kohta on ensimmäinen päivä ilman...
tupakkaa mennyt.
eikä nyt toistaiseksi aivan kamalasti tee mieli. kun vaan jaksais pysyä päätöksessä. huoh...
oisko vinkkejä heittää?
Kommentit (4)
Vuodessa kertyy jo melkoinen summa ja voit vaikka todella pistää rahaa sivuun säästöpossuun esim. ulkomaanmatkaa tai kallista vaatetta varten.
minä idiootti alotin polttamisen uudestaan, vuoden olin jo ollut ilman:/
mutta tällä kertaa en ala enää.
viimeksi oli niin helppo lopettaa kun aloin oottaa vauvaa.
mutta tiiän että on vaikeaa ja vaatii kovaa itsekuria, mutta PYSTYN SIIHEN jos vaan tarpeeksi haluan. :)
Itellä on tänää 10:s pvä. En ajattele tupakkaa, ja en vain polttanut vaik teki mieli. Tavallista purkkaa söin ja salmiakkia, auttoi. Nyt jo virkeämpi mieli. Kolmeneljä päivää ovat pahimmat. Mulla on nyt mennyt yllättänvän helposti nämä 10 päivää, mut ongelma on siin et vieläkin tekee pikkusen mieli tupakkaa. Koulussa varsinkin. Mut mulla olikin nioin, että tais olla tapa pahempi tällä kertaa kuin fyysinen riippuvuus. Ah, mmm. No täytyy vaan kestää ja yrittää unohtaa se rentioutus /oma aika tapa ja etsiä uus tilalle. Aikaisemminkin mainitsin tääl et tupakka on niin ihana ja mielyttävä sosiaalinen tapa et siit on vaikee päöästä irti. Niin epäterveellistä se on ja syöpää aiheuttaa ym. Ni vähällä kärsimyksellä pääsee ku lopettaa=) Ulkoilu auttaa myös pahimpaan himoon. Onnea!!
Itselläni on nyt tasan 3viikkoa ilman tupakkaa. Alkupäivät ovat niitä kamalimpia. Ihan vinkkinä jos aivan luomuna oot lopettanu niin, valaista lähimpiä ihmisiä, ettet varmaan ole oma itsesi lähipäivinä/viikkoina.=)) Itse muutuin kyllä niin kiukkuseksi ja aivan hermoraunioksi.
Eikä tuo eka päivä olekkaan se kamalin. Ne päivät ovat vielä edessä. En halau lannistaa tai pelotella, mut niin vaan on. Ja kannattaa hankkia jotain tupakan korviketta. Itse rouskutin ja rouskatan vieläkin näkkileipää tai porkkanaa aina kun tekee mieli tupakkia.
Mutta onneksi olkoon vielä kerran. Tulet kyllä katumaan kohta päätöstä, mikä johtuu ihan vieroitus oireista, mutta muista kuinka epäterveellistä tupakka on ja kuinka hyvää se tekee kun siitä pääsee eroon. Pidä pääsi.=)