Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten fwb:tä / fuck-buddya tms. pystyy pitämään ihastumatta..???

Vierailija
13.10.2016 |

ETenkin jos tavoitteena on kuitenkin jollain aikavälillä löytää uusi kumppani/puoliso, niin miten te pystytte olemaan jonkun kanssa vaan semmoisessa fwb / fuck-buddy tms. tyyppisessä hengailussa... (vaikkei näin olisi sovittukaan suoraan mutta jos se on kovin ilmeistä)... siis ilman että kuitenkin ihastutte siihen kaveriin?

Ainakin minun luonteelle vaikeaa vaikka kuinka muuta yritän päättää...

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te olette törkeitä ja itsekkäitä ihmissuhteen hyväksikäyttäjiä. Toivon, että menetätte aikanaan mahdollisen tulevan pysyvän kumppaninne, koska karma. Jos varsinkin jatkatte tätä perseilyänne vaikka teihin ihastuttaisiin. Tämä siis näille, joista fuckbuddyyn ollaan kyllä ihastuneita, mutta häntä ei kelpuuteta parisuhteeseen. Paskat, sanon minä, olisitte ilman sitten, sekin itsekkäät ihmiset!

Vierailija
42/49 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottamisesta tässä ei ole kyse, ja kyllä, ainakin ap:tä korkeampi moraali minulla on.

Ei, vaan sinulla on kireämpi pipo. Mutta sehän on sinun ongelmasi, ei minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus kävisi ilmi, että ennen minua olet ollut tuollaisessa nussintasuhteessa, niin lentäisit pellolle alta aikayksikön. Jotain arvostelukykyä ja moraalia sentään kumppaniltani edellyttäisin. Ole vaan varovainen, ettei se tuleva oikea puolisosi ole joku kaltaiseni. 

Riski on hyvin pieni ellei olematon. Kaltaisesi tuskin olisi tuleva oikea puolisoni. Arvomaailmamme eivät kohtaa.

Vierailija
44/49 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että olette siitä pinkasta, joita petetään... Minä en joudu sellaista pelkäämään, koska en ikinä suhtautuisi kehenkään hyötynäkökulmasta.

Toisaalta jos taas kyse on fuckbuddyssa, että se on joku jota ei saa vaikka haluaisi, niin aika rikkova suhde sekin, ja miten on järkeä antaa itsestään jotain ihmiselle, joka ei anna samanverran sitten takaisin? Vaikka miten ois tunteet, niin kannattaa kutsua tilannetta suoraan vain epätoivoiseksi rakastumiseksi, ei fwb:ksi tms:ksi.

Vierailija
45/49 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te olette törkeitä ja itsekkäitä ihmissuhteen hyväksikäyttäjiä. Toivon, että menetätte aikanaan mahdollisen tulevan pysyvän kumppaninne, koska karma. Jos varsinkin jatkatte tätä perseilyänne vaikka teihin ihastuttaisiin. Tämä siis näille, joista fuckbuddyyn ollaan kyllä ihastuneita, mutta häntä ei kelpuuteta parisuhteeseen. Paskat, sanon minä, olisitte ilman sitten, sekin itsekkäät ihmiset!

Kuka fwb-suhteessa hyväksikäyttää ja ketä? Jos kyse on kahdesta aikuisesta ihmisestä, jotka molemmat tietävät, että kyseessä on vain vakihoito, niin keneltä se on pois ja ketä se loukkaa? Toivon asiallisella kielellä kirjoitettuja asiallisia perusteita. Jos minä isken viikonloppuna "Jaskan", huomaamme että meillä on hauskaa sängyssä ja sängyn ulkopuolellakin, mutta kumpikaan ei ole kiinnostunut parisuhteesta toisen kanssa, niin ketä hyväksikäytetään?

Vierailija
46/49 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni tällainen suhde menossa tällä hetkellä. Olen kokenut miesten puolelta aivan ällistyttävän törkeitä juttuja viimeisen vuoden aikana, joten nyt ei kiinnosta muu kun seksin saaminen :D ja baaritutut voi unohtaa, seksi on humalassa usein huonoa.

Käytiin siis tyypin kanssa treffeillä kerran joskus alkuvuodesta, totesin hänelle kuitenkin että luonteet eivät sovi tarpeeksi hyvin yhteen. Kerran pantiin sitten humalassa joskus kesän alussa kun satuttiin baariin samaan aikaan ja se sujui yllättävän hyvin. Sen jälkeen säännöllisen epäsäännöllisesti paneskeltu :)

Tärkeää tällaisen suhteen ylläpitämisessä varmasti onkin se, ettei toisen kanssa voisi kuvitella olevansa muuten kuin seksuaalisesti. Minulle se on selvää, eikä tuota ongelmaa paneskella ja halailla sekä jutella, ja seuraavana päivänä elää ihan omaa elämää :)

Niin, ongelmahan on että kun eka LUULEE, että tyyppi on sellainen että ei olisi sulle parisuhdemateriaalia... kunnes vähänkään alat tutustua ja huomata millainen ihminen siellä onkin takana, huomata niitä hyviä piirteitä joita arvostat / siellä ylipäänsä on ihan kunnon ihminen takana :). Ja sitten sitä alkaa kuitenkin ihastua vaikka miten muuta ensin kuvitteli, että tässä sopiva pelkkä fwb...

ap

Normaali ihminen selvittää tämän ennen kuin hyppää sänkyyn. Itseään pitää sen verran arvostaa, että osaa katsoa omaa parastaan seksissä, eikä kuvittele, etten varmaan koskaan enää saa, jos en nyt jakele tälle.

Vierailija
47/49 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka fwb-suhteessa hyväksikäyttää ja ketä? Jos kyse on kahdesta aikuisesta ihmisestä, jotka molemmat tietävät, että kyseessä on vain vakihoito, niin keneltä se on pois ja ketä se loukkaa? Toivon asiallisella kielellä kirjoitettuja asiallisia perusteita. Jos minä isken viikonloppuna "Jaskan", huomaamme että meillä on hauskaa sängyssä ja sängyn ulkopuolellakin, mutta kumpikaan ei ole kiinnostunut parisuhteesta toisen kanssa, niin ketä hyväksikäytetään?

Sitä tyhmempää osapuolta joka menee ihastumaan myöhemmin. Ei sitä KUKAAN voi kuvailemassasi tilanteessa vielä tietää, paljastuuko toisesta sittenkin joku kiva ihminen, johon ihastuu. Jos et todellakaan välitä aiheuttamistasi sydänsuruista, niin saat itse maistaa omaa lääkettäsi varmaan joskus ja silloin olisit toivonut, että se toinen ei ois sua ikinä pannutkaan.

Vierailija
48/49 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Minun fwb-mies oli niin naistenmies ja flirtti, etten olisi ikinä nähnyt meitä vakavassa suhteessa. Olisin ollut mustasukkainen hirviö koko ajan. Joten meillä oli sitten sellainen sanaton sopimus, että silloin kun kumpikaan ei seurustellut oli ovi aina auki, yöpaikka baari-illan jälkeen, seksiä, yhteisiä elokuvailtoja yms. Ei siis mitenkään antaumuksella ikinä vietetty aikaa, eikä keskusteltu syvällisiä. Viestiteltiin päivisinkin ja välillä ne jutut alkoi menemään sellaisiksi "kyllähän me ihan hyvin voitaisiin olla yhdessä" -mutta onneksi silloin tuli aina joku kolmas osapuoli kuvioihin joka vei toisen huomion ja taas todistimme sitä, ettei meistä ikinä tulisi mitään. Nämä asiat pitää ajatella JÄRJELLÄ, ei tunteella. On järkevää harrastaa seksiä ihmisen kanssa jonka tuntee, sellaisen mukaan on turvallista lähteä baarista, eikä tunteita loukata. Jos heittäytyy sellaisen kanssa tunteelliseksi, on valinnut väärän tyypin panokaverikseen, se on silloin liian sopiva. Pitää olla vain sitä fyysistä vetovoimaa, vähemmän kaikkea muuta.

Näinhän se tietysti järjellä ajatellen meneekin, mutta miten pystyy pakottamaan itsensä ajattelemaan pelkästään järjellä ja pitämään tunteet poissa. Minulla myös kaverina juuri tuollainen naistenmies ja flirtti ja tietäisin, etten kestäisi parisuhdetta hänen kanssaan, kun olisin mustasukkainen ihan koko ajan, mutta en silti voi ihastukselleni mitään.

Kyseessä on luonne-ero. Mä en ole koskaan elämässäni ollut mustasukkainen kenestäkään, en vaikka olisin rakastunutkin. Tunnen niin, että jos toinen oikeasti haluaa olla mun kanssa, se on, eikä silloin katsele muita. Ja jos katselee, silloin se ei oikeasti musta niin paljon välitä, ja silloin on parempi että se lähtee. 

Enkä muutenkaan ole herkästi ihastuvaa tyyppiä. 95% ihmisistä on aika epäkiinnostavia, tai korkeintaan ihan ok, mutta hyvin hyvin harvoin tapaan sellaista tyyppiä, johon oikeasti ihastun. Näin on käynyt noin viisi kertaa elämässäni, ja olen kohta viiskymppinen. Eikä koskaan ole käynyt niin, että pitäisin tyyppiä ensin kaverina, ja sitten ihastuisin. Eli minulle nämä fuckbuddyt ovat tosiaankin aina olleet pelkästään sitä.

Vierailija
49/49 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä tyhmempää osapuolta joka menee ihastumaan myöhemmin. Ei sitä KUKAAN voi kuvailemassasi tilanteessa vielä tietää, paljastuuko toisesta sittenkin joku kiva ihminen, johon ihastuu. Jos et todellakaan välitä aiheuttamistasi sydänsuruista, niin saat itse maistaa omaa lääkettäsi varmaan joskus ja silloin olisit toivonut, että se toinen ei ois sua ikinä pannutkaan.

Olisin vastuussa toisen ihmisen tunteista, jos olisin luvannut hänelle enemmän kuin vakihoitosuhteen. Jos en ole enempää luvannut niin on yksin hänen tehtävänsä puhaltaa peli poikki siinä vaiheessa, jos se ei hänelle enää riitä.

Sinun logiikallasi joka kerta, kun ihminen menee treffeille ja toinen osapuoli yksipuolisesti ihastuu häneen, se on treffeille menevän syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän