Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen mennä yksin baariin

Vierailija
15.10.2016 |

Oletko lähtenyt yksin naisena? Oliko tylsää vai tuliko mukava reissu?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mennä yksin baariin mutta luulen että yksinäinen nuori nainen on melko outo näky baarissa, varsinkin täällä tuppukylässä. N21

Sittenhän näät oletko oikeassa. Meet kotiin tai toiseen baariin jos tulee tyhmä olo. Ei siinä sen kummempaa...

Ja vaikka olisitkin "outo näky", ei se tarkoita etteikö asiaan suhtauduttaisi ihan positiivisesti.

Vierailija
42/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mennä yksin baariin mutta luulen että yksinäinen nuori nainen on melko outo näky baarissa, varsinkin täällä tuppukylässä. N21

Itse käyn paljon yksin baarissa, mutta synnyinpaikkakuntani maalaisbaariin en kyllä lähtisi yksin. Tuskin tuolla joutuisin edes olemaan yksin, koska tuttuja tuolla pyörii kuitenkin kohtalaisesti, vaikka minulla ei varsinaisia kavereita tuolla juurikaan enää olekaan. Siitä huolimatta ilman kaveria en lähtisi.

En erityisemmin välitä käydä noissa baareissa muutenkaan nykyään. Yleensä joku vanha kaveri tulee juttelemaan ja kertomaan minulle paikkakunnan juoruja, jotka eivät minua kiinnosta, enkä välttämättä edes muista ihmisiä, joista hän puhuu. Toki mukaviakin tapaamisia toisinaan, mutta ajan myötä jatkuvasti vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, etteivät muslimit juo alkoholia, mutta hyvin tuo niille näyttää baarielämän tavoin osalle maistuvan. Samoin kuin irtonumeron etsintä.

Vierailija
44/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin, etteivät muslimit juo alkoholia, mutta hyvin tuo niille näyttää baarielämän tavoin osalle maistuvan. Samoin kuin irtonumeron etsintä.

Tämä on sitä toivottua kotoutumista.

Vierailija
45/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kähmimisen lisäksi ilman luvan kysymistä? Siksi en käy enää ulkona. Tuli koettua riittävän monta kertaa.

Vierailija
46/58 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, lähditkö sitten yksin baariin ap?

Vierailija
47/58 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyykö joku tällaista vuonna 2016 Suomessa? Se oli jotain 1960-lukua, kun naisia ei päästetty kunniallisiin ravintoloihin kuin herraseurassa.

Vierailija
48/58 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin sinne ei halua mennä, ainakaan moneen pääkaupunkiseudun menomestaan, koska ählyt ovat rantautuneet sinne kyttäämään seksiseuraa. Tuntuu inhottavalta tanssia, kun seisoskelevat tanssilattian reunoilla vahtaamassa.

Vierailija
49/58 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, on ollut kivaa. Enemmän voi lukea blogista.

Vierailija
50/58 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

baariin yksin menevät naiset, ovat moraaliltaan huonoja. kunniallisella nnaisella, on mukanaan esiliina, kun ei ole mies mukana. esiliinan tehtävänä on sitten katsoa, ettei nainen tee mitään sellaista, joka aiheuttaisi häpeää perheelle.

Vierailija
51/58 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun humalassa kävelee julkisen liikenteen yövuoroille, eikä tiedä, lähtikö joku noista etelän hedelmistä seuraamaan perässä, kenen kanssa ei ole sanaakaan vaihtanut. Joskus on käynyt, kantasuomalaisten miesten kanssa ei ikinä.

Vierailija
52/58 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen mennyt. Haluan vain juoda oluen ja lukea päivän lehdet tai kesällä terassilla katsella katuvilinää. En hae seuraa.

Vierailija
53/58 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun historiallisesti hetki sitten saatiin naiset baariin yksinään, tulee ihan hallituksen siunauksella ryhmittymä miehiä kulttuurista, jotka sanelevat ulkopuolisina vanhat säännöt takaisin. Naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Sitten absurdisti osa naisista vielä kannattaa tuota "kotouttamista". Onko niillä vain yksi aivosolu?

Vierailija
54/58 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

baariin yksin menevät naiset, ovat moraaliltaan huonoja. kunniallisella nnaisella, on mukanaan esiliina, kun ei ole mies mukana. esiliinan tehtävänä on sitten katsoa, ettei nainen tee mitään sellaista, joka aiheuttaisi häpeää perheelle.

Häpeää perheelle? Oletko mehmetti? Häpeää on, jos pahoinpitelee jonkun. Jos vapaaehtoisesti aikuisena naisena harrastan irtoseksiä, toteaa itsekin suomalainen isäni, että turvallisuus ennen kaikkea ja itse teen omat valintani.

Vierailija
55/58 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein olen mennyt. Haluan vain juoda oluen ja lukea päivän lehdet tai kesällä terassilla katsella katuvilinää. En hae seuraa.

Luulisi olevan aika vahva signaali, jos lukee, ettei kaipaa seuraa. Vaan ei mene kaikille sekään perille.

Vierailija
56/58 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla menää yksin ainakaan Helsingissä. Karvaranteet tanssilattian reunoilla selvinpäin vahtaamassa naisia. SItten kun sopiva uhri löytyy, alkavat lääppimään. Näin käynyt aivan liian usein ja olemme kavereiden kanssa joutuneet jättämään kaikki Helsingin yökerhot unholaan jo pari vuotta sitten. Sääli sinänsä. Nuo karvaranteet eivät tuo tuloja ja naiset kaikkoaa. Ei hyvää bisnestä yökerhoille.

Vierailija
57/58 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

H alkavat naiset voi

Hanna, Heidi, Helena, Henna... voi ei, mä en voi mennä kun nimi alkaa J:llä :'(

eipä se huoraks tee että menee yksin,ite olin kuuntelemassa live bändiä. Enkä edes odottanut seuraa.

Vierailija
58/58 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuppkylissä ei kuulemma voi. Muuten ihan normaalia, mutta kannattaa toki itse sitten myös olla aloitteellinen baariseuran saamiseksi. :D

Miten niin tuppukylissä ei voi? Itse asun alle 5000 asukkaan kylässä ja kyllä mä sinkkuaikana kävin joskus yksin baarissa. Yksi reissuista oli kohtalokas ja mukaan tarttui mies joka on ollut matkassa melkein 10 vuotta. :D