Himo työkaveria kohtaan, mitä teen?
Olen tietyllä tapaa jopa paniikissa. Himoitsen työkaveriani ihan luonnottoman paljon. Olen naimisissa vieläpä onnellisesti ja meillä on seksiä riittävästi. Silti koen käsittämätöntä raakaa seksuaalista himoa tätä komeaa mieskollegaa kohtaan.
Hänkin on varattu ja tähän saakka olen ajatellut että meidän välinen flirtti on viatonta ja hauskaa. Nyt kuitenkin mietin häntä jatkuvasti.
En haaveile parisuhteesta hänen kanssaan vaan nimenomaan seksistä tai jostain siihen johtavasta. Hän vihjailee, vitsaillen kuiskuttelee korvaan tai silittää selkää... Tuntuu siltä että sekoan. Joskus kun näen hänet niin tunnen sen välittömästi alapäässäni. Alapäässäni! En ole kokenut tällaista sitten ollessani 17-vuotias... olen nyt 29-vuotias.
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Mitä tehdä? Näemme joka päivä.
Kommentit (74)
En halua pettää miestäni. Ovulaation aikoihin kostun niin pahasti tuon miehen jutuista ja pienistä teoista että housut menee vaihtoon... ap
En siis koskaan ole kokenut vastaavaa puhtaan seksuaalista raakaa himoa. Ap
No mitä himoille nyt yleensä kuuluu tehdä? Himoitsen suklaata, sinä...
Vierailija kirjoitti:
Haluan tästä himosta eroon mutta en enää tiedä mitä tehdä. Ei se suklaan himokaan syömällä lopu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tästä himosta eroon mutta en enää tiedä mitä tehdä. Ei se suklaan himokaan syömällä lopu...
Sulla ja työkaverilla ei ole rajoja ennestään jos on ok supista korvaan ja kosketella. En usko että olet ollut itse tilanteissa kovin neutraali vaan olet antanut sen ymmärtää jotain. Ei toinen tule noin muuten iholle.
Sun pitää lopettaa leikki. Muuten toi jatkuu, luultavasti tulet pettämään. Turhaa vingut siinä, olet aikuinen ja vastuussa tilanteesta. Sinä olet johdatellut ja sallinut nuo asiat mitä tapahtunut. Miten sä edes viitsit vinkua mitä tekisit? Sä joko jatkat peliä tai sallit jonkun liehitellä. Moni nainen olisi jo lopettanut jos ei mies kiinnosta.
Olet ihan oikeassa. Pitkään vaan pistin asiaa huumorin piikkiin ja ajattelin että tässä ei ole mitään sen kummempaa. Sutkauttelut joita hän mulle heitti/heittää oli ikäänkuin vitsejä ja ne saatiin naureskeltua pois.
Nyt vaan tuntuu että toi huumori on mennyt liian pitkälle ja joku stoppi pitäisi tehdä... en vaan tiedä miten tästä irtautuisin. Ja varmasti olen antanut ymmärtää. Nyt vasta ymmärrän miten helposti ihminen pettää kumppaniaan....ap
Ehkä se miksi tämä on niin vaikeaa on se, etten tiennyt että tällaista seksuaalista energiaa voi olla olemassa. Mieheni on ihana enkä halua hänelle pahaa. Tämä tuntemuksen voimakkuus on vaan saanut minut sekaisin. Ap.
Mulla on ollut vastaava. Petin, mutta en osaa edes katua. Seksi oli uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se miksi tämä on niin vaikeaa on se, etten tiennyt että tällaista seksuaalista energiaa voi olla olemassa. Mieheni on ihana enkä halua hänelle pahaa. Tämä tuntemuksen voimakkuus on vaan saanut minut sekaisin. Ap.
Ihmiset ja suhteet on erilaisia.
Vaikka pettäminen koetaan negatiivisenä asiana niin kyllä sinun kannattaa muistaa että sinulla on jonkinlainen suhde sen työkaverin kanssa myös ja oma elämä.
Vaikka avioliitto on tärkeä asia niin se on kuitenkin lopulta yksi ihmissuhde muiden joukossa ja se voi vaihtua toiseen.
Et ole pettänyt ja sinulla on kuitenkin oma elämä elettävänä. Vaikka miehesi on ihana niin onko liitto kuitenkaan riittävä. Ehkä tämä ihastus menee ohi ja se vahvistaa liittoasi? Sitä ei voi tietää. Itse olisin rehellinen, itselleni mutta noiden kahden ihmisen kanssa voi myös puhua. Mitä pitää tärkeänä? Mitä tahtoo kumppanille jakaa? Mitä toivoo kumppanin kestävän? Mimmosessa liitossa tahdot olla?
Hahahaa pelimies on löytänyt uhrinsa. Veikkauksia kauanko menee että tuo akka avaa reitensä =D=D
Tiedän tunteen tuon himon osalta. Se on niin vahva että sattuu alapäähän. Ihan karmeeta. Rakastan miestäni enkä halua erota, mutta en tiedä miten pääsisi himosta eroon. Välttelen tuota ihmistä. Jos olisimme samassa työpaikassa en pystyisi varmaan pidättelemään itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen tuon himon osalta. Se on niin vahva että sattuu alapäähän. Ihan karmeeta. Rakastan miestäni enkä halua erota, mutta en tiedä miten pääsisi himosta eroon. Välttelen tuota ihmistä. Jos olisimme samassa työpaikassa en pystyisi varmaan pidättelemään itseäni.
Tämä!!!! Alapäähän sattuva himo. Mä en oikeasti tienny että tällaista on olemassa! se tässä hämmentääkin. Kiva tietää että muutkin kokevat tätä. Minä en voi vältellä tätä miestä ja jo nyt kutkuttaa ajatus siitä kun maanantaiaamuna näen sen vinon hymyn... ap
Enhän mäkään tiedä että siis haluaisko tää mies mun kanssa tehdä mitään, hänhän on varattu. Hänen puoleltaanhan tää voi olla puhtaasti viatonta. Ap.
Mulla on ollu sama... meni ohi lopulta.
Tunne menee ohi. Samanlainen piereskelijä ja mussuttaja on kuin kuka tahansa muu.
Ohjaat käden seuraavalla kerralla alapäähäsi. Silittäköön sieltä.