Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä??? Menin kauppaan reppu selässä...

Vierailija
13.10.2016 |

Myyjä tuli töykeästi sanomaan että reppu pois heti ja saan sen lähtiessäni. Noh kesti 10min saada reppu sitten. Ei tarvitse enää uudestaa mennän tohon k-kauppaan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjä tuli töykeästi sanomaan että reppu pois heti ja saan sen lähtiessäni. Noh kesti 10min saada reppu sitten. Ei tarvitse enää uudestaa mennän tohon k-kauppaan.

Täälläkin lähikauppa kieltää reput,sinne on liian helppo latoa tavaraa.

Vierailija
2/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tehnyt u-käännöksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne profiloi sut varkaaksi.

Vierailija
4/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä, helpomminhan olkalaukkuun saa laitettua tavaraa.

Vierailija
5/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole koskaan törmännyt tuohon että reppu olisi käsketty ottaa pois. Mutta mielestäni kuuluu kyllä olla avainkaapit jos reppua ei saa kantaa kaupassa.

Vierailija
6/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kauppa?

Vierailija
7/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kauppa?

Tuossahan se luki aloituksessa.

Vierailija
8/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö ostamaan pikseleitä, ettei tarvitsisi enää klikkihuorausotsikoita raapustella?

Vierailija
9/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kauppa?

Tuossahan se luki aloituksessa.

No esim. tässäkin p ikkukaupungissa on melko monta k-kauppaa. Tarkoitin ihan nimeä.

Vierailija
10/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä kuullu että aikuisten pitäis luovuttaa reput/laukut säilöö kaupassakäynnin ajaksi mut noille koululaisille oon eriksee nähny kylttejä että "koululaiset jättäkää reput tähän ennen kun astutte kauppaan" lähellä kassaa. 

Vierailija
11/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäää?? Mulla matkaa keskustaan (jossa lähimmät kaupat) n. 6km/suunta ja joudun kulkemaan tällä hetkellä väliaikaisesti aina pyörällä, kun autoa ei nyt ole.

Otan aina repun mukaan, että saan sinne suurimman osan (tai jopa kaikki) ruoat niin ei tarttis kauppakasseja kantaa käsissä pyöräillessä. Helpottaa paljon.

En oo koskaan ajatellukaan että kaupassa voitais mun reppu takavarikoida siksi aikaa, enhän mä sitten sinne ruokiani saisi :D Kassalla ladon ruoat reppuun ja reppu selkään. 

Jos mun reppu otettais haltuun siksi aikaa, voinhan mä kassalla lyödä ruoat muovipussiin ja muovipussista siirtää pihalla ne mun reppuun... Joo, ei vittu.. :D 

Vierailija
12/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kääntynyt kannoillani. Käyn usein kaupassa töistä tullessani ja repussa on työläppäri ja työpapereita. En todellakaan luovuta niitä jollekin satunnaiselle kaupan tädille.

Vierailija
13/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empä ole koskaan törmännyt tuohon että reppu olisi käsketty ottaa pois. Mutta mielestäni kuuluu kyllä olla avainkaapit jos reppua ei saa kantaa kaupassa.

Tää on ongelma. Käyn monesti esim. venyttelyn jälkeen kaupassa. Jostain syystä noita avainkaappeja on tosi paljon poistettu kaupoista, onko niiden kanssa ollut jotain ongelmaa? Jos olen autolla, voin jättää repun sinne, mutta kun yleensä kuljen pyörällä. Ei mulle ole kyllä tultu sanomaan että pois, mutta joskus on vartija selkeästi tarkkaillut. Vaikka olen kiltti keski-ikäinen tantta, mutta nehän ne kuulemma varasteleekin. Minä en. 

Vierailija
14/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se liity juuri sinun persoonaasi mitenkään. He vain varautuvat myymälähävikin estämiseksi.

Vierailija
15/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla se sama, jolle  Alkon myyjäkin oli töykeä? Mammat menee kaikkiin provoihin mukaan.

Vierailija
16/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin käymästä tuollaisessa kaupassa. En ala ostaa joka kerta muovikassia sen takia että kauppa pitää kaikkia asiakkaita potentiaalisina myymälävarkaina.

Vierailija
17/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin takaisin Suomeen parin Euroopan ulkopuolella asutun vuoden jälkeen. Kesti hetken aikaa tajuta että mitäs ihmettä, täällä saakin tallustella kauppaan kassien kanssa ilman, että pitää jättää säilytykseen tai että ne suljetaan nippusiteillä. Tylsää, jos epäluottamuksen ilmapiiri leviää Suomeenkin. Toisaalta saisi koskea silloin kaikkia asiakkaita nuo "ei laukkuja"-kiellot, pärstäkertoimen perusteella profiloiminen ikävää.

Vierailija
18/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen yleensä aina kauppaan repun kanssa. Siis tyhjän repun, koska siinä on niin kätevä kantaa painavat ostokset kotiin. Jäisi kyllä ostokset tekemättä jos joku myyjä alkaisi huomauttamaan repusta ja vielä epäkohteliaasti.

Vierailija
19/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käsketty ottaa reppua pois. Yleensä repun korvaa minulla jonkinlainen olkalaukku tai kassi, johon ainakin osa ostoksista mahtuu. 90-luvulla kerran minulta tutkittiin kerran kassajonossa tarkasti tuo laukku. Olin latonut ostoshihnalle maksua varten siinä 70 euron edestä jo kaupasta ostoskoriin keräilemiäni ruoka- ym. tarvikkeita. Kauppalaukusta sitten löytyi varavillatakkini, meikkien ja lompakon ym lisäksi pari pastillirasiaa ja suklaapatukkaa, joita kuljetin mukanani varanaposteltavana. Olin ostanut jopa toisesta kaupungista, ja osaa nameista ei tämä kyseinen kauppa edes myynyt. Siinä sitten pitkä jono asiakkaita tuijotteli minua punaposkista "varasta".

Myöhemmin myymäläpäällikkö totesi kuitenkin että kassistani pois otettujen namien tuotenumerot ja koodit olivat eri sarjaa kuin heidän kaupassaan myytävät. Ei tarjonnut sen kummempaa hyvitystä hässäkästä.

Siihen varkaussyyttelyyn loppui minun asiakassuhteeni kyseisen kaupan kanssa pysyvästi. Onneksi en ollut ehtinyt maksaa kassahihnalle nostamaani tavarapaljoutta, hylkäsin ne sinne hihnalle henkilökunnan selviteltäviksi.

Vierailija
20/36 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan