Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen paras ikä on 20-25, miehen paras 30-35

Vierailija
14.10.2016 |

Joka ei tätä tosiasiaa kykene myöntämään, eläköön katkerana valetodellisuudessa.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta että mammat valitsevat hiljaisuuden myöntymisen merkiksi :)

Vierailija
2/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mihin? Ite en ainakaan haluais mistään hinnasta olla enää alle 30, en edes alle 40. Pitääkö naisen kuolla kun täyttää 25? Kuula kalloon, elämä on ohi. Oma elämä ei edes ollu vielä kunnolla alkanu tuohon aikaan. Hulluja puhut, hullu taidat ollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras mihin? Ite en ainakaan haluais mistään hinnasta olla enää alle 30, en edes alle 40. Pitääkö naisen kuolla kun täyttää 25? Kuula kalloon, elämä on ohi. Oma elämä ei edes ollu vielä kunnolla alkanu tuohon aikaan. Hulluja puhut, hullu taidat ollakin.

Paras ikä pariutumiseen.

Vierailija
4/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, höllääs nyt jo kierroksia, ap. Sulla on joku juttu tämmöisen someraivon kanssa, sä voisit käydä siitä juttelemassa jossakin.

Vierailija
5/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä olis parasta olla 20-25 -vuotias nainen? Eihän silloin oo saavuttanut vielä mitään. Paras elämä vasta edessä.

Vierailija
6/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta että mammat valitsevat hiljaisuuden myöntymisen merkiksi :)

Hiljaisuus saattaa myös johtua siitä, että provosi eivät oikein jaksa sytyttää ketään. Kulunutta.

Vierailija
7/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Näin se vain on. Ehkä miehillä jopa 30-40. Naisilla ehkä 20-28.

Vierailija
8/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mut kyl miestenkin parasta ennen on reilusti alle 30-vuotiaana. Huomaa jo siitä, että komeimmat miehet ovat 20-25-vuotiaita ja 30+ miehet ovat hyvinkin rupsahtaneita.

Vierailija
9/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan totta, että tavallaan on paras ikä. Se on se aikuiseksi kasvaminen vasta tuon iän jälkeen molemmilla. Tietty helppous ja mahtavuus ja parhaus piilee siinä, kun on aikuisen oikeudet vaan ei vielä ihan ole kuitenkaan aikuiseksi kasvanut eikä koe velvollisuuksia omakseen.

Mut tietyllä tapaa se elämä alkaa vasta tuon on jälkeen, vaikka silloin tietysti se elämän karuus vasta alkaa paljastua. Mut usein kyllä se on vaan hyvä juttu. Itselläni elämän paras aika alkoi noin 30v täytettyäni.

Vierailija
10/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä olis parasta olla 20-25 -vuotias nainen? Eihän silloin oo saavuttanut vielä mitään. Paras elämä vasta edessä.

Silloin on saavuttanut parhaan ulkonäön. Urasaavutukset ym. on höpöhöpö naisen kiinnostavuuden kannalta.

Vierailija
11/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on olla +40 koska silloin ei enää jaksa välittää ko. asiasta vaan on tyytyväinen elämäänsä ja itseensä. Alle nelikymppiset vaikuttaa tosi epävarmoilta ja huonon itsetunnon omaavilta. Koko ajan pitää pönkittää egoa ja vakuutella että on kaunis ja nuorekas. Eikä siltikään tunnu siltä.

Vierailija
12/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, en minä ainakaan halunnut parisuhteeseen 20-25-vuotiaana. Halusin mennä ja tulla miten tahdon, matkustaa ja kyllä, harrastaa irtoseksiä. Ei paljoa mitkään vakiintumiset kiinnostaneet.

Vierailija
13/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä paremmat luvut. No, antaa naisten elää valheessa, kai se on sitten jotenkin tyydyttävämpää kunnes kupla sitten jossain vaiheessa poksahtaa ja rajusti.

Ap

Vierailija
14/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten niin monet kehuu ikäluokkaa 20v. Olen itse 20v ja tämä on ärsyttävä elämänvaihe, lukio on loppu ja kauheet paineet päästä opiskelemaan ja pitää tehdä p*skaduuneja niin kauan että onnistaa. Matkustelu on kivaa mutta sitä voisin tehdä myös 10v päästä että ei ole mikään "tämän iän juttu". Lisäksi talous on ihan surkeaa, omillaan pitää asua mutta pskaduuneissa raatamalla saa just ja just leivän pöytään. Kyllä mä ainakin uskon olevani paljon enemmän täynnä elämää joskus 5-10 vuoden päästä, vaikkakin olen kyllä nytkin onnellinen. Lisäksi tässä iässä monet on ihan pentuja ja maailma tosi epävarma ja pinnallinen, kyllä 3-kymppisen naisen elämä on auvoisampaa ja mun mielestä 10v vanhemmat naiset on paljon kauniimpiakin :D

N20

Vierailija
15/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh, en minä ainakaan halunnut parisuhteeseen 20-25-vuotiaana. Halusin mennä ja tulla miten tahdon, matkustaa ja kyllä, harrastaa irtoseksiä. Ei paljoa mitkään vakiintumiset kiinnostaneet.

Aivan :D Vieläkö voisit tehdä samaa. Niin :)

Ap

Vierailija
16/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ootko se sama jolla on pakkomielle just tälläsiin keskusteluihin? Hommaa apua, kaikki vaan naurahtaa näille sun jutuilles ja jatkaa elämää :D

Vierailija
17/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luuleeko joku siis että nainen voi löytää kumppanin vain 20-25 -vuotiaana? Naurettava ajatus. :D Sitä voi rakastua vaikka 100-vuotiaana. Vanhempana arvot vain on toisenlaiset. Sitä ei tietenkään tajua parikymppinen, jolla ei ole elämänkokemusta eikä tiedä tai ymmärrä muutenkaan juuri mistään mitään. Itse asiassa 20-25 on niin lapsellinen ettei todellakaan ole paras aika pariutua.

Vierailija
18/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulunut provo...:D

Vierailija
19/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana naisena sanoisin kyllä että miesten paras ikä näyttäisi tällä hetkellä omasta näkökulmastani katsottuna (=minkä ikäisistä viehätyn, minkä ikäisten seurassa viihdyn, minkä ikäisen kanssa seurustelen) olevan 23-28. 

Vierailija
20/65 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä paremmat luvut. No, antaa naisten elää valheessa, kai se on sitten jotenkin tyydyttävämpää kunnes kupla sitten jossain vaiheessa poksahtaa ja rajusti.

Ap

Miten te miehet jaksatte valehdella itsellenne päivästä toiseen tästä aiheesta? Vaikka te itse väitätte paranevanne vanhetessanne, se ei tee siitä totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi