Auton tankkaus epäonnistui, menetinkö rahat?
Yritin tankata automaatilla, maksoin kortilla ja laitoin summaksi max. 60e. No, en tiedä mikä meni pieleen, mutta pistoolista ei tullut mitään. Olin ihan hämillään ja hirveässä kiireessä lähdin vaan sitten pois. Meneekö tuo summa nyt tililtä, jos se automaatti jotenkin alkoikin toimimaan jälkeeni ja joku saa ilmaisen tankkauksen? Nollautuuko se juttu jos ei ala tankata tietyn ajan sisällä?
Kommentit (25)
Jos nostat pistoolin ja laitat sen paikalleen, ei sieltä enää mitään saa. Pitää aloittaa alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen jatkaa: Miksi ette saa suutanne auki ja sitten harmittelette kotona?
Saa suuta auki kenelle? Sille automaatilleko? Ei ne puhetta ymmärrä.
Ja miksei siitä automaatista voinut seurata mitä menossa, siihenhänteksti.teksti... ja ottaa kuittia... ja jos epäselvää siinä atm kyljessä on puhelinnumero...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen jatkaa: Miksi ette saa suutanne auki ja sitten harmittelette kotona?
Saa suuta auki kenelle? Sille automaatilleko? Ei ne puhetta ymmärrä.
Ja miksei siitä automaatista voinut seurata mitä menossa, siihenhänteksti.teksti... ja ottaa kuittia... ja jos epäselvää siinä atm kyljessä on puhelinnumero...
Siis siihen tulee teksti näytölle...
Vierailija kirjoitti:
Jos nostat pistoolin ja laitat sen paikalleen, ei sieltä enää mitään saa. Pitää aloittaa alusta.
Tämä pitää paikkansa.
Kävi kerran nolosti, kun olin vara-autolla liikenteessä. Ajoin tankille ja maksoin tankkauksen abc-mobiililla. Avasin tankin korkin ja otin vanhasta tottumuksesta diesel-pistoolin. Tajusin onneksi ennen kuin tarjosin sitä sinne tankkiin, että se vara-autohan on bensavehje! Diesel-pistooli pois ja bensaa tilalle, mutta eihän sieltä mitään tullut, kun automaatin mielestä tankkaus oli jo päättynyt, kun palautin ekan pistoolin. Piti maksaa uusiksi. Mun takana odotti toinen auto. Kyllä hävetti!
Törmäsin tämmöiseen kerran, kun pari suomea osaamatonta naista yrittivät tankata väärällä letkulla, siis olivat väärällä puolella automaattia, ja ihmettelivät, miksei mitään tule. Olivat maksaneet 20e käteisellä, ja 300 sekunnin tankkausaika oli juuri mennyt ohi, kun tulin paikalle ja tajusin tilanteen. Rahat meni, ehkä ne olisi soittamalla saanut takaisin, mutta lähtivät pois, enkä itsekään oikein ehtinyt tajuta heitä neuvoa.