Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Hiivadietti??
07.03.2006 |
Siis ystävä on sellasella. Eli ei sokeria (makeutusainetta kyllä vähän), valk.jauhoja eikä hiivaa. On tulossa huomenna käymään ja aattelin tarjota mustikkakukkoa. Teen sen makeutusjauheeseen. Eikö sitä voikin syödä? Siihenhän tulee vaan ruisjauhoja.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa