Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Idiootti kysymys mutta miksi ET tervehdi naapuria?

Vierailija
13.10.2016 |

Itse tulin ajatelleeksi että enemmistö meidän talon asukkaista ei tervehdi oma-aloitteisesti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin ja toivotin tervetulleeksi erään turvapaikanhakijan. Hänestä tuli todellinen riesa, hän soitteli ovikelloani joka päivä, öisinkin, kysyen apua jatkuvasti. Ei halunnut itse omatoimisesti ottaa yhteyttä huoltoyhtiöön, eikä ollut kiinnostunut ehdotuksestani opetella suomen kieltä.Ihmetteli vain, miksi pyydetään tulemaan suomeen, jos täällä joutuu itse tekemään asioita. Hän luuli, että suomessa kaikki annetaan valmiina.

Vierailija
22/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei tervehdi yhtä naapuria siksi, että tuo naapuri taloon muutettuaan pitkään jätti tervehtimättä häntä eli ei vastannut millään tavalla useammasta yrityksestä huolimatta. Kun naapurille sitten selvisi että mä olen taloyhtiön hallituksen pj niin yhtäkkiä peruskohteliaisuus taas muistettiinkin. Vastapäisen kerrosnaapurin kanssa kävi samalla lailla eli ei mitään tervehtimisiä ennenkuin mut valittiin hallitukseen. Sitten mielin kielin.

Ihmettelen mistä näitä mölöjä oikein kasvaa? Kuka niille opettaa että vain "parempiaan" pitää tervehtiä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulin ajatelleeksi että enemmistö meidän talon asukkaista ei tervehdi oma-aloitteisesti.

Koska asumismuotoni on vastoin vapaata tahtoani.  Naapurit saisivat olla vähintään 400m päässä.

Sitten voisin tervehtiä.

Vierailija
24/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tervehdystä kuulu koskaan takaisin, lopetan tervehtimästä. Lisäks mulla on huono naamamuisti, osa ei vaan jää mieleen. Joku tuliterä naapuri on takuulla jääny joskus tervehtimättä, ku ei oo aina varma onko vastaantulija naapuri vai vieras. Joskus on varmaan tullut moikattua taloon kuulumattomiakin samasta syystä.

Vierailija
25/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miltä saman kerroksen naapurini näyttää. Harvoin näen muutenkaan ketään rapussa.

Vierailija
26/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöllivät mun pyörän. Ovat muutenkin sellainen rosvo/huumesakki, että ei paljoa tee mieli moikkailla.

Sama. Pari polkupyörää, autoja, veneitä, perämoottoreita.  Kukapa sellaista sakkia minään enää pitää.

Vierailija
27/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tervehdystä kuulu koskaan takaisin, lopetan tervehtimästä. Lisäks mulla on huono naamamuisti, osa ei vaan jää mieleen. Joku tuliterä naapuri on takuulla jääny joskus tervehtimättä, ku ei oo aina varma onko vastaantulija naapuri vai vieras. Joskus on varmaan tullut moikattua taloon kuulumattomiakin samasta syystä.

Hienoa! Parempi kun et tervehdi, ei mulla ole sulle mitään asiaa.

Vierailija
28/28 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on ekalta luokalta lähtien kiusattu. Kiusaaminen oli nimittelyn ja lievän väkivallan ohella myös sellaista että, yhtenä aamuna kukaan ei puhunut mitään, vaan olivat päättäneet että tuolle ei puhuta eikä vastata mitään.

Koskaan ei tietänyt milloin sellainen päivä on muiden pikkutyttösten toimesta päätetty järjestää.

Yläasteellakin oli tuollaista.

Olen oppinut arastelemaan puolituttujen moikkaamista ja yleensä odotan että he ensin morjestavat.

Sori siitä.

Ei mulkkujen kanssa tarvitse olla missään tekemisissä. Tsemppiä!