Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dubaissa käyneet

Vierailija
13.10.2016 |

Tarkastavatko lentokentällä kuinka paljon porukoiden matkalaukkuja? Ollaan lähdössä reissuun vajaa kahden viikon päästä. Kärsin kovasta lentopelosta ja lääkäri kirjoitti minulle Oxaminia tuohon pelkoon ja nyt selvisikin, että sitä ei saa viedä koko maahan. Minulla kuitenkin kaikista tarvittavista lääkkeistä englanninkieliset lääkärin lausunnot niiden tarpeellisuudesta, sekä myös resepteistä. Uskallanko nyt ollenkaan ottaa tuota lääkettä mukaan, etten vaan lennä suoraan kentältä putkaan? Arabiemiraateissa todella tiukat lait, mitä lääkkeitä maahan saa viedä. Esim e-pillerit kiellettyjen listalla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap menossa kivittämään homoja ja narkomaaneja arapien kanssa?

Vierailija
22/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monen prostituoidun kanssa Dubaissa jutellut ja kaikki sanoo samaa: eivät ikinä lähde arabien kanssa muualle kuin laadukkaaseen hotelliin, ei ikinä yksityisasuntoon. Miksi näin kertovat? Varmaan rasisteja nuo Aasialaiset ja Afrikkalaiset maksulliset naiset.

Miksi he menevät laadukkaaseen hotelliin, mutta ei asuntoon? Eikö hotellissa voi paskoa päälle?

Asunnossa voikin olla odottamassa suvun miehet tai kaverit. Yhden sijasta joutuukin tunteja kestävään sarjaraiskaukseen. Ilmoitusta ei voi poliisille tehdä koska myös itse joutuu vankilaan koska ollut avioliitonulkopouolista seksiä. Hotellistaa security tulee pelastamaan eikä poliisille ilmoiteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oxaminit ja järeämpiäkin mukana. Tein sen lääkeilmoituksen niiden sivustolla ja jännitin, tutkitaanko sen jälkeen tarkkaan. Ei yhtään mitään, kukaan ei kysellyt mitään normaalin passintarkastuksen lisäksi. Eli sinne saa kyllä viedä omat lääkkeet, mutta kaikista huumaavista pitää tehdä ilmoitus ja olla englanninkielinen resepti mukana.

Vierailija
24/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monen prostituoidun kanssa Dubaissa jutellut ja kaikki sanoo samaa: eivät ikinä lähde arabien kanssa muualle kuin laadukkaaseen hotelliin, ei ikinä yksityisasuntoon. Miksi näin kertovat? Varmaan rasisteja nuo Aasialaiset ja Afrikkalaiset maksulliset naiset.

Miksi he menevät laadukkaaseen hotelliin, mutta ei asuntoon? Eikö hotellissa voi paskoa päälle?

Asunnossa voikin olla odottamassa suvun miehet tai kaverit. Yhden sijasta joutuukin tunteja kestävään sarjaraiskaukseen. Ilmoitusta ei voi poliisille tehdä koska myös itse joutuu vankilaan koska ollut avioliitonulkopouolista seksiä. Hotellistaa security tulee pelastamaan eikä poliisille ilmoiteta.

Okei kiitos, joka päivä oppii jotain uutta.

Vierailija
25/25 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei kiitos, joka päivä oppii jotain uutta.

Mitä tolla tiedolla tekee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi