Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuori mieheni kuoli juuri

Vierailija
15.10.2016 |

25 vuotias mieheni kuoli tällä viikolla onnettomuudessa ja oltiin yhdessä yli 7 vuotta ja naimisissa 5 vuotta. Meillä on myös yhteinen lapsi. Miten ihmeessä tästä selviää? Onko täällä sellaisia jotka ovat menettäneet yhtäkkiä rakkaan puolisonsa? Miten opitte elämään ilman häntä?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin minäkin ihan heti uutisen. Olen pahoillani ap:n puolesta. Jos vaan ikinä pystyt, yritä elää päivä kerrallaan -mentaliteetilla aluksi. Älä mieti, milloin tuska loppuu tai minkälainen sun olos/teidän tilanne on vuoden päästä. Jossain vaiheessa helpottaa ihan varmasti mutta älä aseta itsellesi mitään aikarajaa. Voimia!

Vierailija
42/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkistin asian. Tällä viikolla ei ole missään onnettomuudessa Suomessa kuollut 25-vuotiasta miestä. 

Onhan tietysti mahdollista, että et halua antaa tunnistettavia tietoja tänne ja olet muunnellut tarinan pohjaa. 

Eli en tietysti väitä, etteikö miehesi olisi kuollut. 

Ihan mielenkiinnosta, mistä tarkistit (kuvittelet tarkistaneesi) asian?

Poliisitiedoitteista tältä viikolta. Onnettomuuksista tuleea AINA poliisitutkinta. Kyseessä voi olla esin. kiinteistönhuoltajan, työntantajan laiminlyönti. Kaikissa liikenteeseen liittyvässä tutkitaan, onko kysessä liikenneturvallisuuden vaarantaminen ym. 

Et taida paljon ymmärtää poliisin tiedottamisesta. Ihan itse vain opettelemaan netin käyttöä ja löydä sieltä tänne 25-vuotiaan miehen tapaturmainen kuolema tällä viikolla. 

Jos on kuollut ulkomaila eikä ole Suomen kansalainen, niin tämä porsaanreikä tietysti on. 

Tuttava jäi alkukuvuodesta junan alle, mutta ei siitä missään tiedoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tietäväni tapauksen (mutta en teitä). Osanottoni.

Toivottavasti ketjun seuraavat viestit ovat tukea antavia.

Vierailija
44/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina on kuollut 25-vuotias mies liikenneonnettomuudesta, joten huonosti tarkistit sinä joka tarkistit. 

Vierailija
45/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku poistaa tän ketjun jo ap n takia? Tosi idiootteja ihmisiä kun alkaa kaivelemaan toisen menettämää :(

Vierailija
46/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Surullista lukea kun tämäkin ketju on mennyt turhan asian jankkaamiseksi tapaturmien uutisoimisesta.

Vierailija
47/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkistin asian. Tällä viikolla ei ole missään onnettomuudessa Suomessa kuollut 25-vuotiasta miestä. 

Onhan tietysti mahdollista, että et halua antaa tunnistettavia tietoja tänne ja olet muunnellut tarinan pohjaa. 

Väestöliitosta?

Tarkoitin väestörekisteriä.

Tänään on lauantai...

Vierailija
48/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
49/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisitiedoitteista tältä viikolta. Onnettomuuksista tuleea AINA poliisitutkinta. Kyseessä voi olla esin. kiinteistönhuoltajan, työntantajan laiminlyönti. Kaikissa liikenteeseen liittyvässä tutkitaan, onko kysessä liikenneturvallisuuden vaarantaminen ym. 

Et taida paljon ymmärtää poliisin tiedottamisesta. Ihan itse vain opettelemaan netin käyttöä ja löydä sieltä tänne 25-vuotiaan miehen tapaturmainen kuolema tällä viikolla. 

Jos on kuollut ulkomaila eikä ole Suomen kansalainen, niin tämä porsaanreikä tietysti on. 

Jos ihminen kuolee kotona portaissa kaatuessaan, niin sinä et mitenkään voi löytää sitä tietoa. Ei sellaisista tiedoteta.

Vierailija
50/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen kuolee kotona portaissa kaatuessaan, niin sinä et mitenkään voi löytää sitä tietoa. Ei sellaisista tiedoteta.

Ja voi vielä mennä niin, että kuolee vasta sairaalassa myöhemmin.

Vierailija
51/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olet jo selvinnyt aika hyvin jos olet jo samalla viikolla vauva av-palstalla asiasta kertomassa.

Ihmiset käyttäytyvät eri tavalla.

Moni voi saada lohdutusta siitä, että pääsee juttelemaan ilman kasvoja. Olemaan täysin auki, oma itsensä.

Eikä kaikilla ole niitä läheisiä joille purkaa tai vaikka oliskin, niin ei jostain syystä voi purkaa.

Mulla kuoli veli 14 vuotta sitten. Mä olin paljon öitä hereillä ja vatvoin asioita, juurikin palstalla. Ei silloin kukaan läheisistä valvonut mun kanssa. Heillä oli aamulla opiskelunsa/työnsä ja mulla ei. En mä voinut olettaa, että valvovat mun kanssa, jos mä ehkä haluankin jutella. Silloin tutustuin saman henkiseen naiseen palstalla ja yhä olemme ystäviä.

Vierailija
52/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ois ainesta Ylen toimittajaksi. Seuraavaksi tutkimaan kirjoittiko ap itse kommentin, vai sanoiko joku sen hänen puolestaan. #teemu #selänne

Ensin olisit toki selvittänyt mitä et-nistä alkuperää kuollut oli, jos oli väriä niin uutisen saa julkaista, jos ei niin asiaa ei tapahtunut. Ensimmäisessä tapauksessa konsertit ja otsikot olisivat jo valmiina

Vierailija
53/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolihan tällä viikolla, nuorimies kolarissa. Oli ainakin paikallisuutisissa. Ei välttämättä sama tapaus, mutta ei kaikkia kuolemia valtakunnallisesti tiedoteta. Voimia ap:lle!

Vierailija
54/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kuollut ulkomaila eikä ole Suomen kansalainen, niin tämä porsaanreikä tietysti on. [/quote]

Oletko kuullut empatiasta?

Vierailija
55/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole masentunut enkä edes itkuinen koska en osaa itkeä tällä hetkellä. Kaikki voimat menee lapsen kanssa olemiseen ja asioiden hoitoon. Shokissa olen vieläkin ja pelkään että millon tässä romahtaa.

aika ihmeelliesti osaat kirjoittaa ja ajatella jos oot shokkivaiheessa? :o silloin ei ees ihmisen mieli hyväksy tai vastaanota tapahtumaa.. aika jännä sun shokki

Vierailija
56/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika ihmeelliesti osaat kirjoittaa ja ajatella jos oot shokkivaiheessa? :o silloin ei ees ihmisen mieli hyväksy tai vastaanota tapahtumaa.. aika jännä sun shokki

Kiitos että tiedotit meille kaikille olevasi sekä idiootti että empatiakyvytön. Miten tehokasta! 

Shokkivaihe on eri asia kuin tajuttomuus, senkin pälli. Ihminen tiedostaa traumatisoivan tapahtuman, mutta sen nostattamat tunteet eivät ole vielä iskeneet täysillä. Ihan perus selviytymisvietti siis- shokin tarkoitus on, että ihminen säilyttää toimintakykynsä sillä hetkellä kun hätä on suurin, ehtii turvaan tai hakea apua ennen kuin mahdollisesti toimintakyvyn vievät tunteet iskevät. Itselläni vaihe on kestänyt parikin viikkoa traumaattisen tapahtuman jälkeen. Kun tunteet tulevat, ne tulevat lujaa. Tämä vaihe ennen sitä on hyvä käyttää siihen että haet apua ja koitat järjestää itsellesi mahdollisimman turvaa tuovat olosuhteet (sairasloma yms.) niin että rajuilla tunteilla on tilaa tulla sitten kun ne tulevat.

-myös traumaattisia tapahtumia läpikäynyt-

Vierailija
57/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hölmöltä, mutta aika parantaa haavat kun ihmisen menettää. Eihän sitä menetystä saa poistettua, mutta ajan kanssa jollain tapaa hyväksyy että näin on käynyt. Ei ole välttämättä tarpeen esittää vahvempaa kuin on, mutta toki lapsenne hyvinvoinnista olisi huolehdittava (ja tietysti omastakin).

Vierailija
58/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä osaa todeksi uskoa tätä koko juttua. Mutta liityin nuoret lesket ryhmään. Kiitos teille jotka kommentoi asiallisesti. <3 päivä kerrallaan ja sekunti kerrallaan se on elettävä.

Vierailija
59/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sympatiat menee aloittajalle. Nämä idiootit jotka täällä kirjoittelee niin toivon että menetätte jonkun rakkaan.

Vierailija
60/98 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se tolkuton ylinopeus teettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän