Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naikkonen tulossa kylään tein kaksi pellillistä pitsaa

Vierailija
15.10.2016 |

Jauheliha ja tonttukalan, illalla ajattelin et katsottais joku lehva ja sit saunomaan,Aika hyvä.setti

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tonttukala?

Käytä mielikuvitustas, saatanan akateemikko!

Vierailija
42/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sit pieraise.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on päivän paras Palstalainen!! sympaattinen! mukavaa iltaa :)))

Vierailija
44/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko saada pillua?

Vierailija
45/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja t löysi sen toisen ennenkuin meinasit yrittää jättää sen, sitten tuli kiire kun pitkä viikonloppu lähestyi...

Näytti myös taka-aasikkoa kovasti sattuvan oma leikinsä ,kyyneleistä päätellen.

Mitäs muuten tytteli kauppakeskuksessa miehen perässä kirmaa...? Vartijakin vahvisti.

Vierailija
46/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasitko saada pillua?

BBW:n pitsavittua?

Vierailija
47/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilahtuisin tuosta. Olen kurkkuani myöten täynnä miehiä, jotka yrittävät turhaan päteä, kun se itsetehty jauheliha- tai tonnikalapizza on kuitenkin paljon parempaa kuin joku hemmetin viikunahillo ja jalkahielle haisevat juustot. (Joille tosin myöskin on joskus paikkansa, mutta vähän rennompi meininki varsinkin alussa on joskus paikallaan kun varmasti jännittää muutenkin jos seurustelu on alkuvaiheessa.) 

Vierailija
48/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mä ainakin olisin otettu! :D<3 Lisäksi tuore, itsetehty pitsa on herkkua, etenkin tonnikala ah.

Mun mies aikoinaa yritti kokata mulle jollain ekoilla treffeillä, mutta ruoka palo pohjaan ja mies kävi sit äkkii lähikaupasta hakeen pussipastaa kun oltii kuolemassa molemmat nälkään... :D No ajatus on tärkein ja sama rakas mies tuossa vierellä näin 6 vuotta myöhemminkin. Nykyään se jopa osaa kokata kun ollaan yhdessä harjoiteltu!

Vierailija
49/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet myös muistanut ostaa punaviiniä sen pizzan kanssa.

Vierailija
50/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ny itellesikin tehnyt siinä samalla sapuskaa.

Vierailija
51/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä bongasit naikkosen? Tosin kulmaltako? Vai karvahattulastako? No eo sinulla ole kovin suuri kunnioitus naista kohtaan, kun naikkoseksi kutsut. Minun nuoruudessani naikkonen oli kauniimpi ilmaus yleiselle naiselle, jakorasialle eli h****lle. Mutta joo, tietysti, jos et muuta saa, niin naikkonen sitten.

Vierailija
52/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja t löysi sen toisen ennenkuin meinasit yrittää jättää sen, sitten tuli kiire kun pitkä viikonloppu lähestyi...

Mitäs muuten tytteli kauppakeskuksessa miehen perässä kirmaa...? Vartijakin vahvisti.

Ja tässä näette postaajan, jolla on ollut perjantai päällä viimeiset pari vuotta.

Vierailija
53/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä bongasit naikkosen? Tosin kulmaltako? Vai karvahattulastako? No eo sinulla ole kovin suuri kunnioitus naista kohtaan, kun naikkoseksi kutsut. Minun nuoruudessani naikkonen oli kauniimpi ilmaus yleiselle naiselle, jakorasialle eli h****lle. Mutta joo, tietysti, jos et muuta saa, niin naikkonen sitten.

Joo ja nykyään sana "daami" on aika kovassa käytössä ryyppäävistä pubiruusuista. Niin se maailma vaan muuttuu.

Vierailija
54/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä näette postaajan, jolla on ollut perjantai päällä viimeiset pari vuotta.

Oon monesti miettinyy, kun aina toisinaan näkyy keskusteluissa tällasia kryptisiä viestejä joilla ei tunnu olevan aiheen kanssa mitään tekemistä, että onko jollakin tosiaan lääkkeet ottamatta... vaiko otettu liiankin kanssa? Vai jollakin mielen virta käy täysillä, on pakko kirjoittaa mitä ekana mieleen tulee, miksi sitä nyt sanotaankaan.

Vierailija
55/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon monesti miettinyy, kun aina toisinaan näkyy keskusteluissa tällasia kryptisiä viestejä joilla ei tunnu olevan aiheen kanssa mitään tekemistä, että onko jollakin tosiaan lääkkeet ottamatta... vaiko otettu liiankin kanssa? Vai jollakin mielen virta käy täysillä, on pakko kirjoittaa mitä ekana mieleen tulee, miksi sitä nyt sanotaankaan.

Ehkä hän on vain saavuttanut meitä muita korkeamman tietoisuuden tason.

Vierailija
56/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ankeampaa, kuin tuo jäävuorisalaatti&tomaatti-"salaatti". Panostaisit edes sen verran, että ostat jotain muuta, vähän maukkaampaa ja ravintekkaampaa salaattilajiketta tai parikin erilaista. Ja et sitten laita siihen salaatin joukkoon mitään allöä felixin valmiskastiketta, kastike erikseen pöytään, tosin mieluiten kyllä oliiviöljy&balsamico tai vinegrette

Vierailija
57/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Mä ilahtuisin tuosta. Olen kurkkuani myöten täynnä miehiä, jotka yrittävät turhaan päteä, kun se itsetehty jauheliha- tai tonnikalapizza on kuitenkin paljon parempaa kuin joku hemmetin viikunahillo ja jalkahielle haisevat juustot. (Joille tosin myöskin on joskus paikkansa, mutta vähän rennompi meininki varsinkin alussa on joskus paikallaan kun varmasti jännittää muutenkin jos seurustelu on alkuvaiheessa.) 

Kyllä tuolla jonnella on vaan toosa mielessä.

Vierailija
58/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa meilläkin! Mies tuo kalaa, jonka joudun laittamaan..

Tule kertomaan miten meni!

Vierailija
59/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa meilläkin! Mies tuo kalaa, jonka joudun laittamaan..

Tule kertomaan miten meni!

Pari kertaa kylmiltään työntelin ja laukesin naikkosen reisille, nyt saunaan ja pitsaa.

60/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein hirvikäristyksen ja sain vaimon.