Himo työkaveria kohtaan, mitä teen?
Olen tietyllä tapaa jopa paniikissa. Himoitsen työkaveriani ihan luonnottoman paljon. Olen naimisissa vieläpä onnellisesti ja meillä on seksiä riittävästi. Silti koen käsittämätöntä raakaa seksuaalista himoa tätä komeaa mieskollegaa kohtaan.
Hänkin on varattu ja tähän saakka olen ajatellut että meidän välinen flirtti on viatonta ja hauskaa. Nyt kuitenkin mietin häntä jatkuvasti.
En haaveile parisuhteesta hänen kanssaan vaan nimenomaan seksistä tai jostain siihen johtavasta. Hän vihjailee, vitsaillen kuiskuttelee korvaan tai silittää selkää... Tuntuu siltä että sekoan. Joskus kun näen hänet niin tunnen sen välittömästi alapäässäni. Alapäässäni! En ole kokenut tällaista sitten ollessani 17-vuotias... olen nyt 29-vuotias.
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Mitä tehdä? Näemme joka päivä.
Kommentit (74)
Mies on 36-vuotias eli hieman vanhempi. Hän on pitkässä parisuhteessa (5vuotta) mutta ei naimisissa.
Kaikki alkoi musta niin viattomasti, saatettiin keskustella siitä että minkälaisista asioista tykätään seksin suhteen ym.. no ok nyt kun kirjotan ääneen niin tajuan että ei kai näitä pitäisi jutella miespuolisen ystävän kanssa jos ei ole varma että kaikki on platonista. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Jos se jo kuiskuttelee korvaan niin tuskin voi pitää viattomana. Kyl se seksiä haluaa. Vai minkälaisesta kuiskuttelusta on kyse.
No kun sekin on sellasta läppää. Siis ei sikäli kuiskuttele tosissaan, ollaan aina vitsailtu keskenämme paljon. Saattaa nuuhkia kaulaa ja sanoa että onpas hyvä hajuvesi tai että "hyvää huomenta", mutta se on kuitenkin sellasta huumorimielellä tehtyä. Ap.
Antaudu himoillesi, kerran tässä vain eletään. Ranskalaiseen kulttuuriin kuulu tälläiset parisuhteen ulkopuoliset säpinät. Älä anna miehellesi mitään syytä epäillä uskollisuuttasi niin salaisuus on helppo pitää. Suunnittele tarkoin ja huolehdi että alibit yms on kunnossa. Ihanan kutkuttavaa ;)
Nai perseeseen oli nainen tai mies! Hyvvää tekkee joka tapauksessa!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla olette?
En halua sanoa tarkkaan mutta yksityisellä sektorilla yritysmaailmassa. Ap
Kuulostaa kyllä että mies haluaa sua myös...
Reikä pyöreeks ja menoks! Viis lapsista ja miehestä! Sitähän sä kysyit! Mamma tahtoo nyt vierasta!
Tiedän tunteen. Minäkin olen himoinnut työkaveria samalla tavalla ja juurikin saman ikäisenä. Kuolaan hänen kuviaan facessa silloin tällöin edelleen. Olen myös varattu. Ei kuitenkaan ikinä ole käynyt mielessä oikeasti tehdä hänen kanssaan jotakin. Arvostan ja rakastan omaa miestäni, enkä ikinä halua pettää häntä.
Mielestäni uskollisuus ja rakkaus parisuhteessa tarkoittaa sitä, että osaat asettaa toisen luottamuksen arvon omien halujesi edelle. Veikkaisin että isolle osalle ihmisistä tulee pitkän parisuhteen aikana haluja tai ihastusta jotakin kolmatta osapuolta kohtaan, mutta ne pitäisi pystyä pitämään ajatuksen tasolla. Aikuinen ja vastuullinen ihminen osaa sanoa himoilleen ei ja ajatella parisuhteen toista osapuolta. Näin se vain on.
Ei se välttämättä ohikaan mene.
Ei itselläni ainakaan ole mennyt vaikka 8 vuotta on kulunut. Molemmat parisuhteessa, hän selvästi kokee samoin. Pettänyt en kuitenkaan ole ja onneksi tuon tyypin välttely on helppoa.
Olen niin samaa mieltä että parisuhteeni on niin hieno, etten halua sitä rikkoa. Ja aikuisena ihmisenä minun on vastustettava kiusausta.
Se mikä tässä on ollut niin pysäyttävää, on ollut se että en TIENNYT että tällaista kiihkoa on olemassa. Tällaista raakaa, puhdasta himoa jossa alapäähän sattuu. Se yllätti. Ap
Se himo johtuu kielletystä hedelmästä ja ympäristöstä missä olette. On lähes varmaa, että jos törmäisit mieheen vapaa-ajalla niin pimppiä ei pistelisi.
Meillä miehillä on helpompaa. Jouduin muutama vuosi sitten työskentelemään parin kuukauden ajan todella isotissisen (ne olivat siis kunnon jättipallot) naisen kanssa joka vieläpä pukeutui aina tiukkoihin tissitoppeihin. Alussa töistä ei oikein meinannut tulla mitään kun panetti koko ajan naisen lähellä. Piti ottaa tavaksi runkata joka aamu ennen töihin menoa niin että himokkaat ajatukset eivät enää häiritsisi.
Mä olen masturboinut vaikka kuinka ja harrastanut seksiä mieheni kanssa. Ei se vaan helpota. Ap.
Mielenterveystoimisto on se paikka, johon sinun pitäisi mennä ihan ensimmäiseksi.
Tiedän mitä teet. Vetelet katajanoksalla parikymmentä kertaa haaraväliisi niin himot katoaa.
Mulle kävi sama juttu. Miespuolinen työkaveri jahtasi pitkään ja lopulta sitten suostuin, himo toista kohtaan oli vaan niin valtaisa että pakko antaa mennä. Elimme arkipäivät yhteistä arkea töissä, huonot ja hyvät hetket. Seksiä sitten aina, kun siihen vain tarjoutui mahdollisuus.
Tätä jatkui kaksi vuotta ja olisuhteiden pakosta on nyt pakko pitää pientä taukoa. Mutta silloin kun tilanne tarjoutuu, ollaan edelleen samalla aaltopituudella ja fyysinen vetovoima toisiamme kohtaan ei ole ainakaan vähentynyt.
Ennen omakohtaista kokemusta suorastaan halveksin tälläisia suhteita mutta kun tulee kohdalle, ei pääse pakoon. Kulunut fraasi siitä, että kerranhan täällä vain eletään alkoikin vaikuttaa ihan todelta.
Jos se jo kuiskuttelee korvaan niin tuskin voi pitää viattomana. Kyl se seksiä haluaa. Vai minkälaisesta kuiskuttelusta on kyse.