Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuseksistä kysymys

Vierailija
13.10.2016 |

Poskeen ottaminen mieheltä ilman johtamista muuhun seksiin on ihan perus juttu. Entäs kuinka moni mies hoitelee suullaan naisen niin ettei se johda sen enempään?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä oo naista, mutta aivan hyvin voisin nuolla naiselle yksipuolisesti orgasmin.

Mukava kuulla että on miehiä jolle tämä asia olisi täysin ok! :)

Ap

Oon kyllä sormettanut naiselle monesti orkut yksipuolisesti. Tykkään kun näen, että nainen nauttii.

Mahtavaa toimintaa jatka samaan malliin naisesi nauttii ja samalla sinä!

Ap

Ei mulla oo naista :/

Hah no eiköhän sekin vielä löydy kun aika on oikea ;)

Vierailija
22/41 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo koskaan mun kohdalle osunut sellaista miestä, jolle yksipuolinen naisen tyydyttäminen ois riittänyt. Aina on suuseksin saamisesta seurannut yhdyntä.

Ois aika kiihottava ajatus, että mies nuolisi mut joskus orgasmiin ja antaisi mun sen jälkeen vain nukahtaa.

Pyydä rohkeasti seuraavalta mieheltä vain suuseksiä/muuta kivaa ja nukutte ja aamulla voitte hoitaa hommat loppuun asti! 😈

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä oo naista, mutta aivan hyvin voisin nuolla naiselle yksipuolisesti orgasmin.

Ap

Oon kyllä sormettanut naiselle monesti orkut yksipuolisesti. Tykkään kun näen, että nainen nauttii.

Ap

En jaksa enää uskoa siihen.

Vierailija
24/41 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin täysin hyvin vain antaa naiselle suuseksiä tai tyydyttää sormin. T:mies 30+

Vierailija
25/41 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin täysin hyvin vain antaa naiselle suuseksiä tai tyydyttää sormin. T:mies 30+

Kiva juttu vinkkaa naisellesikin tästä ettei tarvitse johtaa enempään vaan haluat vain tyydyttää hänet varmasti pitäisi kuulemastaan! ;)

Ap

Vierailija
26/41 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poskeen ottaminen mieheltä ilman johtamista muuhun seksiin on ihan perus juttu. Entäs kuinka moni mies hoitelee suullaan naisen niin ettei se johda sen enempään?

Exän kanssa suuseksi ihan sama kummin päin tahansa johti oikeastaan aina yhdyntään, koska exäni niin halusi. Itse olisin mieluummin antanut tai saanut suuseksiä ihan sellaisenaankin.

Vierailija
27/41 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

En jaksa enää uskoa siihen.

Älä hycä mkes uhriudu vaan toimi! 😂

Ap

28/41 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut nuoltua, sormetettua ja dildotettua.  Pääasiassa kyllä niin että on saanut suihinoton ennen tai jälkeen, mutta joskus, lähinnä ehkä väsymyksen myötä, on ollut ihan yksipuolistakin.

Yksi mitä ei kyllä naisilta kovinkaan usein tule on yksipuoliset käsityöt. Sekin voisi olla hauska vaihtelu. Ottakaapa ohjelmaan.

Ps. olen 40, helsingin keskustasta, sinkku ja muutenkin aivan mahtava.

Vierailija
29/41 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on niin että nuolen naista mutta ei muuta.

Vierailija
30/41 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva juttu vinkkaa naisellesikin tästä ettei tarvitse johtaa enempään vaan haluat vain tyydyttää hänet varmasti pitäisi kuulemastaan! ;)

Ap

Näin teen, muna jöpöttäen nuolen hänelle orkun :D 

Vierailija
31/41 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni kyllä tekisi sen, mutta kun mulle se ei riitä. Vauhtiin päästyäni haluan ehdottomasti myös munaa vaikka saisinkin orkun nuolemisesta.

Vierailija
32/41 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti herättänyt naiseni sukeltamalla peiton alle, nuollut orgasmiin saakka ja toivottanut hyvää huomenta, eikä ole tarvinnu tehdä mulle mitään. Ongelma meillä on vain se että nainen ei ikinä, ei koskaan tee tätä samaa niin nyt olen miettinyt että kun tämä vastavuoroisuus puuttuu niin taidanpa lopettaa itsekkin tuon pelkän nuolennan antamisen. Harmi kun menee innokas ja naista huomioiva mies hukkaan tällaisessa suhteessa

Vierailija
33/41 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt monesti. Harvoin se kuitenkaan onnistuu, kun tuo nainen yleensä vaatii muutakin sitten nuolemisten jälkeen.

Vierailija
34/41 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni kyllä tekisi sen, mutta kun mulle se ei riitä. Vauhtiin päästyäni haluan ehdottomasti myös munaa vaikka saisinkin orkun nuolemisesta.

Exäni oli täysin samanlainen. Ei siinä mitään, että tykkää yhdynnästä, mutta voisi edes joskus tehdä asiat toisin. Olin vuosien liitossa ja vain muutamia kertoja sain laueta ennen yhdyntää ja orgasmin nuolin tyttöystävälleni jonkin verran useammin ennen yhdyntää, koska hän laukesi vahingossa. Oli oikeastaan aina pettynyt jos laukesi ennen yhdyntää. Tämä oli mielestäni ärsyttävää, koska rakastan suuseksiä ja olisi mielestäni ollut mukava laueta useammin siinä. Muutamia kertoja laukesimme molemmat samanaikaisesti 69 asennossa ja se oli kyllä aivan ihanaa.

Toivottavasti tuleva tyttöystäväni tarjoaa minulle tätä nautintoa enemmän.

Vierailija
35/41 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin annan vaimolleni suuhoidon ilman että  johtaa mihinkään muuhun. Itse olen pelkkän suihinoton saanut ehkä par kertaa seurusteluaikoina. Pitääkin varmaan ottaa puheeksi.

Vierailija
36/41 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suuseksi, ei meillä sellaista harrasteta. 23v oltu yhdessä, kerran on vaimo ottanut suihin loppuun asti. Penis ollut vaimon suussa ehkä 10 kertaa ja edellisestä kerrasta on varmaan 15 vuotta. Minä olen päässyt nuolemaan ehkä keskimäärin kerran vuodessa jos vaimo on tarpeeksi humalassa. Tosin viime kerrasta on jo pari kolme vuotta.

Voisin aloittaa sellaisen salasuhteen jossa on pelkkää suuseksiä. Tai jopa niin että pelkästään nuolisin naista.

Vierailija
37/41 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan enemmän suuseksiä kuin normaalia yhdyntää. Yleensä imen ja sormetan vaimolle huippuorgasmit ja hän ottaa sen jälkeen minulta suihin. Varsinaista yhdyntää tapahtuu harvemmin, vain tiettynä aikana kukaudesta, koska olen niin suuri ja en aina mahdu sisään.

Tänäänkin aamulla aamukahvia juodessani vaimo tuli pelkkä aamutakki päällä syliini ruokapöydän ääreen ja hyväilin takin alta hänen rintojaan. Sen jälkeen hän avasi bokserieni napit, otti kalun suuhunsa ja antoi kunnon orgasmit. Mahtava aloitus sunnuntaiaamulle :)

21/16

Vierailija
38/41 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yhdyntä on nimenomaan se juttu, jollei sitä nuolemisen jälkeen tulisi niin olisin tosi tosi pettynyt. Haluan sitä melaakin mekkoon nimittäin😊

N32

Vierailija
39/41 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle yhdyntä on nimenomaan se juttu, jollei sitä nuolemisen jälkeen tulisi niin olisin tosi tosi pettynyt. Haluan sitä melaakin mekkoon nimittäin😊

N32

Erittäin ymmärrettävää :) Tuletko tyytyväiseksi jos  saat vain ja pelkästään melaa mekkoon? 

40/41 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan mies kestäisi - jossain vaiheessa, viimeistään jälkikäteen olisi pakko laueta. Varmasti mielellään tekisi, mutta en raaski olla antamatta hänelle orgasmia/laittaa häntä hoitamaan asia yksin :/