Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokahalua parantavia lääkkeitä?

Vierailija
14.10.2016 |

Onko olemassa mitään ruokahalua parantavaa lääkettä? Tätä ruokahaluttomuutta on kestänyt jo yli kuukauden. Osa ruoasta maistuu sahajauhoilta, osa taas muuten vääriltä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei taida olla.

Vierailija
2/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität vaan syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fruktoosi.

Vierailija
4/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta ne jotka tiedän ovat psykoosilääkkeitä/tasaavia ja sivuvaikutukset moninaisia. Ruokahalun lisääntyminen on yksi niistä.

Vierailija
5/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla masennuslääke mirtatsapiini lihotti lyhyessä ajassa 30 kg, koska syömishimo oli aivan valtava. Koskaan ennen en ollut lihonut tai ylensyönyt, mutta tuo lääke sai himoitsemaan makeaa ja rasvaa ihan hullun lailla. Vaihdettiinkni sitten toiseen lääkkeeseen tuon sivuvaikutuksen takia, ja lääkäri sanoi että on aika tavallista ko. lääkkeellä.

Vierailija
6/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssri, varsinkin pari niistä

Vierailija
7/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla masennuslääke mirtatsapiini lihotti lyhyessä ajassa 30 kg, koska syömishimo oli aivan valtava. Koskaan ennen en ollut lihonut tai ylensyönyt, mutta tuo lääke sai himoitsemaan makeaa ja rasvaa ihan hullun lailla. Vaihdettiinkni sitten toiseen lääkkeeseen tuon sivuvaikutuksen takia, ja lääkäri sanoi että on aika tavallista ko. lääkkeellä.

Vahvaa kokemusta tästä.... Vedin padallisen spagettia tuosta vaan

Vierailija
8/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mun munuaisvikainen koira sai ruokahalun parantamiseen samaa lääkettä ;) Eli todellakin toimii siihen tarkoitukseen.

Vierailija
9/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis

Vierailija
10/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta <3

Vierailija
11/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuustilastoissa on vähän outoa se, että tiedämme noin 20% ylipainosta johtuvan kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja noin 30% syö lihottavia mielialalääkkeitä & psykoosilääkkeitä, mutta silti 100% syyllistetään lihavuutta itseaiheutetuksi. Tästä sitten korreloidaan lihavuus aiheuttaa sitä ja tätä, vaikka totuus on pikemminkin se, että lääkkeet tai jokin sairaus aiheuttaa sitä ja tätä.

Vierailija
12/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tulee nyt tyrmäämään tän kuitenkin mutta kan nabis toimii tohon vaivaan ainoastaan. Sitä määrätään ihan suomessakin syöpähoidoista kärsiville pahoinvoinnin estoon ja ruokahalua nostamaan. Vaikka hankaalahan sitä on saada lääkkeeksi niin mahdollista kuitenkin.

Vierailija
13/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kun jankutan mutta menet aamuisin töihin missä fyysisesti rasittuu ja tulet vasta iltamyöhällä kotiin niin johan maistuu vaikka läskisoosi. Joo olen kyllä elänyt myös päiviä toimettomana kotona masennuksen kanssa. aloita vaikka vedellä ja teet ruoan itse oikeasti alusta asti.

Vierailija
14/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori kun jankutan mutta menet aamuisin töihin missä fyysisesti rasittuu ja tulet vasta iltamyöhällä kotiin niin johan maistuu vaikka läskisoosi. Joo olen kyllä elänyt myös päiviä toimettomana kotona masennuksen kanssa. aloita vaikka vedellä ja teet ruoan itse oikeasti alusta asti.

Ei toimi kaikilla. Ja ruokahalun katoaminen on oire aina jostain.

Vierailija
15/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitä on syödä koko ajan? Vetää sen verran kuin napa vetää ja sillä hyvä. Liikalihavuus on ongelma, ei pieni "ali"paino.

Vierailija
16/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko sitä on syödä koko ajan? Vetää sen verran kuin napa vetää ja sillä hyvä. Liikalihavuus on ongelma, ei pieni "ali"paino.

Kyllä noin pitkään kestänyt ruokahaluttomuus on ongelma.

Vierailija
17/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielestä?

Vierailija
18/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielestä?

No lääkärien ainakin. Ja ap:kin. Itsehän hän kysyi neuvoja palstalta.

Vierailija
19/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä syödä runsaskalorista ruokaa pieniä annoksia.

Vierailija
20/39 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laihtunut paljon?