Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada erittäin alipainoinen teini lihomaan? (Pituus n. 168cm ja paino vain 52 kg)

Vierailija
14.10.2016 |

Okei ei ole mikään pitkäkään kyyseessä on siis 16v poika, mutta me vanhemmatkin ollaan aika lyhyitä pojan isä 172cm ja minä äiti 164cm ja poika siis n. 168cm ja painoa vain 52 kg
Ehdottomasti pitää lihottaa. Minua tekee oikeasti ihan pahaa katsoa tuota D:.
Pelkkää luuta ja nahkaa.
Kyllä nyt vähintään pitäisi painaa 58 kg ja se on se minimi ei yhtään vähemmän ja mielummin enemmän. Niin alkaa näyttämään terveemmältä!
Itse kuitenkin olen poika lyhyempi, mutta 10kg painavampi!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna pojan olla. Jotkut vaan on kevytrakenteisia.

t. ikänsä kuunnellut "SYÖ ENEMMÄN MIKSI OLET NIIN LAIHA EI OLE NORMAALIA TUOMMOINEN SYÖ SYÖ SYÖ" kyllä minä perkele syön mutta satun vaan olemaan hoikka. 

Gimme five. Kun on hoikat geenit, niin silloin teininä on hoikka vaikka kuinka syö. Enkä ole vanhemmitenkaan turvonnut. Ja kyllä siitä laihuudesta jaksettiin vinkua minunkin kohdallani.

Vierailija
22/23 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna pojan olla. Jotkut vaan on kevytrakenteisia.

t. ikänsä kuunnellut "SYÖ ENEMMÄN MIKSI OLET NIIN LAIHA EI OLE NORMAALIA TUOMMOINEN SYÖ SYÖ SYÖ" kyllä minä perkele syön mutta satun vaan olemaan hoikka. 

Aivan.

T. 172cm ja 49kg, ollut teinistä asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille vaikka aluksi painoja kotiin jos on liian nynny salille lähteäkseen ja työnnä lihaa sen lautaselle kunnolla ja pakota syömään jos ei muu auta. Tuollaiseen anoreksiaan täytyy puuttua ja ripeään!

Ja te vitun puunhalaajat jotka luulette että tuo on normaalia. syökää lihaa ja nostakaa punttia saatanan kukkakepit. Meikäläinen tekee rukkasia tuommosista tikuista snägärin jonossa!

-184cm 114kg rasva%8 tosimies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä