Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi hyvä ensimmäinen "määmatkakohde"?

Vierailija
22.12.2024 |

Mulla nyt sellainen tilanne että jäin vajaa vuosi sitten parinkymmenen vuoden avioliiton jälkeen yksin, koska puoliso päätti harrastaa *eksiä liittomme ulkopuolella oikein huolella. No, se on toinen tarina se, mutta mä haluaisin jonnekin ulkomaanmatkalle (lähinnä aurinkoon) kesällä, mutta en ole ikinä matkustanut yksin! Aina puolison tai ystävien kanssa, mutta viime vuosina puolisoa ei enää kiinnostanut, joten ei matkustelu. Mun pää huutaa nyt jotain reissua ihan itseni kanssa, mutta en tiedä mikä olisi hyvä kohde yksinäiselle 45-v naiselle.

Olisiko teillä joitain hyviä suosituksia?! Mitään lomaromanssia tai biletystä en ole hakemassa.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itseesi.

Vierailija
2/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia. Ei se ole romanssia, se on seksiä.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambia. 

Vierailija
4/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puola on kaunis, turvallinen ja helppo maa. Hintataso on alhainen, joten yhdenkin henkilön budjetilla majoittuu ja syö ja shoppailee oikein mukavasti. Esim. Krakova on aivan ihana.

Vierailija
5/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella sanottiin ennen mää eikä mä. Nyt on mä.

Vierailija
6/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue/kuuntele Anna-Katri Räihän Menolippu kaikkialle, siinä on todella paljon yksinmatkustelusta asiaa. Kaikista peloista jne. Jäi itselle todella positiivinen kuva ja keräänkin rohkeutta ihan samaan.

Minä haluaisin mennä ekalle määmatkalle jonnekin esim. Atlanta tai muu kaupunkikohde.

Vierailija
7/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Gambia on mainittu?

Vierailija
8/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fär-saaret. Mää!

Vierailija
9/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sulla on vapaus miettiä, mistä juuri itse pidät. Aurinkoa, kaupunkia, vuoria, merta liikuntaa, loikoilua.

Vierailija
10/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiaan vaan

Vierailija
11/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinlaiva

Vierailija
12/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki keski-ikäiset matkaavat Espanjan Aurinkorannikolle. Suuntaa sinne. Et varmasti jää yksin ja siellä puhutaan suomea.

Vierailija
13/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatia tuntui ainakin hyvin turvalliselle, kaunista ja låmmintä riitti.

Vierailija
14/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venetsia haisee miehen ostetulle persereiälle.

Vierailija
15/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikki keski-ikäiset matkaavat Espanjan Aurinkorannikolle. Suuntaa sinne. Et varmasti jää yksin ja siellä puhutaan suomea.

Miltä vuosikymmeneltä tämä viesti oikein tuli? Ne keski-ikäiset ovat ollet jo pitkään eläkeläisiä.

Vierailija
16/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasa ja Ahvenmaa.

Vierailija
17/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiassa muista kuitenkin että kaikkialla yritetään huijata turisteja. Rahanvaihdossa, vaihtorahoissa kaupassa ravintoloissa jne. Ja valokuvia ei saa ottaa ihmisistä ilman lupaa, muuten lompakko kevenee. Mutta aurinkoa ja maksettua rakkautta on tarjolla ..

Vierailija
18/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan yli 70-vuotiaita?

Vierailija
19/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gambiassa muista kuitenkin että kaikkialla yritetään huijata turisteja. Rahanvaihdossa, vaihtorahoissa kaupassa ravintoloissa jne. Ja valokuvia ei saa ottaa ihmisistä ilman lupaa, muuten lompakko kevenee. Mutta aurinkoa ja maksettua rakkautta on tarjolla ..

Seksin perässä ei suomalaisen naisen tarvitse Gambiaan lähteä, Tinder on täynnänsä ilmaisia suomalaisia miesl*rttoja, myös eksoottisempiakin saatavilla.

Vierailija
20/71 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä vuosikymmeneltä tämä viesti oikein tuli? Ne keski-ikäiset ovat ollet jo pitkään eläkeläisiä.

Sillä on käytössä varmaan internet explorer. Veikkaan siis vuotta 2004.