Himo työkaveria kohtaan, mitä teen?
Olen tietyllä tapaa jopa paniikissa. Himoitsen työkaveriani ihan luonnottoman paljon. Olen naimisissa vieläpä onnellisesti ja meillä on seksiä riittävästi. Silti koen käsittämätöntä raakaa seksuaalista himoa tätä komeaa mieskollegaa kohtaan.
Hänkin on varattu ja tähän saakka olen ajatellut että meidän välinen flirtti on viatonta ja hauskaa. Nyt kuitenkin mietin häntä jatkuvasti.
En haaveile parisuhteesta hänen kanssaan vaan nimenomaan seksistä tai jostain siihen johtavasta. Hän vihjailee, vitsaillen kuiskuttelee korvaan tai silittää selkää... Tuntuu siltä että sekoan. Joskus kun näen hänet niin tunnen sen välittömästi alapäässäni. Alapäässäni! En ole kokenut tällaista sitten ollessani 17-vuotias... olen nyt 29-vuotias.
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Mitä tehdä? Näemme joka päivä.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Yritä ap olla moralisoimatta pelkkää himoasi liikaa. Se halu on kuitenkin meidän eläimellistä biologiaa, ei simpanssitkaan kadu kiimailujaan. Teot on eri asia, rajat on siinä ettet tee mitään mitä et voisi miehesi nähden tehdä, etkä herran tähden mene sanomaan asiasta kummallekaan mitään. Ihminen sinussa osaa arvioida luottamuksen ja rakkauden arvon tuohon fyysiseen tunteeseen nähden, tähän mennessä olet oikeilla jäljillä.
Ihanasti kirjoitettu, kiitos. Sellaisena olen tämän himon kokenut, nimenomaan biologisena eläimellisenä haluna jota ennen ole kokenut. Nyt vain pitää toimia fiksusti. Ap.
Veikkaanpa ettet pysty kiusausta vastustamaan... etenkään jos toinen innostaa.
Vierailija kirjoitti:
En minä aio miestäni pettää. Jotenkin tästä on päästävä yli. Ap.
Kuitenkin panostat aiempaa enemmän meikkaamiseen ja pukeutumiseen. Haluat kaiken huomion, mutta johonkin vedät sitten rajan. Mihin vedät sen, kun olet jo nyt päässyt aika lähelle miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä aio miestäni pettää. Jotenkin tästä on päästävä yli. Ap.
Kuitenkin panostat aiempaa enemmän meikkaamiseen ja pukeutumiseen. Haluat kaiken huomion, mutta johonkin vedät sitten rajan. Mihin vedät sen, kun olet jo nyt päässyt aika lähelle miestä?
Niin, se on se miten olen tähän asti toiminut. Ja nyt mietin, että tämän on loputtava ennen kuin käy huonosti. Ja minun on ymmärrettävä, että tässä ei välttämättä ole kyse mistään seksuaalisesta sielunkumppanista, vaan kielletystä hedelmästä... ehkä. Ap
Ei vakuuta kun jo haaveilit hetki sitten jostain suudelmista ja seinään vasten.. Mitä lie olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei vakuuta kun jo haaveilit hetki sitten jostain suudelmista ja seinään vasten.. Mitä lie olikaan?
Niin, fantasioissani haaveilenkin. Nyt pitää jättää ne ajatusten tasolle. Ap
No et fantasiois jos oikeesti haluaisit lopettaa tuon
Vierailija kirjoitti:
No ajatuksia on hankalampi hallita. Ap.
Uli uli kirjoittajan provo taas. Eikö kukaan muu tunnista 😀, sama kirjoitustyyli.
Vierailija kirjoitti:
Uli uli kirjoittajan provo taas. Eikö kukaan muu tunnista 😀, sama kirjoitustyyli.
Jep! Mies joka kirjoittaa naisena. Naiset eivät kirjoita tuohon tyyliin jos on tunteita mukana. Huono provo johon moni lankesi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on todella ihastunut niin se tunne mitä saat kun fantasiot on kuin huumetta. Ei pysty lopettamaan.
Vierailija kirjoitti:
En halua pettää miestäni. Ovulaation aikoihin kostun niin pahasti tuon miehen jutuista ja pienistä teoista että housut menee vaihtoon... ap
myy mulle ne housut?
Kannattaa suunnata se himo omaan suhteeseen.
Varaa yhteistä aikaa, vaikka viikonloppuna ja antaa soittaa. Takaan että toimii.
Yritä ap olla moralisoimatta pelkkää himoasi liikaa. Se halu on kuitenkin meidän eläimellistä biologiaa, ei simpanssitkaan kadu kiimailujaan. Teot on eri asia, rajat on siinä ettet tee mitään mitä et voisi miehesi nähden tehdä, etkä herran tähden mene sanomaan asiasta kummallekaan mitään. Ihminen sinussa osaa arvioida luottamuksen ja rakkauden arvon tuohon fyysiseen tunteeseen nähden, tähän mennessä olet oikeilla jäljillä.