Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku käyttänyt Crest Whitestripejä eli hampaidenvalkaisuliuskoja? Entä tilannut Isosmilestä?

Vierailija
16.10.2016 |

Himottaisi tilata mutten tiedä mikä noista kolmesta eri vaihtoehdosta olisi hyvä ja onko tuo Isosmile luotettava. Kokemuksia, kommentteja? Onko teillä tehonnut, onko vihlonut yms? Itsellä takana hiljattain käynti laservalkaisussa, joka oli ihan tehoton. Siksi haluaisin kokeilla noita.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan uudelleen. Eikö kellään ole kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan valkaissut Oulun Furkassa? Mitä maksaa?

Vierailija
4/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin suoraan ebayn kautta jenkkimyyjältä. Tulee halvemmaksi ja paypalin kautta kun maksaa niin on turvallistakin

Vierailija
5/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuolta vuosia sitten. Toimi hyvin. Otin muistaakseni miedoimman. Vähän vihloi, ja liuskat oli aika ällöttävän tuntuset. Suosittelen silti.

Vierailija
6/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut Isosmilesta parikin kertaa. Ekalla kerralla miedointa (joka oli hyvä) ja seuraavalla kerralla vähän vahvempaa liuskaa isommalla määrällä. Olin tosi tyytyväinen ja ehdottomasti (enemmän kuin) hintansa väärti! Mitään suoranaisia läikkiä tai ongelmia minulla ei ollut hampaissa, vaan kaipasin hymyyn kirkastusta. Ei vihlonut tai tullut muitakaan ongelmia.

Vierailija
7/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolla Isosmilessä maksetaan, voiko maksaa luottokortilla? Vaihtoehdot on Classic Vivid, joku Glamorous Luxe ja sitten Professional Effects. Ilmeisesti Classicissa on pienin määrä vetyperoksidia ja noissa kahdessa muussa enemmän ja sama määrä keskenään mutta mikä ero noilla kahdella on?

Vierailija
8/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut ebaysta ja hyvin on toiminut.

Vierailija
9/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen! Tosin itselle aiheuttivat jonkin verran vihlontaa, joka kuitenki loppui heti 1-2 päivän kuluttua liuskojen käytön lopettamisesta. Käytin Professional Effects -liuskoja, 20 liuskan paketista meni 13, jonka jälkeen tulos oli ihan selkeä ja riitti minulle.

Ensimmäiset pari päivää liuskojen kanssa ikenet vähän ärtyivät, ärtyminen loppui kuitenkin muutaman päivän sisällä. Noin viiden liuskan jälkeen (liuskoja käytetään siis yksi päivässä), hampaat alkoivat vähän vihloa, jolloin tein niin että käytin liuskoja vain joka toinen päivä. Joka päivä hampaita vihloi vähän enemmän, jossain vaiheessa jopa aika pahasti, ja se olikin osasyy miksi en käyttänyt koko kuuria vaan jätin kesken. Ei kyllä olisi ollut tarvettakaan, kun olivat jo valkaistuneet. Jäljelle jääneet liuskat käytin joskus vuoden päästä, kun hampaat olivat jo vähän tummuneet taas.

Liuskoja pidetään suussa 30 min kerrallaan, ei yhtään enempää. Ovat kyllä ikävän tuntuiset, ainakin alkuun, mutta eipä tuo 30 min pitkä aika ole.

Jos siis olet valmis kestämään vähän epämukavuutta,  niin takuulla saat valkoisemmat hampaat näillä :)

Vierailija
10/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään valkaisusontaa EU:N sisältä sillä niissä ei saa käyttää peroksideja juuri niitä valkaisevia aineita. 

Itse tilasin Ebaysta 8 dollarin valkaisupaketin, pitäisi tulla ensi viikolla ellei tulli nappaa sitä koska sisältää valkaisevaa peroksiidia. Itselläni on silikonimuotit.

Älä myöskään osta sitä Zental whitea, aivan surkeaa ja tehotonta.

Totuus on se. että ainoastaan ne peroksidit valkaisee.

Mulla valkaistu hampaat eka kerran 10 v sitten laserteethwhteningnilla ja toisen kerran sinivalolla tehostan ja peroksideja käytettiin ja todellakin valkeni monta astetta. Otatin valokuvat toimenpiteestä ennen ja jälkeen. Thaimaassa.

Vierailija
11/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaat eun ulkopuolelta joudut maksamaan alvin ja tullimaksut jos jää tulliin.

terkuin kymppi

Vierailija
12/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tilannut Isosmilesta viime aikoina? Onko tuo pulju enää edes pystyssä?

Vierailija
13/20 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 14.9 Crest strips 3D White professional effectsit, 17.9 sanoivat että paketti lähetetty mutta ainakaan vielä ei ole tullut perille saakka. Saa nähdä

Vierailija
14/20 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausia olen tilannut ebayn kautta tuota ja Jenkeissä käydessä ostan aina monta pakettia kotiintuomisiksikin. Liuskojen ohella käytän myös saman sarjan valkaisevaa hammastahnaa ja suuvettä. Ei ole koskaan ollut ongelmia suun ärtymisen tms kanssa.

Mulla arjessa ihan perustuote, onneksi verkko-ostaminen on mahdollista.

Vierailija
15/20 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vilkaissut niillä ja tehoaa hyvin. Mulla on vielä tosi kellertävää hampaat niin lopputulos on todella hyvä. Suosittelen

Vierailija
16/20 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin Isosmilestä 2.2., mutta vieläkään ei ole tullut perille...

Facebook sivut poistettu, sähköpostit ei mene perille ja puhelimeen ei vastata. Haiskahtaa huijausfirmalle. Onko mitä kokemuksia muilla nyt vuonna 2019

Vierailija
17/20 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin IsoSmilesta 27.2 ja liuskat saapuivat kirjekuoreen pakattuna postiluukusta 11.3, eli alle kahdessa viikossa. Nyt kolmatta päivää käytän liuskoja, eikä vielä näy juurikaan muutoksia hampaissa, mutta ehkäpä kuurin loppuun mennessä.

Vierailija
18/20 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jo pari kk.ta sitten eikä vieläkään näy. Rahat kyllä meni. Tullistakaan ei ole tullut mitään että en usko sinne jääneen.

Vierailija
19/20 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ideaa, että minne tästä vois tehä valituksen, firma ei ite vastaa mihinkään D:

Vierailija
20/20 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tilannut vielä täältä? Viimeksii piti tullata tosin maksuja ei mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi