Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naikkonen tulossa kylään tein kaksi pellillistä pitsaa

Vierailija
15.10.2016 |

Jauheliha ja tonttukalan, illalla ajattelin et katsottais joku lehva ja sit saunomaan,Aika hyvä.setti

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TONTTUKALA 😂😂😂😂💗💗💗

Vierailija
22/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita sitten sipalia ettei se raukka piere loppuiltaa tai käy räjäyttämässä varpusparvea sun pönttöön.. Not very romantic

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juntti, mutta jotenkin lämmin sellainen. Kunhan unohdat sanan naikkonen. Ota vaikka sana naisseuralainen/daami käyttöön. Tsemppiä!

Vierailija
24/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkos varma ettei naikkonen ole hiilareita kammoava vegaani? Tee se salaatti varmuuden vuoksi lisäksi...

Jos on, saakin olla nälkineen!

Vierailija
25/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollaset pitsat onkin nimenomaan naikkosten ja miekkosten muonaa. Joku kerta haetaan lähikepappilasta tai pienempään nälkään voi ostaa varastoon myös kaupan einespitsoja. Tuskin se lehvakaan on mikään Cannesissa palkittu...

Onpa noloa kun pitää yrittää sontia toisten ihmisten onnellisuuden ja vilpittömyyden päälle.

Mikä olisi parempaa kuin tonnikalapizza?

Vierailija
26/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tonttukala?

Vierailija
27/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mut järjestys tämä:

- seksi (viini ja muka leffa)

- sauna

- ruoka

Naiste ei tykkää naida eikä saunoa täydellä mahalla :)

Vierailija
28/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge se pitsa hanuriisi! Minä karppaan!

Vierailija
29/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä uliuli? Katkesiko sillä verisuoni päästä? Onhan tuo nyt törkeetä että julkenet tarjota naikkoselle pizzaa ja hait vielä salaattiakin.

Vierailija
30/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rucolaa pitsan päälle, naikkoset tykkää jos ovat kaupunkiin kallellaan. Ja : siivoa! Wc, petikammariin puhtaat lakanat, tasoilta roinat veks.

Vierailija
31/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollaset pitsat onkin nimenomaan naikkosten ja miekkosten muonaa. Joku kerta haetaan lähikepappilasta tai pienempään nälkään voi ostaa varastoon myös kaupan einespitsoja. Tuskin se lehvakaan on mikään Cannesissa palkittu...

Onpa noloa kun pitää yrittää sontia toisten ihmisten onnellisuuden ja vilpittömyyden päälle.

Mikä olisi parempaa kuin tonnikalapizza?

Kateus laittaa haukkumaan. Helppohan se on mun sanoa kun saan mitä haluan. Siitä pisteet sulle kun ymmärrät että toisetkin saa olla onnellisia. Toi miekkos, naikkos valittaja voi katsoa jonkun kuivan ja neuroottisen elokuvan tyyliin woody allen. Samalla kun popsii aurinkokuivattuja porkkana siivujaan. Lopuksi voi miettiä miksi oma käsikin kieltäytyy.

Vierailija
32/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais tollanen ilta. Ja ap:kin on varmasti hyvää seuraa. Kippistelen täällä yksinään teille, Cheers!

Vierailija
33/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta aineksia pitsoissa kuin jauheliha ja tonttukala? Onko kasviksia tai hedelmiä? :)

Hedelmiä?? On ehkä just ja just ananas..

Vierailija
34/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikkonen, tonttukala, salte... On niin sun onni, että se en ole minä, joka on tulossa sun luo. Muiden vikojeni lisäksi vihaan noita sanojen vääntelyitä ja saattaisin ehkä reagoida hieman. Lähteä kotiinkin. Voi olla, että mun menetys ;-)

Vierailija
35/78 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naikkonen, tonttukala, salte... On niin sun onni, että se en ole minä, joka on tulossa sun luo. Muiden vikojeni lisäksi vihaan noita sanojen vääntelyitä ja saattaisin ehkä reagoida hieman. Lähteä kotiinkin. Voi olla, että mun menetys ;-)

Olen niin onnellinen Ap puolesta että sie et ole menossa minnekään

Vierailija
36/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niin onnellinen Ap puolesta että sie et ole menossa minnekään

Ei ole varmasti ikinä käyny treffeillä.

Vierailija
37/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että riittää nuo 2 pellillistä?

Vierailija
38/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu "naikkonen"-sanan vuoksi.

Vierailija
39/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vähän jotain erikoisuutta mukana, niin olisin ihan myyty.... Minulle sopisi moinen ilta oikein hyvin. Voisihan niitä pizza-twistejä kehitellä sitten myöhemmin yhdessä...

Vierailija
40/78 |
15.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi tälle naikkoselle olisi pitsakin kelvannut, nykyinen mieheni hurmasi minut grillatulla lohella, uusilla perunoilla, salaatilla ja valkkarilla.

Harmitteli tosin, että tuli mokattua kun yritti tehdä oikein hyvää, niin laittoi loppuvaiheessa kermaa kaksinkertaisen määrän, joten lohi melkein ui kermassa.

Maku oli siltikin erinomainen.

Mukavaa iltaa Ap:lle