Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa kun mies ei osallistu mihinkään kuluihin!

Vierailija
03.07.2008 |

Maksan vuokran, sähkön, lasten päivähoitomaksut, ruuat, lasten vaatteet, auton, bensat, lasten harrastukset, perheen matkat, lasten synttärilahjat, lasten kavereiden synttärilahjat, lasten joululahjat, KAIKEN! Ollaan sovittu että mies laittaa mun tilille joka kk tietyn summan rahaa (noin 30 % meidän menoista saisin sillä katettua) mutta ei laita edes sitä pientä summaa!!! Mitä ihmettä voin tehdä kun en kuitenkaan haluaisi erota sillä hän on ihan mukava ihminen ja hyvä isä. Rahankäytössä vaan aivan idiootti ja laittaa kaikki rahansa harrastuksiinsa... Itselläni tili sitten aina tyhjänä... enkä itselleni saa ostettua mitään vaatteita tai pysty harrastamaan mitään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylitsenne

Kova kovaa vastaan ja silleen

Vierailija
22/30 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nalkuttanut ja nalkuttanut, mutta ei meilläkään mies ole siirtänyt rahaa kuin pari kertaa. Hänellä on vielä huikean paljon paremmat tulot ja varallisuus. Ajattelin jo, että soitan apelle ja käsken antamaan mulle rahaa. Voisi mieheen tulla vauhtia, kun appi kysyisi, miksi ihmeessä mies ei kustannuksiin juuri osallistu, vaikka säästöjä on kymmenkertainen määrä. Miten te muuten ne yhteiset rahat järjestätte? Jos toinen ei suostu niin ei suostu.

Ja oon vaihtanut esim. omaan puhelinlaskuun miehen nimen maksajaksi, samoin lehdet ja kaikki tulee miehen nimellä, kun tilaan postimyynnistä tilaan miehen nimellä. Jos ei mies maksa niin, sillähän se nimi menee ei mulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuletteko tosiaan, että joku jäkätys nalkutus auttaa?

Jos ei osaa keskustella vaan jäkättää niin kyllä on itsessännekin jotain vikaa.

Vierailija
24/30 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuukauden

*jokaine lasku minkä olet maksaneet kesäkuulta ja ruokakulut tietty kannattaa säilyttää jokainen kuitti*

ja miehelle laskukone käteen saa itse laskea menot ja sitten miettiä mikä on hänen osuus, kun on kerran aikuinen ihminen

Vierailija
25/30 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tää voi mennä joissain perheissä näin:-O

Meillä on eri tilit, mutta kumpikin maksaa asuntolainaa oman osuutensa, mies maksaa vastikkeen ja lasten harrastukset, minä ruuat, lasten päivähoitomaksut ja vakuutukset. Lasten vaatteita maksetaan molemmat, samoin perheen matkoja ja erilaisia lahjoja. Mä maksan ehkä jonkin verran enemmän, koska mulla on enemmän tuloja. Me ei ikinä tapella rahasta.

Teidän pitää tehdä tuloista ja menoista lista ja sitten jakaa ne tasapuolisesti.

Vierailija
26/30 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttamatta ja jäkättämättä. Jos mies ei itse niitä rahoja siirrä, niin sovitte että tietyt säännölliset laskut kuten esim vuokra yms., menee miehen tililtä automaattisesti suoraveloituksena.

Vierailija
27/30 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä näistä tarvitse keskustella. Laskut ja muut maksetaan siltä tililtä, ja kortitkin ottaa yhteiseltä tililtä.

Vierailija
28/30 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tää voi mennä joissain perheissä näin:-O

Meillä on eri tilit, mutta kumpikin maksaa asuntolainaa oman osuutensa, mies maksaa vastikkeen ja lasten harrastukset, minä ruuat, lasten päivähoitomaksut ja vakuutukset. Lasten vaatteita maksetaan molemmat, samoin perheen matkoja ja erilaisia lahjoja. Mä maksan ehkä jonkin verran enemmän, koska mulla on enemmän tuloja. Me ei ikinä tapella rahasta.

Teidän pitää tehdä tuloista ja menoista lista ja sitten jakaa ne tasapuolisesti.

Omat tilit on, minä olen isompituloinen. Ruokakaupassa käydään vuoroviikoin listan kanssa, vaatekaupan kuitit tasataan, minä lyön miehen tilille asuntolainasta, vastikkeesta ja lastenhoidosta puolet, maksan perheen koti-, henki- ja tapaturmavakuutukset, mies maksaa töllöluvan ja auton bensat, verot ja vakuutukset. Sähköt ym. puoliksi ja kumpikin maksaa omat puhelinlaskut. Koskaan ei tapella rahasta. Kun on ollut toisella selvästi heikommat tulot (äitiyslomat, hoitovapaat, vuorotteluvapaat), toinen on maksanut isomman osan menoista ja esim. lomamatkat, jotta ei toisen tarvitse olla ihan persaukisena. Se on rakkautta nimittäin ja toisen kunnioitusta. Ei ihmisen tarvitse nöyristellä omassa kotonaan ja suostua toisen poljettavaksi.

Mä en tajua että te vaan nalkutatte. Siitä ei ole mitään hyötyä. Kassi pakatuksi eteiseen, jos tilille ei ilmesty rahaa yhteisiin menoihin. Vai sallisitteko naapurinnekin kupata tuolla tavoin tilinne ihan kiltteyttänne? Se on kova kovaa vastaan ja selvät sävelet, jos homma ei toimi. Miksi riippua tollasessa itsekeskeisessä siipeilevässä luuserissa, mitä te oikein siitä suhteesta saatte? Onko teillä noin heikko itsetunto? Paremmin tulee maailmassa toimeen, kun hankkiutuu eroon tuollaisista narsistisista verenimijöistä. Muka hyvä isä....hui hai! Pikku kakara teillä siinä on. terv. nro 17

Vierailija
29/30 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tyhmä kun olet mennyt tuohon mukaan.

Ymmärrät ja tiedät ettei tuo ole oikein joten lopeta laskujen maksaminen. Jos tuota on tapahtunut jo kauan niin hän vuorostaan maksaa kaiken tästä eteen päin niin kauan kun tilanne on sujut.

Luulen että laskuista osa tulee miehen nimellä eikö vain joten sinä et enää niitä maksa ja se on piste.

En voi käsittää miten kukaan suostuu tuollaiseen elämään. Eron tullen sinä olet tyhjätasku ja miehellä muhkea pankkitili.

Oletteko naimisissa vai avoliitossa?

Niille tiedoksi jotka on avossa olette heikoilla hangilla eron tullessa ellei omaisuus ole molempien nimissä.

Vierailija
30/30 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä jos eroaisitte miehen olisi pakko maksaa elarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan