Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen mennä yksin baariin

Vierailija
15.10.2016 |

Oletko lähtenyt yksin naisena? Oliko tylsää vai tuliko mukava reissu?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi periaatteessa. Mutta edelleen länsimaisen sosiaalisen elämän kirjoittamattomat säännöt menevät niin, että mies saa mennä baariin yksinään juomaan viinaa ja tulemaan känniin. Saavat olla rauhassa. Jos nainen menee samassa tarkoituksessa, miehet kyyläävät ja tulevat tyrkyttämään itseään seuraksi. Jos et halua seuraa vaan haluat vaan olla, notkua, humaltua ja valita itse seurasi, sano tyrkyille, että olet ammattijuoppo, totaalialkoholisti ja muuten itse asiassa etsitkin seuraavan paukkusi maksajaa.

Muuten et pääse tyrkyistä mitenkään eroon. Iskevät kiinni terrierin lukkopurennalla varsinkin, jos olet vielä alle 40 vee. Näin se vaan edelleenkin menee.

Tässä on mielestäni aika suuri epäkohta. Nainen ei saa olla rauhassa vaikka haluaisi, ja mies ei välttämättä saa seuraa vaikka haluaisi :/

Vierailija
22/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen olin yksin baarissa ja tutustuin toiseen yksinäiseen naiseen. Vietettiin kiva ilta, juteltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskatuksi joudut. Tyrmäystipat laitetaan juomaan.

Yksinäisen juomaan on vaikeaa laittaa tyrmäystippoja, koska hän tarkemmin vahtii lasiaan. Minä sain tyrmäystippoja kun oltiin porukalla baarissa, ja tuntui että uskaltaa olla rennommin. Oli käydä huonosti.

Ap:n kysymykseen vastaan, että tottakai voi. Tervettä järkeä mukaan.

Mies tarjoaa juoman ja horo juo sen. Sitten herää pilu paljaana vieraasta paikasta.

Toki näin voi käydä, jos ei ole varuillaan. Todennäköisyys on kuitenkin pieni ja aivan yhtälailla uhrina voi olla mies (esim. ryöstetään). Kotoaan ei voisi lähteä yhtään mihinkään, jos omaa tällaisen mentaliteetin.

Vierailija
24/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki ja villinä meno vuotenani ekasta suhteestani eronneena kävinkin kaksi kertaa viikossa. Mikä oudointa olin täysin selvinpäin. Ei mulla ollut tarkoitus mennä sinne ryyppäämään enkä vonkaamaan vaan pitämään hauskaa eli tanssimaan..siinäkin syy miksi en koskaan juonut mitään. mihin sen lasin olisi laittanut kun tuli hyvä biisi? Hauskaa oli ja se taidettiin huomatakin koska myös miehiä riitti ;) mikään näyttävän ja kauniin näköinen en ole koskaan ollut vaan pikkuinen hiirulainen joka osaa nauraa.

Vierailija
25/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sosiaalinen luonne, niin mikäs siinä. Toisaalta joskus olen halunnut ihan rauhassa juoda sen ainoan lonkeron ja lukenut vaikka lehteä tai kirjaa. Silti miehet tulevat häiritsemään ja seuraa vonkaamaan. Tekee tiettäväksi, etten ole kiinnostunut, mutta siihen jämähtävät silmät harittaen tuoppinsa kanssa. Toisten naisten kanssa on ihan kiva jutella.

Vierailija
26/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutaman kerran ollut yksin baarissa ja oon juonut siellä irish coffeeta ja lukenut kirjaa. Mikäs sen mukavampaa?

N25

Vierailija
27/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisen juomaan on vaikeaa laittaa tyrmäystippoja, koska hän tarkemmin vahtii lasiaan. Minä sain tyrmäystippoja kun oltiin porukalla baarissa, ja tuntui että uskaltaa olla rennommin. Oli käydä huonosti.

Mies tarjoaa juoman ja horo juo sen. Sitten herää pilu paljaana vieraasta paikasta.

Eiks se ollutkaan niin, että suomimiehet ei raiskaa?

Vierailija
28/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on muutaman kaljan aikana löytynyt aidosti mukavaa seuraa ja ollut hauskaa. Mutta pokailijat tulee varsinkin yksinäisille naisille sulkiaan esittelemään. Itseäni se lähinnä huvittaa.

Riippuu tosi paljon paikasta ja itsestäsi onko hyvä kokemus vai ei. Eihän siinä ole hävittävää, kunhan turvallisuudestasi osaat pitää huolta...

Juomia kannattaa kyllä vahtia erittäin hyvin, sen verran usein on tyrmäystippatapauksia ollut omassa lähipiirissänikin!

Vierailija
29/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks se ollutkaan niin, että suomimiehet ei raiskaa?

En mä suomalaisista puhunutkaan. Eihän baareissa suomalaiset enää edes käy. Pakolaisia, keenereitä ja muuta roskasakkia täynnä.

Vierailija
30/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitää miettiä tarkkaan baarin tyyli, mutta itse en yksin lähtisi baariin.

Vierailija
31/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai nainen voi lähteä yksin baariin, mutta se näyttää vähän tyhmältä jos nainen vaan istuu yksin pöytänsä tai baaritiskin ääressä, ja selkeästi odottaa että joku tulisi juttelemaan.

Jos haluaa löytää seuraa baarista ja menee sinne yksin, niin kannattaa olla valmis aloittamaan itse jutustelu, jos vaan näkee jonkun kiinnostavan henkilön siellä. 

-mies-

Tuohan jokaisen miehen unelma, että sieltä löytyy yksin oleva nainen, jolle on helppo mennä juttelemaan. Eipä yleensä tarvitse kauaa olla yksin.

Vierailija
32/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo muunmaalainen loisväki on ulottanut lonkeronsa jo kantabaareihinkin. Kantiksetkin sanovat, ettei meno ole enää samaa kuin aiemmin. Suomalainen litkii kaljansa nykyisin mieluummin kotisohvalla. Naiset saavat väistellä suomalaisten miesten lisäksi nee-gereiden hinkkauksia. Edes taksitolpan välistä matkaa ei uskalla yksin yössä kävellä. Kiitos vaan hallitus tästäkin. Kymmenen vuotta sitten saattoi kävellä vaikka siksakkia, ostaa makkaraperunat välissä ja oksentaa tarvittaessa ilman häirintää. Siinä minihameessa ja korkkareissa.

Vierailija
33/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi periaatteessa. Mutta edelleen länsimaisen sosiaalisen elämän kirjoittamattomat säännöt menevät niin, että mies saa mennä baariin yksinään juomaan viinaa ja tulemaan känniin. Saavat olla rauhassa. Jos nainen menee samassa tarkoituksessa, miehet kyyläävät ja tulevat tyrkyttämään itseään seuraksi. Jos et halua seuraa vaan haluat vaan olla, notkua, humaltua ja valita itse seurasi, sano tyrkyille, että olet ammattijuoppo, totaalialkoholisti ja muuten itse asiassa etsitkin seuraavan paukkusi maksajaa.

Muuten et pääse tyrkyistä mitenkään eroon. Iskevät kiinni terrierin lukkopurennalla varsinkin, jos olet vielä alle 40 vee. Näin se vaan edelleenkin menee.

No tollaista se usien on.

Meille varttuneemmillekin naisille...

t nainen 48 v

Vierailija
34/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai nainen voi lähteä yksin baariin, mutta se näyttää vähän tyhmältä jos nainen vaan istuu yksin pöytänsä tai baaritiskin ääressä, ja selkeästi odottaa että joku tulisi juttelemaan.

Jos haluaa löytää seuraa baarista ja menee sinne yksin, niin kannattaa olla valmis aloittamaan itse jutustelu, jos vaan näkee jonkun kiinnostavan henkilön siellä. 

-mies-

Mutta saako mennä yksin jos haluaa vain istua yksin ja juoda kaljaa? Ajattelin tehdä sen ja mies olen.

Mä ainakin istun yksin baarissa puhumatta kenellekään jos haluan. Kunhan juon ja katselen ihmisiä. T. Nainen

Miten sä pystyt? Mulle tulee ainakin sellainen olo että kaikki tuijottaa tai pitää mua ihan luuserina jolla ei oo kavereita.

Avain on olla välittämättä. Mielestäni sellainen ihminen on enemmän luuseri, jonka tarvitsee aina ihmisiä ympärilleen, että voi tehdä jotain. Sinkkuna on mukavampi mennä yksin baariin, koska naiset lähestyvät miehiä harvoin ja vielä harvemmin miehiä, jotka ovat baarissa kaveriporukassa. Käyn yökerhoissa, eikä niissä kavereista ole muutenkaan oikein mitään iloa. Istumabaariin en jaksaisi lähteä yksin.

Vierailija
35/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on mielestäni aika suuri epäkohta. Nainen ei saa olla rauhassa vaikka haluaisi, ja mies ei välttämättä saa seuraa vaikka haluaisi :/

Auttaisiko tähän "epäkohtaan" se, että te miehet oikeasti antaisitte naisten olla rauhassa ja luottaisitte siihen, että jos kiinnostus herää, nainen tulee tekemään aloitteen.

Vierailija
36/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies-

Tuohan jokaisen miehen unelma, että sieltä löytyy yksin oleva nainen, jolle on helppo mennä juttelemaan. Eipä yleensä tarvitse kauaa olla yksin.

Joskus käyn yksin, mutta tylsää on enimmäkseen ollut. Seurue, jossa on naisia, ei juttele ja katsovat vinoon, jos pari sanaa yrittää vaihtaa. Jos joku mies tulee juttelemaan, poikkeuksetta jossain vaiheessa alkaa pokaaminen. Naiset ei juttele koskaan, vaikka itse höpöttäis jotain. Itse mielellään ihan vaan juttelisin, mutta...

Vierailija
37/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies-

Joskus käyn yksin, mutta tylsää on enimmäkseen ollut. Seurue, jossa on naisia, ei juttele ja katsovat vinoon, jos pari sanaa yrittää vaihtaa. Jos joku mies tulee juttelemaan, poikkeuksetta jossain vaiheessa alkaa pokaaminen. Naiset ei juttele koskaan, vaikka itse höpöttäis jotain. Itse mielellään ihan vaan juttelisin, mutta...

No sitä nyt ei ylipäänsä pidetä normaalina, että mennään juttelemaan vastakkaiselle sukupuolelle baarissa. Porukka voi jutella porukalle, mutta jos yksittäinen ihminen menee juttelemaan, niin häntä pidetään lähtökohtaisesti epätoivoisena tuppaantujana tai homona.

Vierailija
38/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies-

Ai olet siis sitä mieltä että jokainen mies tekee mielellään itse aloitteen, eli jokaisen miehen on helppoa lähestyä naista?

Kyllähän jokaiseen baariin taitaa mahtua niitä kännikaloja jotka tosiaan innostuvat jos baarissa on yksinäinen nainen, ja menevät lähentelemään häntä.....mutta enpä ole ikinä nähnyt että kaikki baarissa olevat miehet kävisivät lähentelemässä baarin naisia. Kyllä siellä aina on niitäkin miehiä jotka joko haluavat vaan olla itsekseen, tai sitten eivät uskalla lähestyä naista sen rohkeammin kuin naiset uskaltavat lähestyä miehiä.

Vierailija
39/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies-

Ai olet siis sitä mieltä että jokainen mies tekee mielellään itse aloitteen, eli jokaisen miehen on helppoa lähestyä naista?

Kyllähän jokaiseen baariin taitaa mahtua niitä kännikaloja jotka tosiaan innostuvat jos baarissa on yksinäinen nainen, ja menevät lähentelemään häntä.....mutta enpä ole ikinä nähnyt että kaikki baarissa olevat miehet kävisivät lähentelemässä baarin naisia. Kyllä siellä aina on niitäkin miehiä jotka joko haluavat vaan olla itsekseen, tai sitten eivät uskalla lähestyä naista sen rohkeammin kuin naiset uskaltavat lähestyä miehiä.

Tottakai tarkoitin niitä miehiä, jotka ylipäänsä haluavat lähestyä naisia. Vaikka ei uskaltaisikaan lähestyä, niin onhan yksin oleva nainen aika unelmatilanne, koska yksin olevaa on merkittävästi helpompi lähestyä kuin porukassa olevaa.

Vierailija
40/58 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mennä yksin baariin mutta luulen että yksinäinen nuori nainen on melko outo näky baarissa, varsinkin täällä tuppukylässä. N21