Miten kysyä mieheltä mikä häntä vaivaa?
En halua kuulostaa säälittävältä niin miten tuota voisi kysyä toisin?
Kommentit (25)
Kuinka kauan olette yhdessä olleet? Ja minkälainen on "säälittävän kuuloinen" kysymys? Ehkä mies voisi puhua myös ilman kyselemisiä jos normaali tapaus on..
Kulta, hei, oon miettiny, että mikä sulla on ku ....?? ja tohon se selitys miksi oot miettiny.
Mikä mättää? Ahistaako? Annas tulla ny!
Hei hei)mikä sulla on, kun oot levoton, mikä sua vaivaa
(Hei hei)mikä sulla on, kun oot onneton, mikä sul on
(Heihei)mikä sulla on, kun oot levoton, mikä sua vaivaa
(Hei hei)mikä sulla on kun oot onneton, ootko uskoton
- Miltä susta nyt tuntuu?
- Olet minulle kovin rakas ja nyt olen huomannut että joku asia ilmeisesti painaa mieltäsi. Mikähän se olisi? (Jos ei vastaa, jätä asia sillä kertaa siihen, ja palaa myöhemmin asiaan. Hän jää kuitenkin prosessoimaan asiaa).
Olemme viestitelleet tänään, mutta häntä ei oikein ole kiinnostanut vastailla minulle. Mietin myös olisiko paras jättää mies rauhaan ja antaa hänen ottaa yhteyttä jos ottaa... Vastaili hän tietty jotain, että ei ehkä ihan toivoton tilanne kuin se ettei mitään olisi vastannut...
Miehestä en tiedä, mutta miksi sinä vaan odottelet ja hermoilet sillävälin, kun se ei puhu eikä kerro? Onko sillä joku puhumattomuuspeli sun kanssa? Et ole ison ihmisen mököttämisistä vastuussa, etkä siitä, jos ei se saa puhuttua.
Vierailija kirjoitti:
Hei hei)mikä sulla on, kun oot levoton, mikä sua vaivaa
(Hei hei)mikä sulla on, kun oot onneton, mikä sul on
(Heihei)mikä sulla on, kun oot levoton, mikä sua vaivaa
(Hei hei)mikä sulla on kun oot onneton, ootko uskoton
joo kyllä olen uskoton = en usko jumalaan tai satuihin , sillä tavalla olen uskoton en muuten .
eikai aina voi tai pidä olla aurinkoinen ja iloinen , hyväntuulinen
sitäpaitsi suomi on varsin masentunut maa
aina vaan huonoja uutisia ja taas lisää huonoja uutisia
Kysyä voi monellakin tapaa mutta vastauksen saaminen on kinkkisempi juttu. Kysyminen yleensä johtaa siihen että mies ei puhu sitäkään vähää.. onnea vaan matkaan.
Menin sitten kysymään eilen illalla asiasta eikä mies ole mitään vastannut. Kannattaako minun nyt unohtaa hänet ja antaa hänen ottaa yhteyttä, jos haluaa? - Ap
Olen tapaillut samanlaista miestä.
Miehestä ei ole vieläkään mitään kuulunut :/. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut samanlaista miestä.
tai kenties samaa
Täh?