Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin hakemaan miesystävän töistä, esitteli koiramme työkavereille ja minua ei

Vierailija
14.10.2016 |

Olivat siinä tupakalla työpaikkansa edustalla. Kun tulin, hän pyysi minua avaamaan takaikkunan. Koira oli siis takapenkillä. Sanoi heille "tässä on mun koirani *Aksu, se mistä mä näytin kuviakin" ja työkaverit silittivät koiraa. Minusta hän ei sanonut mitään enkä kehdannut alkaa sieltä kailottamaankaan että hei, minä olen tuon *Mikan naisystävä. Tuntuu vähän typerältä nyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha.

Vierailija
2/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sinä tyttönen olet nyt niin suuri uhri :( 

On niin naisellista olla uhri ja esittää uhrimpaa ja heikompaa kuin on :( Pillitetään kaikki naiselliselle kohtalollesi ;-( 

Pieni tuulen henkäyskin saa sinut heikon varmasti kumoon :( Mutta se on toki niin naisellista ja tyttömäistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panopuita tulee ja menee mutta koiran kiintymys on pysyvää.

Vierailija
4/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin kiinnostaisi enemmän työkaverin koira kun sänkykumppani, sori nyt vaan.

Vierailija
5/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin kiinnostaisi enemmän työkaverin koira kun sänkykumppani, sori nyt vaan.

Vierailija
6/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan.

Vierailija
7/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko sinä sitten halunnut, että ne miehen työkaverit olisivat tulleet silittelemään sinuakin?

Vierailija
8/8 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tosta nyt voi loukkaantua.. Kuvittelen että mun mies tulis meidän koiran kanssa käymään mun työpaikalla niin aivan varmasti koira kiinnostaa kaikkia enemmän, enkä kokisi erityisempää tarvetta esitellä miestäni kenellekään. Ihan varmasti arvaavat että tuo nyt on se sen mies ilman esittelyjäkin. Koirasta tulee puhuttua muutenkin enemmän kuin puolisosta koska koira on "turvallisempi" puheenaihe, kun ei ole mitään intiimejä asioita joita pitäisi varoa kertomasta.