Naikkonen tulossa kylään tein kaksi pellillistä pitsaa
Jauheliha ja tonttukalan, illalla ajattelin et katsottais joku lehva ja sit saunomaan,Aika hyvä.setti
Kommentit (78)
Käyttäjä6269 kirjoitti:
Mä tein hirvikäristyksen ja sain vaimon.
Mun mies teki lasagnen ja sai myös vaimon :)
Vierailija kirjoitti:
Mistä bongasit naikkosen? Tosin kulmaltako? Vai karvahattulastako? No eo sinulla ole kovin suuri kunnioitus naista kohtaan, kun naikkoseksi kutsut. Minun nuoruudessani naikkonen oli kauniimpi ilmaus yleiselle naiselle, jakorasialle eli h****lle. Mutta joo, tietysti, jos et muuta saa, niin naikkonen sitten.
Kyllä ”naikkonen” edelleenkin tarkoittaa tuota.
Kuulostaa tosi kivalta! Tuollaiset treffit ovat paljon mukavampia kuin kahvila-, ravintola-, pubi- tai elokuvatreffit, jos ei ole enää ihan tuntematon ihminen kyseessä.
Ja ruokaa pitää olla kunnolla!
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sillä on tonttukala allergia ja keliakia laktuloosi intoleranssi eli pesää ei heru
Pizza ok, mutta viiniä pitää kanssa olla. Reilusti. Joisin ainakin pullon, ehkä kaksi. Jos ei juomaa ei jatkoon.
Kelpais! Mut kai muistit myös jälkkärin? Hyvää iltaa!
Kala allergia ei kyllä vaivaa jos on reilunkaupan tonttukalaa sitä saa kyllä vaan joulukuussa
Siitä ei niin reilunkaupan melkeintonttukalasta menee ronskimmaltakin mammalta pakkisekaisin
Ottakaa sitten tonttukalapierukilpailu ennen petipuuhia. Se kiihoittaa molempia.
Vierailija kirjoitti:
Pizza ok, mutta viiniä pitää kanssa olla. Reilusti. Joisin ainakin pullon, ehkä kaksi. Jos ei juomaa ei jatkoon.
Järkky alkkismuija! Mun kanssa ei kyllä toisia treffejä tulis.
m39
Ei uskota