n.45v mies flirttaili mulle kun olin lenkillä.
Tykkään sellaisista hyväkuntoisista urheilevista keski-ikäisistä miehistä. Tämäpä oli niin epäonninen ettei sitä tiennyt ja kovin oli varovainen flirtissään.
N24
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Heitti leikkisän kommentin johon sisältyi kohteliaisuus fyysiseen kuntooni liittyen.
ap
Missä? Minä olen kylläkin 40v vasta.
Hei!
Missäpäin tapaat lenkkeillä?
M50
Jos lenkillä ehtii vaihtamaan flirttejä, ne eivät le lenkkejä vaan seuranhakutoimintaa. En ole koskaan huomauttanut ohi kiitävälle kaunottarelle, kuinka hyvä perse tällä on, vaikka täällä meiilä päin miltei kaikilla minut ohittavilla on sellainen.
Kirjoittajana mies. Yksikään normaali nainen ei innostu isäpapan ikäisistä setämiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittajana mies. Yksikään normaali nainen ei innostu isäpapan ikäisistä setämiehistä.
Olenko väittänyt itseäni normaaliksi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Itsellä 24v thai-vaimo ja on kovinkin innoissaan. Hieman olen isäpappaa vanhempi :)
Onneksi yöelämässäkin on nyt paljon keski-ikäisiä miehiä pikkujoulutunnelmissa, niistä valkkaan ne timmeimmät ja herkullisimmat <3
ap
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tykkään:)
N23
Sun kaltaisen kanssa olisi kiva lähteä joskus viihteelle pokailemaan, niin ei tarvitsisi kuulla sitä ainaista: " hyi toi on joku vanha ukko, se voisi olla sun isä!" :)
ap
Miksi se tuntuu joidenkin mielestä uskomatomalta että nuori nainen tykkää vanhemmista miehistä?
Uuh ihq, papparaiset rulaa <33
Tai sitten ei. :D
Multa tuli lenkkinainen kyselemään tietä. Oli sauna lämpimänä ja kutsuin hänet lenkkisaunaseuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se tuntuu joidenkin mielestä uskomatomalta että nuori nainen tykkää vanhemmista miehistä?
Samasta syystä kuin nuori mies tykkäisi vanhemmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Uuh ihq, papparaiset rulaa <33
Tai sitten ei. :D
Miksi pidät papparaisena keski-ikäistä miestä, joka on kaikin puolin hyvässä kunnossa ja työelämässä?
ap
Voisitko pyllistää lenkillä ja uikuttaa hiljaa kun nussin sua perseeseen ja mällään kasvosi.
-vanhempi herrasmies
Vierailija kirjoitti:
Voisitko pyllistää lenkillä ja uikuttaa hiljaa kun nussin sua perseeseen ja mällään kasvosi.
-vanhempi herrasmies
En anna peppuun.
ap
Ällöttävää