Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ärsyttänyt miehessä eka treffeillä?

Vierailija
15.10.2016 |

ja ei tullut jatkoa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaharhailijoiden uikutusketju. Ei ole ihme, että olette sinkkuja.

Vierailija
22/36 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

No, minulla on antaa vain yksistä treffeistä esimerkki ja nämäkin treffit johtivat vielä avioliittoon. 

- mies oli puhelimessa puoli iltaa

- vei todella kalliiseen ravintolaan vaikka minulla ei ollut varaa/vaatteita sellaiseen

Ehkä jos tämä ei olisi johtanut siihen astisen elämäni parhaaseen yöhön, en olisi varmaan uskaltanut lähteä toisille treffeille. Jotenkin seksin jälkeen kummankin oli helpompi olla toisen lähellä, kun ei tarvinnut kiertää kuin kissa kuumaa puuroa.

Montako sataa viestiä on Helunan tämän päivän saldo palstalle? Maaninen vaihe taas päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi vessassa epänormaalin monta kertaa illan aikana.

Mulla kerran toi. Sitten kun tarjoilija toi laskun, ja sanoi, että tässä on mukana baarin drinkit, tajusin et se oli köynyt vetämässä vessareissuilla viinaa!!!

Vierailija
24/36 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi vessassa epänormaalin monta kertaa illan aikana.

Mua on suhteiden ensimmäisillä tapaamisilla jännittänyt kohtalaisesti, ja valitettavasti suolistoni reagoi jännitykseen joskus aika äkkinäisesti. Tavallisen kahvittelun ajan pärjään toki mukavasti, mutta ensimmäinen pitempi vierailu toisen asunnolla on useammin kuin kerran ollut piinallista. Kyllä siinä vain on ollut pakko käydä vessassa useammin kuin kaksi kertaa päivässä.

25/36 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

No, minulla on antaa vain yksistä treffeistä esimerkki ja nämäkin treffit johtivat vielä avioliittoon. 

- vei todella kalliiseen ravintolaan vaikka minulla ei ollut varaa/vaatteita sellaiseen

Ehkä jos tämä ei olisi johtanut siihen astisen elämäni parhaaseen yöhön, en olisi varmaan uskaltanut lähteä toisille treffeille. Jotenkin seksin jälkeen kummankin oli helpompi olla toisen lähellä, kun ei tarvinnut kiertää kuin kissa kuumaa puuroa.

Huh. Onko tuohon puhelimessa roikkumiseen joku selitys tullut myöhemmin? Jännitys ehkä?

Joku katastrofi töissä. Ei kuitenkaan halunnut siirtää treffejä :/

26/36 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Montako sataa viestiä on Helunan tämän päivän saldo palstalle? Maaninen vaihe taas päällä.

Tuntuu ainakin tosi maaniselta, maata täällä peittokasojen keskellä kaakaota juoden.39 asteen kuumeessa... Mitähän sinä kipeänä tekisit? Siivoaisit varmaan, leipoisit?

Vierailija
27/36 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelä olemus, huonot pöytätavat, puhumattomuus.

Itse asiassa tyhmyys on kyllä pahin.

Luojan kiitos ei enää ensitreffejä, ikinä!

Vierailija
28/36 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Tuntuu ainakin tosi maaniselta, maata täällä peittokasojen keskellä kaakaota juoden.39 asteen kuumeessa... Mitähän sinä kipeänä tekisit? Siivoaisit varmaan, leipoisit?

En itse kuumeessa jaksaisi ainakaan kirjoitella kilometrin mittaisia satuja palstalle.

Näitä on profiiliasi vilkaistessa tälle päivälle ainakin jo 70.

Vierailija
29/36 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ketju ole vain sinkuille tarkoitettu.

Oma vastaukseni:

- tossukointi (mies kysyy mitä tehdään, minne mennään, voidaanko mennä vielä kahville, sitten mitä mieltä olin treffeistä jne.)

- lipevyys (mies kehuu maasta taivaisiin ja alleviivaa konsulttimaisesti pointteja joiden perusteella meillä on korkea yhteensopivuus)

Moni turn offina pidetty juttu taas toisaalta tapahtui ensimmäisillä treffeilläni miehen kanssa, johon ihastuin täydellisesti. Mm. lääppiminen (jopa puristelu!), tungettelevat kysymykset, ristikuulustelumaisuus, ja muutenkin tökerö käytös. :D

Vierailija
30/36 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mieheni kanssa ensitreffeillä mitään puhuttavaa. Karmea tunnelma. Sitten tuli ruoka ja se oli pilattu, ja siitä se sitten lähti. Yhdessä jo kolmattakymmentä vuotta.

31/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut ns. "ensitreffeillä", mutta kun lukion aikana aloin seurustella, tilanne oli jäätävä.

Oltiin kumpikin 18 ja pyysin jätkän meille katsomaan yhtä kauhuleffaa, jonka olin saanut juurikin tältä tyypiltä lahjaksi. Missään vaiheessa homma ei tuntunut normaalilta. Ei se uskaltanut istua lähelle. eikä puhettakaan suutelusta välillä. Leffan jälkeenkin oli vain et "olihan tuo ok". Ei sentään lähtenyt heti, mutta eipä pahemmin koskenutkaan. Tuon suhteen aikana olin tosi turhautunut, kun vaikka sain kuulla olevani kaunis yms, ei sitä kosketusta koskaan oikein tullut.

Nyt on onneksi ihan eri tilanne.;)

Vierailija
32/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hien haju. Oikeesti hyi helvetti. Ei voi dödöä tai edes jotain tuoksua käyttää treffeillä! Annoin kuitenkin toisen mahdollisuuden mutta kun äijä haisi edelleen kuin rankkitynnyri, jäi tapaamiset siihen.

Vierailija
33/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkaaksi itseään tituleeraava mies tuli treffeille liian lyhyissä farkuissa, valkoiset tennissukat purjehduskengistä loistaen ja kaiken kruunasi kulahtanut vihreä farkkutakki. Totta ajatteli että on nuorekas kun kulkee vieläkin samat vaatteet päällään kuin teini-ikäisenä. Meinasi unohtua, urholla oli myös takatukka.

Vierailija
34/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat kengät

Vierailija
35/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole sinkku. Otin miehen, jolla oli upeat kengät (muun lisäksi).

Vierailija
36/36 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhui todella kovaan ääneen ja hoki joka väliin "aaallllraighhht"