Himo työkaveria kohtaan, mitä teen?
Olen tietyllä tapaa jopa paniikissa. Himoitsen työkaveriani ihan luonnottoman paljon. Olen naimisissa vieläpä onnellisesti ja meillä on seksiä riittävästi. Silti koen käsittämätöntä raakaa seksuaalista himoa tätä komeaa mieskollegaa kohtaan.
Hänkin on varattu ja tähän saakka olen ajatellut että meidän välinen flirtti on viatonta ja hauskaa. Nyt kuitenkin mietin häntä jatkuvasti.
En haaveile parisuhteesta hänen kanssaan vaan nimenomaan seksistä tai jostain siihen johtavasta. Hän vihjailee, vitsaillen kuiskuttelee korvaan tai silittää selkää... Tuntuu siltä että sekoan. Joskus kun näen hänet niin tunnen sen välittömästi alapäässäni. Alapäässäni! En ole kokenut tällaista sitten ollessani 17-vuotias... olen nyt 29-vuotias.
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta? Mitä tehdä? Näemme joka päivä.
Kommentit (74)
Harmi kun ap et ollut vielä kokenut tuota loppuunsa vietynä aiemmin. Ennen miestäni olin hetken kielletyssä suhteessa, se huuma tuntui todellakin vievän järjen, luulin, että se olisi jotain pysyvää ja syvää. Noh, kävi selväksi että tulevaisuutta ei ole, löysin mieheni ja rakastuin, sitten jonkun ajan kuluttua kohtasin himon kohteeni uudelleen. Tunne? Nnnaah. Ihan kiva tyyppi mutta mikä lie oli pistänyt pääni sekaisin, sitä ei enää ollut. Nykyään välillä huomaan kyllä haluavani jotain toista, saatan flirtatakin vähän, mutta tiedän miten ohimenevää tuo kiima on. Ei tulisi mieleenkään pettää, minuutti huulilla ikuisuus pilalla on huono suunnitelma.
Miksi mies koskettelee, vaikka tietää varmaan, että olet naimisissa? Jos kerran et sano että lopeta, niin käytännössä olet jo pettänyt miestäsi. Ihan sama vaikka nussisitkin, kyllä se pettäminen on jo tapahtunut. Eli suosittelen panoa.
En osaa oikein selittää tuota koskettelua, se ei ole mitään vakavamielistä sensuellia koskettelua vaan kun se on aina verhottu siihen huumoriin niin se ei ole tuntunut niin "väärältä". Siis ne on hetkiä että toinen tulee vaikka puhumaan pöydän ääreen jotain ja kumartuu ja samalla käsivarret koskee toisiinsa... ja sitten kropan läpi menee oikein sähköisku.
Tai jokin tilanne missä hän tulee taakseni ja nuuhkaisee hiuksiani ja heittää jonkun läpän... sellasta mihin esimerkiksi kollegat ei ole kiinnittäneet kamalasti huomiota.
Välttämättä en edes tarvitsisi seksiä hänen kanssaan, vaan jopa voisi riittää joku kiihkeä suudelma hänen kanssaan.. tai siis että fantasiani ei välttämättä edes sisällä seksiä, vaan esimerkiksi sitä että hän painaisi minut seinää vasten tiukasti... ap
Työnnä suolapuikko emättimeesi - rauhoittaa kummasti!
Kiva kuitenkin kuulla että täällä on niin monia jotka on kokeneet samaa... helpottaa vähän. Huomenna taas maanantai, huh! Ap
Anna mennä vaan, täällä eletään vain kerran!
Huomaan meikkaavani huolellisemmin ja valitsevani vaatteeni paremmin kun tiedän näkeväni hänet... ap
Juuri ton takia olen mahdollisimman vähän tekemisissä naisten kanssa, saattaa ollakin kontillaan toisen miehen edessä työmatkan sijaan.
En minä aio miestäni pettää. Jotenkin tästä on päästävä yli. Ap.
Seksi olisi kuitenkin tod näk kamalaa odotuksiin nähden, miehellä luomia oudoissa paikoissa ja outo haju, sitten mies alkaisi vältellä sinua ja käyttäytyä omituisesti ja sinä masentuisit vuodeksi kun olit niin tyhmä, päätyisit tunnustamaan miehellesi ja puolen vuoden kärvistelyn jälkeen miehesi ilmoittaisi rakastuneensa uuteen 23- v työkaveriinsa ja sinä jäisit yksin viinipullon kanssa, kiroten tykyttävän alapääsi ja romanttiset draamat joiden kielletyn seksin kohtaukset ovat kiihkeitä mutta helliä, kun taas sinun töhnäisiä ja noloja.
Ai ja aplle, koeta saada kumppanisi kanssa jotain lisäsäpinää. Parhaimmillaan ihastus voi saada sut tuntemaan itsesi kuumaksi naiseksi, mutta saat sen ohjattua puolisoosi. Oon itse ainakin ihastunut joskus kun oman suhteen kipinä ollut vähemmässä, tarkoittaa että pitää huomioida arkiromantiikkaa vähän enemmän. Koita jotain uutta (ei välttis uutta miestä silti). Uskollisuus on helppoa kun tajuaa sen että halua ei oikeasti ole pakko noudattaa, siitä voi nauttia(kärsiä) vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai ja aplle, koeta saada kumppanisi kanssa jotain lisäsäpinää. Parhaimmillaan ihastus voi saada sut tuntemaan itsesi kuumaksi naiseksi, mutta saat sen ohjattua puolisoosi. Oon itse ainakin ihastunut joskus kun oman suhteen kipinä ollut vähemmässä, tarkoittaa että pitää huomioida arkiromantiikkaa vähän enemmän. Koita jotain uutta (ei välttis uutta miestä silti). Uskollisuus on helppoa kun tajuaa sen että halua ei oikeasti ole pakko noudattaa, siitä voi nauttia(kärsiä) vähän aikaa.
Tätä mä oon paljon miettiny, että voihan sen töissä kerätyn himon purkaa myös kotona. Siinä vaan niin tosi herkästi tapahtuu pettymys, jos vaikka kotona toinen ei sitten haluakaan... en kuitenkaan halua miehelleni tästä kertoa. Ap.
Täytyy sanoa että hyi helvetti. Jos tämä aloitus olisi miehen tekemä tuskinpa täällä mammat kannustaisivat niin kovasti pettämään. Aikamoista kaksinaismoralismia.
En mä tästä ylpeä ole, onhan tää kauheeta. Haluan tästä eroon itsekin. Ap.
Mun mielestä on viisasta että AP tajuaa että EI halua pettää miestänsä. Ei kannatakaan. Katuisit sitä koko ikäsi. Sulla on joko 2 vaihtoehtoa joko a) välttelet sitä kokonaan tai b) luot siihen jonkin assosisaation että se on ällöttävä. Ala käyttäytymään luotaantyöntävästi häntä kohtaan niin hänkin alka, sitten case solved.
Älä vain mene firman viina juhliin, vaan tee työjutut, etkä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on viisasta että AP tajuaa että EI halua pettää miestänsä. Ei kannatakaan. Katuisit sitä koko ikäsi. Sulla on joko 2 vaihtoehtoa joko a) välttelet sitä kokonaan tai b) luot siihen jonkin assosisaation että se on ällöttävä. Ala käyttäytymään luotaantyöntävästi häntä kohtaan niin hänkin alka, sitten case solved.
Älä vain mene firman viina juhliin, vaan tee työjutut, etkä muuta.
Kiitos kommentista. Välttely ei ole vaihtoehto, firmamme on melko pieni ja sosiaaliset suhteet tiiviitä. On ehkä vaan pakko ruveta itse pakolla käyttäytymään eri tavalla. Ja toivoa että toinenkin lopettaa. Ap.
Ihastumista kauheinta on välillä tuntea tuo kemia ja vetovoima mutta heti seuraavassa hetkessä ajattelee ettei toinen ollutkaan kiinnostunut.
Mistä sen voi oikeasti tietää haluaako toinen sua yhtä paljon kuin sinä haluat tätä toista jos kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta?