Naisen sheivaamattomuus on patriarkaatille isku kasvoihin!
Se on hieno tapa näyttää miehille mitä me piitataan seksistisistä ulkonäköihanteista! Ja jos meidät leimataan "telaketjufemakoiksi" niin mitä sitten, otetaan se kohteliaisuutena koska FEMINISMI >>> SEKSISMI
Ei mulla muuta.
Kommentit (27)
Mä en ollut nähnyt ainuttakaan pokeleffaa tai edes harrastanut seksiä siinä vaiheessa kun päätin puskani ajella joten en piittaa tuosta patriarkaattihöpinästä mitään. Todellakin sheivaan ihan itsekkäästi omista syistäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ollut nähnyt ainuttakaan pokeleffaa tai edes harrastanut seksiä siinä vaiheessa kun päätin puskani ajella joten en piittaa tuosta patriarkaattihöpinästä mitään. Todellakin sheivaan ihan itsekkäästi omista syistäni.
Jostain kumminkin sait käsityksen, että niin naisen olisi tehtävä ja että karvat ovat ällöttäviä. Miksi et ajellut silmäripsiä ja hiuksiasi, ovathan ne ällön karkeita karvoja?
Sheivaamisen myötä sisäänpäin kääntyneet karvat ne vasta tuntoa lisäävätkin. Juu, ei kiitos.
T. Erittäin tuntoherkkä luonnontilainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä sheivaan ihan siksi, että posliinina nautin ITSE enemmän seksistä. Mies sheivaa myös ja hyvä niin!
Millä tavalla se nautinto lisää? Karvathan mm. välittävät tuntoa ihoon juuriensa kautta.
Muutos voi olla ainoastaan henkinen eli luulotauti käytännössä ja heikko minäkuva saa pönkitystä kun muokkaat itseäsi.
Ohiksena: visuaalisesti kauniimpaa, eli kiihottaa enemmän. Suuseksi tuntuu saavana osapuolena paljon paremmalta, myös kiva antaa posliinimiehelle suuseksiä. Itse en koe saavani karvoista lisänautintoa, vaan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä sheivaan ihan siksi, että posliinina nautin ITSE enemmän seksistä. Mies sheivaa myös ja hyvä niin!
Millä tavalla se nautinto lisää? Karvathan mm. välittävät tuntoa ihoon juuriensa kautta.
Muutos voi olla ainoastaan henkinen eli luulotauti käytännössä ja heikko minäkuva saa pönkitystä kun muokkaat itseäsi.
Mitä hemmettiä? Sehän on juuri aivan päin vastoin. Mies pääsee enemmän iholle, kun ei kummallakaan ole karvoja välissä. Enemmän liukkautta koko alueelle, siten on onnistunut orkkukin ilman käsiä ekan kerran. Lisäksi kumpikin pitää visuaalisesti karvattomuudesta. Ei mene karvoja suuhun eikä mihinkään väliin. Karvat ovat karkeita ja ällöttäviä vrt. poslari - molemmilla.
Pöh. Nussiessa karvat sekä suojaavat hankaumilta että välittävät kosketusta ihon alle. Karvoitus lisäksi estää kuivumista jos on sitä ongelmaa, karvaisena kosteampi.
Visuaalisuus on oma asiansa mutta aikuinen erottiinen nainen on häpykarvallinen, lapsilla ja mummoilla on posliinit. Jo siitä näkökulmasta karvakolmio naisella on eroottinen näky.
Anna nyt minun pitää itseni posliinina jos haluan. Miksi tästä tulee aina kamala meteli. Ei sinun tarvitse ajella karvoja, mutta anna minun ajaa. Minulla ei ole ongelmia kosteuden, ihon jne kanssa.
Kyllä nyt patriarkaatti vapisee kauhusta.
Kyllä, juuri näin. Karvainen nainen on pahinta mitä "patriarkaatille" voi tehdä.
Feministit olivat ennen oikeita asioita ajavia oikeasti vahvoja naisia. Nykyään postataan tissikuvia tai värjättyjä kainalokarvoja sosiaaliseen mediaan. Harmi että nämä pelleilijät lokaavat myös niiden oikeasti tasa-arvoa ajavien naisten mainetta.
M27