee katkerana sitä, kun ei ongelmiensa takia ole saanut mitään aikaiseksi, yksinäinen syrjäytynyt mt-potilas kun on. Pitää myös itseään huippyälykkäänä (vaikkei Mensan testissä edes pärjännyt), mutta hahmotushäiriön tms. takia ei voi onnistua.

Vierailija
28/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavin henkilö täällä. Oletteko muuten huomanneet että jännästi Celine on hiljennyt ja nyt helnyc ihan jatkuvasti dataamassa täällä. Todella surullinen ihmiskohtalo. Rasittava asperger, besserwisser ja pätijä. Ei kukaan mies kyllä tollasta jaksa.

Samaa mieltä. Tuo sairas henkilö on noiden kaikkien hahmojen (myöskin mm. "gainer n17") takana. Joku painofetissi tällä tyypillä selkeästi on, liekö oikeasti sitten läski? Ainakin kuvien perusteella käsi oli pulleahko ja miehen käden näköinen (ellei nekin kuvan osat sitten olleet pöllittyjä netistä).

Vierailija
29/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eukko vaiko ukko? Eihän tuohon ole muuta syytä/motiivia kuin vakavat mielenterveysongelmat. Sääliksi käy kyseinen henkilö, ei ilmeisesti osaa apua itselleen hakea. Itse ainakin mielummin käyttäisin tuon kaiken netissä vietetyn ajan johonkin järkevämpään. Ainahan tuo välillä täällä valittelee katkerana sitä, kun ei ongelmiensa takia ole saanut mitään aikaiseksi, yksinäinen syrjäytynyt mt-potilas kun on. Pitää myös itseään huippyälykkäänä (vaikkei Mensan testissä edes pärjännyt), mutta hahmotushäiriön tms. takia ei voi onnistua.

Onko hän oikeasti tehnyt tuon testin? Ja myöntänyt, ettei pärjännyt?

Vierailija
30/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nimimerkillään, mutta tunnistan hyvin helposti (tuskin olen ainut?) henkilön kirjoittamat tekstit, kun olen niitä parisen vuotta seurannut. Hänellä on myös pakkomielle älykkyyteen, siksi hän on varmaan keksinyt itselleen ne pari huippuälykästä lastakin + miehen :D

Eihän tuo henkilö nyt oikeasti mikään ihan tyhmä varsinaisesti ole, mutta omaa vain liian paljon muita ongelmia.

31/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan oli analyysi. Milloin olen valitellut katkerana, etten ole ongelmieni (?) takia saanut mitään aikaiseksi? Minulla on melkoisen monta opintopistettä takataskussa, ja olen auttanut monia ihmisiä. Lisäksi minulla on kaksi ihanaa lasta ja aviomies. En sanoisi sitä ihan syrjäytyneeksi tai tyhjäksi. 

Miksen muka pärjännyt Mensan testissä? Minä sentään olin meistä kahdesta paikalla :D. En koe olevani mikään huippuälykäs, mutta tarpeeksi älykäs pärjätäkseni elämässä hienosti.

Minulla ei tietääkseni ole minkäänlaista hahmotushäiriötä. 

Mihin sinä käyttäisit ajan kun haluat vain rentoutua ajattelematta mitään sen syvällisemmin? Luen paljon kirjoja, katselen dokumentteja, hoidan töitäni, lapsiani ja avioliittoani. Ja välillä haluan rentoutua ihan vain olemalla tekemättä mitään järkevää. Kunnon av-mamma toki hoitaa kodin, lapset, avioliiton, täysaikaisen työn, käy ostoksilla, kauneushoidoissa ja hoitaa vielä kaksi sairasta mummoa siinä sivussa... 

Vierailija
32/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkat tuolla nimimerkillä, vaikka se tiedetään yleisesti huijaukseksi? Eikö kannattaisi jo keksiä uusi nimi ja hahmo?

Vierailija
33/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä koskaan miehellä nähnyt niin taikinaista naiskättä, jota heluna koitti Nykkiin photoshopata.

Vierailija
34/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon asperger kyllä on. Tulee vähän mies 29v + jotain 20v mieleen.

Vierailija
35/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkat tuolla nimimerkillä, vaikka se tiedetään yleisesti huijaukseksi? Eikö kannattaisi jo keksiä uusi nimi ja hahmo?

Se yksityissairaala -juttu oli aika paha moka.

Vierailija
36/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä koskaan miehellä nähnyt niin taikinaista naiskättä, jota heluna koitti Nykkiin photoshopata.

Se eräs luu siinä sivussa törrötti aika miehisesti läskistä huolimatta... Naisella ehkä peittyisi hieman paremmin?

Vierailija
37/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. henkilö on myös yksi palstan pahimmista pakkomielteisistä rokotusfanaatikoista, jonka löydät valehtelemasta rokotuksista ja ylistävän niitä jokaisessa asiaa käsittelevissä ketjuissa.

38/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole nimimerkillään, mutta tunnistan hyvin helposti (tuskin olen ainut?) henkilön kirjoittamat tekstit, kun olen niitä parisen vuotta seurannut. Hänellä on myös pakkomielle älykkyyteen, siksi hän on varmaan keksinyt itselleen ne pari huippuälykästä lastakin + miehen :D

Eihän tuo henkilö nyt oikeasti mikään ihan tyhmä varsinaisesti ole, mutta omaa vain liian paljon muita ongelmia.

Ilmeisesti et tunnista kovin helposti minun kirjoittamiani tekstejä :D Et näköjään ole ainoa harhainen. Jos nyt oikeasti teitä kiinnostaisi noin kamalasti, niin olen melko varma, että löytyy useampikin viesti, jotka ovat päällekäisiä muiden "hahmojenne" kanssa. Ainakin SSSS:n kanssa etsin teille useammankin viestin, jotka eivät vain voineet olla saman henkilön kirjoittamia yhtäaikaisuutensa ja kontekstiensa vuoksi.

Tietenkin salaliittoteoriat ovat aina kiehtovia, mutta siihen on syynsä, miksi sellaista ihmistä, joka väittää Kekkosen olleen liskoihminen, katsotaan hieman kieroon... Onneksi olet löytänyt av:lta kaltaisiasi. Todisteethan pilaisivat huvinne, siksi ette voi tarkistaa olenko sama henkilö, koska pettymys olisi teille valtaisa.

P.S. olen lukenut av:ta monen monta vuotta, mutta kirjoitin ensimmäisen kerran tämän vuoden alkupuolella. Aika nopeasti tein nikin.

Enkä koe, että minulla on mitään pakkomiellettä älykkyyteen. Lapseni ovat minun mielestäni huippuälykkäitä ja täydellisiä, kuten varmasti kaikki lapset ovat vanhempiensa mielestä. AV:n mielestä minun lapsen olivat huippuälykkäitä ja siten olemattomia, koska he osasivat jokunen kuukausi sitten pelata Afrikantähteä (aikuisten avustuksella!). Hurjaa.

39/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ko. henkilö on myös yksi palstan pahimmista pakkomielteisistä rokotusfanaatikoista, jonka löydät valehtelemasta rokotuksista ja ylistävän niitä jokaisessa asiaa käsittelevissä ketjuissa.

Kerrotko millaisia valheita rokotuksista kerron?

Vierailija
40/61 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et tunnista kovin helposti minun kirjoittamiani tekstejä :D Et näköjään ole ainoa harhainen. Jos nyt oikeasti teitä kiinnostaisi noin kamalasti, niin olen melko varma, että löytyy useampikin viesti, jotka ovat päällekäisiä muiden "hahmojenne" kanssa. Ainakin SSSS:n kanssa etsin teille useammankin viestin, jotka eivät vain voineet olla saman henkilön kirjoittamia yhtäaikaisuutensa ja kontekstiensa vuoksi.

Tietenkin salaliittoteoriat ovat aina kiehtovia, mutta siihen on syynsä, miksi sellaista ihmistä, joka väittää Kekkosen olleen liskoihminen, katsotaan hieman kieroon... Onneksi olet löytänyt av:lta kaltaisiasi. Todisteethan pilaisivat huvinne, siksi ette voi tarkistaa olenko sama henkilö, koska pettymys olisi teille valtaisa.

P.S. olen lukenut av:ta monen monta vuotta, mutta kirjoitin ensimmäisen kerran tämän vuoden alkupuolella. Aika nopeasti tein nikin.

Enkä koe, että minulla on mitään pakkomiellettä älykkyyteen. Lapseni ovat minun mielestäni huippuälykkäitä ja täydellisiä, kuten varmasti kaikki lapset ovat vanhempiensa mielestä. AV:n mielestä minun lapsen olivat huippuälykkäitä ja siten olemattomia, koska he osasivat jokunen kuukausi sitten pelata Afrikantähteä (aikuisten avustuksella!). Hurjaa.

Väität ihan todissasi, että sulla on lapsia muuallakin kuin mielikuvituksessasi? Sen pystyn kyllä uskomaan, että voisit olla joku viikonloppuvanhempi. Luonasi ne eivät ainakaan asu, ei noin pahasti nettiriippuvainen ja sekava ihminen pystyisi mitenkään sellaisista kunnolla huolehtimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme