Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisista naisista tulee seksiulluja eli haluavat enemmän kuin keskivertomies

miesihmettelee
14.10.2016 |

eli vähintään 3xviikossa laukeamiseen asti.? millainen suhde isäään jaäitiin ollut lapsena? miten toiset naiset kehittyy lähes nymfoiksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies ei halua seksiä aina kun siihen olisi tilaisuus?!?!

vanha.

nimimerkillä "&*!/#¤".

No, mikä se sielä etelässä on vanha?  Vähän niinku vanhatuttu vai?    Vai semmonen niinko täällä, ettei jaksa innostua kun kaks kertaa vuorokauessa?

Vierailija
22/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä omaa elämääni. Minulla oli neljä veljeä. Koko perhe kävi aina yhdessä saunassa ja saunaan otettiin myös mahdolliset vieraat mukaan olivat he sitten miehiä tai naisia. Olen siis jo hyvin nuoresta tytöstä saakka nähnyt monenlaisia peniksiä.

Murrosikäisenä huomasin noilla saunareissuilla, et pimppini paisui ja kostui, kun näin siittimiä. Olin jo paljon ennen murroikää löytänyt klitorikseni ja sen tuoman mielihyvän ja tiesin, miten miehet runkkaavat, kun olin monesti salaa katsellut, kun veljeni tekivät sitä. Murrosiässä mun piti jo sormettaa miltei joka ilta.

15-vuotiaana olin eka kertaa yhdynnässä ja hurahdin siihen heti. Mun  oli saatava sitä aina vain lisää ja lisää. Meillä alkoi käymään sillon poikia ihan solkenaan kylässä, muka mun veljiä tapaamassa. No, tiesinhän mä, et todellisuudessa ne kävi mun takia.

Nyt nelikymppisenä olen edelleen ns. kullihaukka eli tykkään ihan hirveesti seksistä. Uskon vahvasti, et vanhempieni luonnollinen ja vapaamielinen suhtautuminen alastomuuteen auttoi eroottisuuteeni puhkeamisessa kukkaan. Niin, ja varmaan geeneilläkin on jotakin tekemistä asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesihmettelee kirjoitti:

eli vähintään 3xviikossa laukeamiseen asti.? millainen suhde isäään jaäitiin ollut lapsena? miten toiset naiset kehittyy lä

hes nymfoiksi?

ihmetyttää miks alapeukut. siis kysymyksestä miks toisista naisista tulee seksihulluja!

Vierailija
24/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisesti kirjoitti:

"... laukeamiseen asti"?! Kuolin just nauruun! Mitä tämä tarkoittaa? Aloittaja on niitä miehiä, joille on pääasia, että itse saa? Ei joka toinen päivä ole nymfomaani vaan aktiivista seksiä. Minä ainakin hoidan vaimolle orgasmin joka kerta ja siksi hän niin paljon seksiä haluaakin. Rakastelu on sellaista, missä on mukana kaksi. Jos vain panet ja luulet olevasi hyväkin siinä olet todellisuudessa vain luuseri, joka kukaan nainen ei halua.

miksi hölmö kuolit nauruun? ihan sama väärä epäilys kun sanoisin että sinä olet vaahteramäen eemeli. 3x laukeamiseen asti tarkoittaa että nainen tyydyttää miehet 3 kertaa. siis iha suomen kieltä? kukaan ei väittänyt ettei naista tyydytettäs yhtä paljon, osa seksihulluista naisista ei edes välitä omasta tyydytyksestään. mikäs vee yleensäkää palstalla on kun joku mielipide alkaa yhtäkkiä saamaan hirveesti alapeukkuja. itse ole juuri sellainen joka kuvittelet olevasti paras ja ainut alfamies jolle kaikki onsallittua tuon minun syyttelyni perusteella. en tajua miksi noin älähdit.

Vierailija
25/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhainen masturboinnin aloittaminen voisi olla yksi syy.

Vierailija
26/31 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun seksihullu tuttuni kärsii mielenterveysongelmista. Ollut jo nuoresta lähtien tosi aktiivinen seksielämä hänellä ja harrastanut paljon irtosuhteita. Hänellä ei ole ollut elämässään isähahmoa, en tiedä onko sillä jotain merkitystä vai ei.

Vierailija
27/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 39v äiti ja nautin seksistä ihan hirveesti moeheni kanssa,viikolla krt pvä,viikonloppuna 2krt pvä,lisäksi runkkaan silloin kun mies on töissä,seksi parantunut ihan hirveesti näiden 25 vuoden aikana jotka ollaan oltu yhdessä,kumpikin hyväksyy omat kehonsa ja toisen miellyttäminen on meille pääasia.

Vierailija
28/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys,mulla oli tdinperhe,isä alkoholisti,äiti toi turvallisuudentunteen,isäkin rakasti kyllä meitä kovasti,omat lapseni ei ole nähnyt koskaan isäänsä tai minua kännissä

Vierailija
29/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millä perusteella ap olettaa, että "keskivertomies" haluaa enemmän kuin keskivertonainen? 

Tuollaisella asenteella en ihmettele, jos ap luulee, etteivät naiset halua seksiä, vaan miehen pitää aina ruinata sitä. Varmaan hänen pitääkin, jos suhtautuu tuolla tavalla.

Vierailija
30/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut pikkusiskon kehitystä nyt vajaat parikymmentä vuotta. Se pääsi kullin makuun 15-vuotiaana, kun kaverini Arska kävi sitä panemassa. Systeristä on tullut oikeen horo. En keksi muuta selitystä kuin perintötekijät. Äiteekin huorasi ja lähti jonkun osuuskaupan johtajan matkaan.

Vierailija
31/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkemättäetvoitietää kirjoitti:

Tasapuolisesti kirjoitti:

"... laukeamiseen asti"?! Kuolin just nauruun! Mitä tämä tarkoittaa? Aloittaja on niitä miehiä, joille on pääasia, että itse saa? Ei joka toinen päivä ole nymfomaani vaan aktiivista seksiä. Minä ainakin hoidan vaimolle orgasmin joka kerta ja siksi hän niin paljon seksiä haluaakin. Rakastelu on sellaista, missä on mukana kaksi. Jos vain panet ja luulet olevasi hyväkin siinä olet todellisuudessa vain luuseri, joka kukaan nainen ei halua.

miksi hölmö kuolit nauruun? ihan sama väärä epäilys kun sanoisin että sinä olet vaahteramäen eemeli. 3x laukeamiseen asti tarkoittaa että nainen tyydyttää miehet 3 kertaa. siis iha suomen kieltä? kukaan ei väittänyt ettei naista tyydytettäs yhtä paljon, osa seksihulluista naisista ei edes välitä omasta tyydytyksestään. mikäs vee yleensäkää palstalla on kun joku mielipide alkaa yhtäkkiä saamaan hirveesti alapeukkuja. itse ole juuri sellainen joka kuvittelet olevasti paras ja ainut alfamies jolle kaikki onsallittua tuon minun syyttelyni perusteella. en tajua miksi noin älähdit.

oletko joku sekopää miks jakelet alapeukkuja,vastaa? perustele edes`?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä