Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin lahja, jonka olet saanut ystävältä tai sukulaiselta!!

Vierailija
07.03.2006 |

Listataan pahimmat tähän!!!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pakastettu kissa muovipussiin käärittynä.

Tosi juttu.

Vierailija
2/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäks kivettömiä kirsikoita!

Vitsihän se tietysti oli, mutta jösses että se on ruma kapistus..=/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen hauska,seinäkello joka oli rannekellon mallinen ja tosi iso, olivat hitti joskus kauan sitten.Se onneksi meni muutossa " rikki"

Vierailija
4/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle kyllä kelpais se rautainen kattokynttelikkö vai mikä se olikaan. =)

Vierailija
5/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se vielä jaksoi aina etsiä sitä että miksei se ole esillä?!?!??!!!! Ööhh..ei ole vielä muuton jäljiltä löytynyt.. (muutosta vuosi aikaa)

Vierailija
6/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin pitkillä Amerikan lennoilla oli ilmaiseks jaettu niitä. Siinä oli karsee hammasharja, pahan makuista hammastahnaa, jotain viilentäviä ja kosteuttavia (surkeita) voiteita, yhden koon sukat yms. Oli varmaan oikeen sydämestä annettu ja lämmöllä mietitty. Suklaarasiakin olis lämmittänyt mua enemmän.

Vierailija
7/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa halpis-sisustuskrääsää, mm. juuri sellaiset valotulppaanit. Viime vuosina on tosin vähentynyt, ehkä on huomannut ettei niitä esineitä ole ikinä esillä. Ajatus on tietysti tärkein ja anoppi on muuten ihana, mutta kyllä joskus rasittaa kun niille rojuille pitää löytyä säilytystila.

Ei me kyllä itsekään olla mitään pulmusia, varsinkin jos mies pääsee ostamaan. Erehdyin kerran antamaan sille vapaat kädet siskonsa lahjan kanssa ja se keksi ostaa valtava ison pahka-astian. Että häpesin silmät päästäni. Noh, sen voi helposti polttaa takassa, toivottavasti miehen sisko keksii käyttää sitä keinoa ;). Me on itse saatu joskus puusta tehty seinälle ripustettava kynttilänjalka, jossa ei ole edes mitään metallikippoa sille kynttilälle. ??! Ei kovin käytännöllinen...

Vierailija
8/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkausten päältä oli koitettu raaputtaa kynnellä punasta tarjous-tarraa irti.

Oli kyllä törkeet.

Vierailija
9/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja isi vähän katso pitkään tätä lahjaa... :)

Vierailija
10/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kammottava...

Inhoan yli kaiken sellaisia ruokailuvälineitä, jossa on muovinen " kädensija" . Muutenkin haarukat ovat todella paksupiikkisiä. Pienet lusikat jätti-isoja.

Vierailija
11/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaista ollut:

Ex-anopilta sain joululahjaksi mustan YÖHAALARIN, jossa punaiset napit ja punaiset resorit sekä rinnuksissa PAPUKAIJAN kuva. Siis haalari oli samanlainen, kun vauvojen yöhaalarit (ei sentään sitä sukkaosaa ollut)

Vieläkin puistattaa!!!

Vierailija
12/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain appivanhemmilta synttärilahjaksi pääsiäiskoristeita (synkkärit pääsiäisen aikoihin)

Vierailija
13/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii tulla hakemaan se kynttelikkö. Saat ilmaiseksi.

Vierailija
14/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vissiin pitkillä Amerikan lennoilla oli ilmaiseks jaettu niitä. Siinä oli karsee hammasharja, pahan makuista hammastahnaa, jotain viilentäviä ja kosteuttavia (surkeita) voiteita, yhden koon sukat yms. Oli varmaan oikeen sydämestä annettu ja lämmöllä mietitty. Suklaarasiakin olis lämmittänyt mua enemmän.

Samoin mua on kidutettu jo viitisentoista vuotta yves rocherin kosmetiikalla ja hajuvesillä. Niillä pienillä näytekokoisilla suihkugeeleillä, shampoilla ja lemuavilla hajuvesillä, jotka on vielä puoliksi käytettyjä... ja aikoinaan ainakin ruotsinlaivoilla ilmaiseksi jaetuilla minisaippuapaloilla.

Mun mummi nimittäin antaa joulu- synttäri ja kaikiksi muiksikin lahjoiksi aina jotain edellämainituista. Eikä mummia edes nolota että se ilmaisjakelupalasaippua on puoliksi käytetty...

Vierailija
15/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain joskus pieneä mummilta noita ilmaispalasaippuoita. Joskus käytettyja ja joskus tyhjän kotelon vaan. Heh.

Vierailija
16/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mäkin sain joskus pieneä mummilta noita ilmaispalasaippuoita. Joskus käytettyja ja joskus tyhjän kotelon vaan. Heh.

Myönnän, harmittaa oikeasti. Lapsellinen kun olen

Vierailija
17/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa saisit vaihdossa sen Tiimarin teinikynttiläsysteemin. Menee pieneen tilaan ja siinä on sellasta ihanaa kimallettakin!

Vierailija
18/33 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. rautaisen kattokynttelikön omistaja

Vierailija
19/33 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kai vinkki siitä että ei pitäis lisääntyä enempää...

Vierailija
20/33 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Vaaleanpunaiset pussilakanat, joissa sydämiä ja norsuja!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä