Naikkonen tulossa kylään tein kaksi pellillistä pitsaa
Jauheliha ja tonttukalan, illalla ajattelin et katsottais joku lehva ja sit saunomaan,Aika hyvä.setti
Kommentit (78)
Älä laita sitten sipalia ettei se raukka piere loppuiltaa tai käy räjäyttämässä varpusparvea sun pönttöön.. Not very romantic
Olet juntti, mutta jotenkin lämmin sellainen. Kunhan unohdat sanan naikkonen. Ota vaikka sana naisseuralainen/daami käyttöön. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ootkos varma ettei naikkonen ole hiilareita kammoava vegaani? Tee se salaatti varmuuden vuoksi lisäksi...
Jos on, saakin olla nälkineen!
Vierailija kirjoitti:
Tollaset pitsat onkin nimenomaan naikkosten ja miekkosten muonaa. Joku kerta haetaan lähikepappilasta tai pienempään nälkään voi ostaa varastoon myös kaupan einespitsoja. Tuskin se lehvakaan on mikään Cannesissa palkittu...
Onpa noloa kun pitää yrittää sontia toisten ihmisten onnellisuuden ja vilpittömyyden päälle.
Mikä olisi parempaa kuin tonnikalapizza?
Muuten hyvä, mut järjestys tämä:
- seksi (viini ja muka leffa)
- sauna
- ruoka
Naiste ei tykkää naida eikä saunoa täydellä mahalla :)
Tunge se pitsa hanuriisi! Minä karppaan!
Missä uliuli? Katkesiko sillä verisuoni päästä? Onhan tuo nyt törkeetä että julkenet tarjota naikkoselle pizzaa ja hait vielä salaattiakin.
Rucolaa pitsan päälle, naikkoset tykkää jos ovat kaupunkiin kallellaan. Ja : siivoa! Wc, petikammariin puhtaat lakanat, tasoilta roinat veks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollaset pitsat onkin nimenomaan naikkosten ja miekkosten muonaa. Joku kerta haetaan lähikepappilasta tai pienempään nälkään voi ostaa varastoon myös kaupan einespitsoja. Tuskin se lehvakaan on mikään Cannesissa palkittu...
Onpa noloa kun pitää yrittää sontia toisten ihmisten onnellisuuden ja vilpittömyyden päälle.
Mikä olisi parempaa kuin tonnikalapizza?
Kateus laittaa haukkumaan. Helppohan se on mun sanoa kun saan mitä haluan. Siitä pisteet sulle kun ymmärrät että toisetkin saa olla onnellisia. Toi miekkos, naikkos valittaja voi katsoa jonkun kuivan ja neuroottisen elokuvan tyyliin woody allen. Samalla kun popsii aurinkokuivattuja porkkana siivujaan. Lopuksi voi miettiä miksi oma käsikin kieltäytyy.
Kelpais tollanen ilta. Ja ap:kin on varmasti hyvää seuraa. Kippistelen täällä yksinään teille, Cheers!
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta aineksia pitsoissa kuin jauheliha ja tonttukala? Onko kasviksia tai hedelmiä? :)
Hedelmiä?? On ehkä just ja just ananas..
Naikkonen, tonttukala, salte... On niin sun onni, että se en ole minä, joka on tulossa sun luo. Muiden vikojeni lisäksi vihaan noita sanojen vääntelyitä ja saattaisin ehkä reagoida hieman. Lähteä kotiinkin. Voi olla, että mun menetys ;-)
Vierailija kirjoitti:
Naikkonen, tonttukala, salte... On niin sun onni, että se en ole minä, joka on tulossa sun luo. Muiden vikojeni lisäksi vihaan noita sanojen vääntelyitä ja saattaisin ehkä reagoida hieman. Lähteä kotiinkin. Voi olla, että mun menetys ;-)
Olen niin onnellinen Ap puolesta että sie et ole menossa minnekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin onnellinen Ap puolesta että sie et ole menossa minnekään
Ei ole varmasti ikinä käyny treffeillä.
Meinaatko että riittää nuo 2 pellillistä?
Ilmiannettu "naikkonen"-sanan vuoksi.
Jos olisi vähän jotain erikoisuutta mukana, niin olisin ihan myyty.... Minulle sopisi moinen ilta oikein hyvin. Voisihan niitä pizza-twistejä kehitellä sitten myöhemmin yhdessä...
Kaiketi tälle naikkoselle olisi pitsakin kelvannut, nykyinen mieheni hurmasi minut grillatulla lohella, uusilla perunoilla, salaatilla ja valkkarilla.
Harmitteli tosin, että tuli mokattua kun yritti tehdä oikein hyvää, niin laittoi loppuvaiheessa kermaa kaksinkertaisen määrän, joten lohi melkein ui kermassa.
Maku oli siltikin erinomainen.
Mukavaa iltaa Ap:lle
TONTTUKALA 😂😂😂😂💗💗💗