nuori mieheni kuoli juuri
25 vuotias mieheni kuoli tällä viikolla onnettomuudessa ja oltiin yhdessä yli 7 vuotta ja naimisissa 5 vuotta. Meillä on myös yhteinen lapsi. Miten ihmeessä tästä selviää? Onko täällä sellaisia jotka ovat menettäneet yhtäkkiä rakkaan puolisonsa? Miten opitte elämään ilman häntä?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin asian. Tällä viikolla ei ole missään onnettomuudessa Suomessa kuollut 25-vuotiasta miestä.
Onhan tietysti mahdollista, että et halua antaa tunnistettavia tietoja tänne ja olet muunnellut tarinan pohjaa.
Eli en tietysti väitä, etteikö miehesi olisi kuollut.
Ihan mielenkiinnosta, mistä tarkistit (kuvittelet tarkistaneesi) asian?
Väestöliitosta?
Tarkoitin väestörekisteriä.
No ei todellakaan sieltä voi kuka tahansa tietosuojasyistä kysyä tuollaista asiaa. Eikä siellä ole tietoa kuolinsyystä. Tuskin tieto edes itse kuolemasta päivittyy sinne noin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin asian. Tällä viikolla ei ole missään onnettomuudessa Suomessa kuollut 25-vuotiasta miestä.
Onhan tietysti mahdollista, että et halua antaa tunnistettavia tietoja tänne ja olet muunnellut tarinan pohjaa.
Väestöliitosta?
Tarkoitin väestörekisteriä.
No ei todellakaan sieltä voi kuka tahansa tietosuojasyistä kysyä tuollaista asiaa. Eikä siellä ole tietoa kuolinsyystä. Tuskin tieto edes itse kuolemasta päivittyy sinne noin nopeasti.
Eikä siellä ole kukaan viikonloppuna vastaamassa tällaisiin kyselyihin.
Työtapaturmat ja liikennetapaturmat uutisoidaan. Mutta esimerkiksi kotona sattuneita tapaturmia ei välttämättä uutisoida, tai tapauksia, joissa rekisteröity on tapaturma, mutta kyseessä luultavasti itsemurha.
Otan osaa! Paljon voimia.
Vertaistukea suosittelisin vaikken samaa ole kokenut onneksi, älä jää yksin!
Kannattaisi ottaa yhteys vaikka lastensuojeluu ja lähtee kysymään apua sitä kautta. Itse sain apua sitä kautta kun oli niin väsynyt lapsen hoitamiseen että en van jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaikki kuolemat tule julkisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Janakkalassa kuollut 25vee mies ja epäillään rattijuopumuksesta ja liikenteen vaarantamisesta.
Korpit haaskalla vieläpä omaisen nähdessä. Häpeäisit edes...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väestöliitosta?
Ei tarvitse kuin googlettaa 25-vuotias mies kuoli, niin heti ensimmäinen otsikko on viikon sisällä tapahtunut kuolemaan johtanut onnettomuus.
Parhaiten saat vertaistukea Facesta nuorten leskien vertaistukiryhmistä ja myös livenä tapahtuvissa ryhmien kokoontumisissa.
Mutta Faceen olitkin jo näköjään löytänyt :)
On se 25v. vain ihan liian nuori kuolemaan. Mikä suru lähimille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisitiedoitteista tältä viikolta. Onnettomuuksista tuleea AINA poliisitutkinta. Kyseessä voi olla esin. kiinteistönhuoltajan, työntantajan laiminlyönti. Kaikissa liikenteeseen liittyvässä tutkitaan, onko kysessä liikenneturvallisuuden vaarantaminen ym.
Et taida paljon ymmärtää poliisin tiedottamisesta. Ihan itse vain opettelemaan netin käyttöä ja löydä sieltä tänne 25-vuotiaan miehen tapaturmainen kuolema tällä viikolla.
Jos on kuollut ulkomaila eikä ole Suomen kansalainen, niin tämä porsaanreikä tietysti on.
Kirjoita Googleen "mies kuoli" niin löytyy onnettomuysuutiset.
Olen pahoillani ap. että lähdin tämän henkilön jankkaukseen mukaan tässä ketjussa.
i
Itse olin auto-onnettomuudessa, ja useassa lehdessä oli vääriä tietoja mitä tuli ikään tai sukupuoleen. Jossakin oli kai oikeatkin tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olet jo selvinnyt aika hyvin jos olet jo samalla viikolla vauva av-palstalla asiasta kertomassa.
Mä olin täällä päivä vauvani kuolemasta..
Luonnonvalinta toimii :) voit olla iloinen, sillä sinä ja vauvasi olette olleet osana ihmislajin kehittymisessä ja evoluutiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisitiedoitteista tältä viikolta. Onnettomuuksista tuleea AINA poliisitutkinta. Kyseessä voi olla esin. kiinteistönhuoltajan, työntantajan laiminlyönti. Kaikissa liikenteeseen liittyvässä tutkitaan, onko kysessä liikenneturvallisuuden vaarantaminen ym.
Et taida paljon ymmärtää poliisin tiedottamisesta. Ihan itse vain opettelemaan netin käyttöä ja löydä sieltä tänne 25-vuotiaan miehen tapaturmainen kuolema tällä viikolla.
Jos on kuollut ulkomaila eikä ole Suomen kansalainen, niin tämä porsaanreikä tietysti on.
Kirjoita Googleen "mies kuoli" niin löytyy onnettomuysuutiset.
Olen pahoillani ap. että lähdin tämän henkilön jankkaukseen mukaan tässä ketjussa.i
Itse kuolin auto-onnettomuudessa, ja useassa lehdessä oli vääriä tietoja mitä tuli ikään tai sukupuoleen. Jossakin oli kai oikeatkin tiedot.
Tiedot tulee lehdille monista eri lähteistä, viranomaisilta, uutistoimistoilta, toisilta lehdiltä, yms, niin helposti muuttuvat tiedot matkalla.
Otan osaa sinun suureen suruusi. Oon kuullut kautta rantain, että tämä kuollut olisi ollut tuttavani tuttu. En tuntenut ihmistä, mutta voin kuvitella tuskasi ja surusi. En voi sanoa muuta kuin jaksamisia. *hali*
En edes tiedä miltä susta tuntuu. Otan osaa.
Mistä tarkistit?