ei helvetti, nyt autatte, miten pääsen irti miehestä joka ei ole enää kiinnostunut musta.
Kommentit (4)
ja yritä ajatella jotain muuta! (helpommin sanottu kuin tehty)
laitat miehelle viimeisen viestin jossa kerrot ystävällisesti tämän olevan viimeinen viesti hänelle, toivotat hyvää jatkoa ja toivot myös hänen olevan vastaamatta viestiin.
Sitten poistat kaikki puh.nrot ym kännystäsi, ettet vaan sorru heikkona hetkenä!
Toimi mulla ;)
Mulla tää on kestänyt reilun vuoden... Hävettää. Mutta oli siinä jonkinlaista seurustelun tynkää jossain vaiheessa, mutta se lopahti. Siinä vaiheessa ku olis tajunnu keskittyä unohtamiseen, mutta vähän ajan päästä tää mies taas otti yhteyttä. Eihän se tosissaan ollut missään vaiheessa.
Tätä on/off tilannetta on siis jatkunut ja jatkunut ja mä aina uskon, että nyt se on tosissaan mun kanssa. Mutta nyt mä päätin, että se on loppu. Mua ei enää käytetä hyväksi.
Ap hanki uusi harrastus, keksi itsellesi paljon tekemistä niille ajoille jotka tiedät hankaliksi. Tapaa paljon kavereita ja aina kun se henkilö putkahtaa mieleesi ajattele niitä huonoja fiiliksiä hänestä.
Ei se ollut sun arvoisesi!!!
Aika parantaa haavat.. myönnän on tää pirun vaikeeta...
Tsemppiä!!!
t. kohtalotoveri
Älä alennu sellaiseen, nainen!