Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monissa häissä olet ollut?

Vierailija
14.10.2016 |

Vieraana/morsiusparin osapuolena?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraana kolmissa, töissä kerran.

Vierailija
2/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdisså lapsena.

N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksissäkään. Olen 19-vuotias.

Vierailija
4/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, monissako olen ollut lapsena (muistan 2 häät ennen 18v ikää, missä olen ollut vieraana, saattaa olla muitakin), aikuisena 8, joista yhdet on omat, muissa vieraana. Suhteellisen pieni suku ja vähän kavereita...

Vierailija
5/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kaikkia mutta noin kolmetkymmenet ellei enemmän. Vieraana sisarusten ja kavereiden häissä, kahdesti kaasona. En pidä häistä, aina ärsyttävää kun tulee hääkutsu. En tykkää juhlista hirveesti muutenkaan ja häät niistä pisimmät aina 😁 N25

Vierailija
6/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 häät joista yhdet oli omat.

7/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin hääjuhlissa lapsena (lauloin hääparille suomeksi ja englanniksi Minun ystäväni laulun ja se jännitti kovasti, siksi jäi hyvin mieleen) ja nyt muutama vuosi sitten serkkuni häissä. Tykkään häistä kovasti joten kävisin mielelläni useammin mutta sukuni on piskuinen ja kaveriporukka vasta noin parikymppistä joten siinä syy vähäiseen määrään.

Vierailija
8/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksissa. Yksissä lapsena, kaksissa teininä ja viimeiset viidet häät on ollu kahen vuoden sisään tässä kolmenkympin lähestyessä.

Vierailija
9/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksissa, serkkujen ja kavereiden häitä. Omat häät skipattiin kokonaan menemällä naimisiin kahdestaan maistraatissa, ei ole lainkaan kaduttanut. Suurin osa häistä on loppujen lopuksi melko tylsiä tilaisuuksia, joihin kuuluu aika paljon odottelua. Mutta kukin tyylillään...

Vierailija
10/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kolmissa, joista yhdet olivat kaksoishäät.

Aikuisena kuusissa, joista yhdet olivat omani ja yhdet ulkomailla.

Lisäksi yksi siviilivihkimistilaisuus ja yksi avioliiton siunaustilaisuus kirkossa.

Vierailija
11/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan sitä oltu noin 30 hääjuhlissa...

N 22

Vierailija
12/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli kuusikymppinen ja ollut elämäni aikana vain neljä kertaa häävieraana (tai viisi, jos lasketaan setäni häät, joissa olin vuoden vanhana ollut mukana).

Oma sukupolveni meni naimisiin aikana, jolloin oli tapana, että parit kävivät maistraatissa (tai kirkossa) kaksistaan ilman mitään hääjuhlia.

Omien lasten, sisarusteni lasten ja kummilasten sukupolvi taas näkyy elävän yhä enenevässä määrin avoliitoissa. Näin minulle on kertynyt hyvin vähän kokemusta häistä.

Vierailija
13/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenissä tai vähän ylikin vieraana, sekä omissani morsiamena. Rakastan hääjuhlia! 

Vierailija
14/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vieraana varmaan 20-30 häissä, ellen enemmissäkin. Yhdessä vaiheessa niitä oli ihan melkein rasittavuuteen saakka, vaikka pidänkin kovasti häistä.

En muista yksiäkään todella tylsiä häitä, pääasiassa hääjuhlat on aina olleet ihania. Joitakin aivan tolkuttoman hyviä juhlia on jäänyt mieleen. Eräät silloisen puolisoni työkaverin juhlat muistan ikuisesti. Olin ensimmäistä kertaa juhlimassa toisen lapsen syntymän jälkeen, lapset ei ollut mukana. Juhlat oli kesällä ja tanssimme aamuun asti. Tarjoilut oli loistavat ja viini virtasi. Hilpeyttä pikkutunneilla herätti kaaso ja morsiamen isä, jotka olivat illan aikana löytäneet toisensa. Morsiamen äiti oli nukkumassa.

Seuraavan päivän kankkunen oli jäätävä ja täysin itse aiheutettu, mutta olipahan hauskaa :-)))

Vierailija
15/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

En yksissäkään. Olen 19-vuotias.

Sama täällä muuten. Kerran on kutsuttu mutta en päässyt.

Vierailija
16/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksat häät sain kaiveltua muistista. Nuorempana ei ollut monia omien kavereitten häitä, koska kuulun siihen ikäluokkaan, joka ei juurikaan häitä järjestänyt. 

Vierailija
17/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksissa, ensi kesänä ilmeisesti tulossa kolmannet.

Vierailija
18/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kertaa olen ollut häistä (sivuhuomatus: näistä avioliitoista kahdeksan päätynyt eroon).

Itse en avioon ole "päässyt",  13 vuotta avoliittoa takana, jatkamma samaan mallin.

Vierailija
19/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin viidettoista häät on tullu käytyä ja olen vasta 19. :D

Vierailija
20/20 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän ei tietenkään saisi kysyä, mutta mitähän nuo alapeukut tässä ketjussa meinaavat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän