MIksi varatut miehet notkuvat deittisivuilla?
Kirjoitellaan sujuvasti ja jopa tavataankin ja sitten kerrotaan olevan varattuja. Eikö yksi nainen kerrallaan voi riittää? Nuo mulkvistit lisäksi vievät mahdollisuuden vapailta miehiltä, kun osaavat sujuvasti kirjoitella ja esittää tavoittelemisen arvoista. Joukkoon mahtuu kyllä kaikkea inhottavaa käytöstä eli ensin niin tykätään naisen kuvista ja kommenteista ja kun nainen kiinnostuu, ollaankin jo suhteessa toisen kanssa. Joo, ei enää tuota.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kaivetaanpa popparit esille, ollaan niin jännän äärellä.
On niin mones osa aiheesta, että ei maksa vaivaa. Menee popparit hukkaan lukiessa samoja vastauksia, kuin eilen, sitä edellisenä päivänä, jne...
Vai meinaatko, että keskusteluun voisi tulla jotain uutta, jos joku on jo aloitellut perjantai parin viini lasin merkeissä?
Odota hetki käyn kopioimassa eilisen vastaukseni.
Eivät ehkä ole täysin tyytyväisiä varaustilanteeseen tai yksinkertaisesti vain haluavat vielä vähän enemmän.
Jotkut kyttää vasta eronneita, ovat muka ymmärtäväisiä. Piparia kai vonkaavat, ja saavatkin, kun ihminen on sekaisin siinä tilanteessa.
Uusi kokki hakusessa joka osaa valmistaa perunamuusia ja tölkkilihapullia 😃
Mun kohdalla näin eli olen tavannut muutaan kerran miestä, jonka tapasin nettisivuilta. Emme sopinut mitään profiilien poistoa, vaan olen joskus käynyt sivullani, mies näkyy olevan myös ja on kertonutkin käyvänsä. Kun on nähnyt minun käyneen sivuilla, alkaa syyttää, että minulla on toinen mies tai että etsin seuraa. Ei, en etsi, Ja jos sovittaisiin,ettei enää sivuilla käydä, ei minulla ole ongelmaa poistaa profiilia. Viimeksi sain mieheltä viestiä, että onneksi olkoon,sait varmaankin seuraa.
Eipä oikein hyvältä vaikuta.
Onko siinä jotain väärää, jos käy deittisivuilla, vaikka seurustelee? Kyllähän ihmisiä tapaa muutenkin ja käydään kahvilla ja jutellaan ilman aikeita solmia uutta suhdetta.
Minun mies jäi kiinni näistä sivuista sekä pettämisestä. Ero tuli. Älkää vannoko että ei teidän miehet. Se voi olla kylmä kolaus joku päivä,kun jää kiinni. Minun ystävä on narauttanut monia miehiä niiden vaimoille. Valitettavaa että nykyään se rehdin oloinen mieskin voi pettää. Itsellä kestää kauan toipua enkä tiedä luotanko enää koskaan yhteenkään mieheen.
Mulle yksi mies sanoi "ettei halua jäädä tyhjän päälle" jos eroaa. Eli piti löytää uusi nainen valmiiksi.
Osoittaakseen sen, että parisuhteet eivät mene aina tasan sen sijaan, että, niinkuin joku kirjoitti kasautuvat. Tarkoittaen näin todetessaan sitä, että ihminen joka on kertaalleen ollut tai kyynisemmon on edelleen parisuhteessa löytää itselleen helpommin uuden kumppanin tai kumppaneita. Ja tuo uusi kumppani on myös itse ollut tai kyynisemmin on edelleen parisuhteessa. Samaan aikaan kun osa ei löydä ja kohtaa sitä ensimmäistäkään. Osa tietysti voi olla erinomaisen tyytyväinen sinkkuna elämiseensä. Mutta mitä kauemmin sinkkuna elää ja on, niin osa kokee sinkkuan olonkuin jonkinlaisena kirouksena. Vaan eihän tätä ymmärrä, jos on onnistunut saamaan ja löytämään itselleen mieluisan ja rakastettavan kumppanin; myös silloin, jos aiempi suhde on päättynyt syystä tai toisesta.
Onhan siinä varatullakin vain yksi nainen kerrallaan ellei nyt ryhmäseksiä aleta harrastamaan.
Käykää katsomassa Milanin deittisivut. Sieltä löytyy moni varattu. Ikänsä valehtelevat. Löytyy moni sinkkukin jotka muualla hakee seurusteluun naista ja seksiä muualla. Käykää huviksenne tutkimassa. Liittyminen ilmaista.
No minäpäs sanon. Olen se varattu mies ja eilenkin sain pari mätsiä jotka sitten kyselivät mitä olen etsimässä, olin kyllä rehellinen ja sanoin että aviomiestä musta et valitettavasti saa, koska sinkku mies en ole, mutta aina voi jutella ja eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä tuo tullessaan... Sanotaanko näin että kyllä mulla on ihan hyvin naisia joiden kanssa on ihan mätsännyt ja jos vaimo tänään ilmoittaa että tää oli nyt tässä niin kyllä hyvinkin voin huomenna istuu treffeillä uuden naisen kanssa ja vähän muutakin... Mut moni etsii ihan juttuseuraakin, yhteisiä kiinnostuksen kohteita jne. Suoraan seksiä en etsi, ei ole tarvetta kun kotona on se Ihan paras kumppani, ja en usko että kenenkään kanssa olisi yhtä hyvää seksiä kuin vaimon. Mut oon jutellut ja ollut monen naisen kanssa samaan mieltä että jos tullaan juttuun hyvin ja huomataan että ollaan oikeasti ihan kunnolla mätsit niin kyllähän se silloin on ihan eri asia se seksikin, voi tulla ajatus että jestas mä haluan kokea tuon. Mut miks ei varattu mies saa etsiä ystäviä, juttuseuraa, vahvistaa sosiaalisia verkostoja jos on rehellinen ja kertoo heti että hei mä en ole sinkku, enkä mä etsi mitään vakavaa suhdetta ainakaan tähän väliin... Varattu mies
Vierailija kirjoitti:
Käykää katsomassa Milanin deittisivut. Sieltä löytyy moni varattu. Ikänsä valehtelevat. Löytyy moni sinkkukin jotka muualla hakee seurusteluun naista ja seksiä muualla. Käykää huviksenne tutkimassa. Liittyminen ilmaista.
Tuo on aika huono sivu... Kyllä mä käytän ihan tinderiä ja esim badoo... Pannukakku... Mulla on vaimo kotona niin ei ole mitään tarvetta etsiä niitä huonoja yhden illan säätöjä, kun en niistä itsekkään mitään hyödy. Haluan panostaa siihen että löytyy yhteinen kemia ja tullaan juttuun monella tavalla ja sitten ajaudutaan ihan itsestään seksiin, en koskaan kysy naiselta että kiinnostaako seksi tai melkein ekassa viestissä kysy että annatko pimppistä... Mut aina ovat kaikki tienneet että vaimo mulla on. Varattu mies
Nainen hakee elämäänsä draamaa jotta se on kokemisen arvoista. Mies tarjoaa draamaa kaikille naisille ja elämä kukoistaa.
Monella on sexö mielessä. Vaimot pitävät miestä kultapojuna ja uskollisena. Ei muuten ole mikään munkki.
Kaivetaanpa popparit esille, ollaan niin jännän äärellä.