Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä teillä tapahtuu seksin jälkeen illalla?

miesmeilläjälkimarkkinoinnin hoitaa
14.10.2016 |

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2016092322360689_lz.shtml

kumpi kääntää kylkeä kumpi halaa vielä ?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää sammun, akka jatkaa vibraattorilla mun per....

Vierailija
2/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies nousee sängystä nopeasti ja menee suihkuun, sitten nukkumaan/jatkamaan muita hommia. Seksin jälkeen ei anna läheisyyttä, jota minä taas kaipaisin. Ärsyttää ja olen tästä sanonut nätisti mutta mies ei ilmeisesti ymmärrä tätä läheisyyden tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa mies siinä hieman koskettaa, mutta yleensä kosketus on vain sellaista, että tiedän hänen ajatuksensa olevan jo ihan muualla. Eikä se mitään kunnon kosketusta olekaan, vain pientä hiplausta käsivarrellani tai vastaavaa. Heti kun mahdollista on, niin mies lähtee suihkuun ja kuselle. Usein minä jään ilman tai jos saan, niin toinen tai kolmas orkkukin olisi tuntunut kivalle, mutta hoitelen ne itselleni sillä aikaa kun mies suihkussa kuraa. Miehen tullessa suihkusta hän vetää kalsarit jalkaansa taas, menee peittonsa alle ja yleensä nukahtaa lähes samantien.

Meidän pitkä parisuhde on lähes ohi.

Vierailija
4/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa hyväillen ja kehuminen, ai että teki hyvää, voipiolla että tulisi uusintakerta. Pesulle ja vaikkapa jäätelön syömistä. Useinvaan tulee raukea olo ja saatamme nukahtaa. M

Vierailija
5/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa mies siinä hieman koskettaa, mutta yleensä kosketus on vain sellaista, että tiedän hänen ajatuksensa olevan jo ihan muualla. Eikä se mitään kunnon kosketusta olekaan, vain pientä hiplausta käsivarrellani tai vastaavaa. Heti kun mahdollista on, niin mies lähtee suihkuun ja kuselle. Usein minä jään ilman tai jos saan, niin toinen tai kolmas orkkukin olisi tuntunut kivalle, mutta hoitelen ne itselleni sillä aikaa kun mies suihkussa kuraa. Miehen tullessa suihkusta hän vetää kalsarit jalkaansa taas, menee peittonsa alle ja yleensä nukahtaa lähes samantien.

Meidän pitkä parisuhde on lähes ohi.

Äh, mies luraa suihkussa, ei kuraa! :)

Vierailija
6/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kanssa ei mitään. Olen ulkoistanut seksin nuorelle ja kykenevälle ihanalle miehelle. Hänen kanssaan suukotellaan,silitellään..hyväillään..ollaan sylikkäin..

Vierailija
7/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten molempia raukaisee koska lapsiperheenä seksiä on eniten iltaisin.. käydään yleensä yhdessä pesulla ja mennään sylikkäin nukkumaan.

Avioliitossa ollaan, kuusi vuotta yhdessä ja taloudessa neljä lasta, pienin heistä 1v.

Tykätään kumpikin pitää toisiamme lähellä ja kosketellaan paljon <3

8/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan lähekkäin, yleensä sylikkäin, jutellaan, suukotellaan, saatetaan ottaa vielä uusiksi. Sitten käymme yhdessä suihkussa ja mennään nukkumaan. Nukumme yleensä lusikassa. 

Vierailija
9/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noustaa ylös ja käydää vuoroillamme pikapesuilla ja sit mennää sänkyy nukkuu/olee puhelimilla/halitaan jos huvittaa/ jotain. Ilman stressiä siitä mitä PITÄIS tehä seksin jälkeen. Samalta se elämä tuntuu ennen seksiä ja sen jälkeenkin. Halipusihetket on erikseen sitten kun tekee mieli halipusia :)

Vierailija
10/15 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kyllä jatketaan vielä yhdynnän jälkeenkin silittelyä ja sylittelyä, suukotellaan, jutellaan, käydään yhdessä suihkussa, käydään nukkumaan (jos on ilta) lähekkäin saman peiton alle... ollaan oltu yli 10v naimisissa ja lapsiakin on useampi.. tänään herättiin aikaisin, mutta noustiin sängystä myöhään...

Vierailija
11/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mies nousee sängystä nopeasti ja menee suihkuun, sitten nukkumaan/jatkamaan muita hommia. Seksin jälkeen ei anna läheisyyttä, jota minä taas kaipaisin. Ärsyttää ja olen tästä sanonut nätisti mutta mies ei ilmeisesti ymmärrä tätä läheisyyden tarvetta.

mikä horoskooppi teillä? alan tehdä tutkimusta ja etsin puolison uuden horoskoopin perusteella

Vierailija
12/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 kirjoitti:

Useimmiten molempia raukaisee koska lapsiperheenä seksiä on eniten iltaisin.. käydään yleensä yhdessä pesulla ja mennään sylikkäin nukkumaan.

Avioliitossa ollaan, kuusi vuotta yhdessä ja taloudessa neljä lasta, pienin heistä 1v.

Tykätään kumpikin pitää toisiamme lähellä ja kosketellaan paljon <3

miten nukutaan sylikkäin?voitko vastata kysäriin? vai miten teette lapset?

Vierailija
13/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kyllä jatketaan vielä yhdynnän jälkeenkin silittelyä ja sylittelyä, suukotellaan, jutellaan, käydään yhdessä suihkussa, käydään nukkumaan (jos on ilta) lähekkäin saman peiton alle... ollaan oltu yli 10v naimisissa ja lapsiakin on useampi.. tänään herättiin aikaisin, mutta noustiin sängystä myöhään...

taitaa olla sylivauvaikä takana kun vaimo jaksaa tuommosiin...

Vierailija
14/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme pesulla ja nukutaan.

Vierailija
15/15 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen haluaa läheisyyttä seksin jälkeen niin sitä kyllä saa. Useimmiten siis halailemme, suutelemme ja juttelemme seksin jälkeen, mutta ei aina. Nämä kerrat kun halailut jää väliin ei haittaa, koska suurimman osan ajasta kumpikin saa niin paljon läheisyyttä kuin haluaa. Joskus mies ei jaksa jäädä sänkyyn makoilemaan/valvomaan, joskus minä. Emme yleensä harrasta seksiä iltaisin vaan aamulla/päivällä, mutta meillä ei ole vielä lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän