Olen työpaikan vamppi
Okei, otsikko on vähän provosoiva, mutta on totuus, että minulla on yksi iso pahe elämässä. Olen 30-vuotias sinkkunainen, pidän itsestäni huolta ja olen mielestäni ihan hyvännäköinen (en nyt mikään missi, mutta kuitenkin). Olen koulutettu ja fiksu, ja olen itsevarma.
Olen huomannut, että pienellä vaivannäöllä saan lähes kenet tahansa miehen ihastumaan itseeni. Ei se vaadi kuin pitkiä katseita, vienoja hymyjä, toisen kehumista, kuuntelemista, ystävällisyyttä. Ei kauaa kestä kun mies on koukussa.
Tätä minä sitten harrastan töissä. Toimistollani on töissä satoja ihmisiä, joten miehiäkin riittää. Olen ollut tässä työssä viisi vuotta. Vain muutamien miesten kanssa olen päätynyt sänkyyn saakka, useimmiten en halua mennä niin pitkälle. Mutta treffikutsuja saan suht helposti, ja usein suostunkin tapaamiseen tai pariin. Mitään vakavaa noista ei ole tullut, sillä en itse niin halua. Olen tyytyväinen yksin, en halua lapsia jne. Tuo on vain tapa saada vähän säpinää elämään.
Koska minulla on tämä pahe, olen hyväksynyt sen mahdollisuuden, että minusta myös puhuttaisiin selän takana. En ole kyllä koskaan huomannut mitään sellaista, eikä minuun suhtauduta mitenkään oudosti, vaikka oikein tarkkailen merkkejä. Ehkä olen ollut tarpeeksi hienovarainen?
Mielenkiintoinen huomio on, että parisuhteessa olevia miehiä on tasan kahta laatua: on ne, jotka eivät oikeasti ole kiinnostuneita muista naisista eivätkä suunnilleen edes huomaa mitä sukupuolta työkaverit ovat (nämä miehet ovat varmasti rakastuneita kumppaneihinsa), ja sitten on ne, jotka suorastaan hakevat muiden naisten huomiota. Nämä tyypit ovat yksi syy siihen, miksi en halua olla parisuhteessa.
Tällaista siis harrastan työpaikalla.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Joo, no mulle et kelpaisi. Oot liian vanha.
Tästä tulikin mieleeni yksi tarkennus; en tähtää koskaan itseäni nuorempiin. Kivoimpia ovat n. 10 vuotta vanhemmat ;)
ap
Onko toi nyt ylpeilyn aihe? Katkerana vanhana piikana voit miettiä miksi kukaan mies ei halunnut susta muuta kuin seksiä, et ole vaimomatskua ollenkaan
Pst. Fiksut ihmiset ei nai kaikkea työpaikalla ristiin..
Kehuminen, kuuntelu ja ystävällisyys ripauksella lupausta erotiikasta oli munkin taktiikkana silloin kun miestä etsin. Toimi yhdeksän kertaa kymmenestä.
Mietitkö ollenkaan noiden miesparkojen tunteita? Moni niistä ihastuu suhun oikeasti. Ei kiva heille.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi nyt ylpeilyn aihe? Katkerana vanhana piikana voit miettiä miksi kukaan mies ei halunnut susta muuta kuin seksiä, et ole vaimomatskua ollenkaan
Pst. Fiksut ihmiset ei nai kaikkea työpaikalla ristiin..
En minäkään noista miehistä sen enempää halua, joten miksi olisin katkera? En halua parisuhdetta. Edes seksiä en tarvitse mitenkään pakkomielteisesti, on paljon hauskempaa flirttailla ja katsoa, onko sillä vaikutusta. Useimmiten on.
Kuten sanoin en mene sänkyyn useimpien kanssa todellakaan. Mutta muutamien kanssa olen mennyt, koska on siltä tuntunut. Ja olen valmis siihen, että puheita saattaa työpaikalla joskus syntyä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kehuminen, kuuntelu ja ystävällisyys ripauksella lupausta erotiikasta oli munkin taktiikkana silloin kun miestä etsin. Toimi yhdeksän kertaa kymmenestä.
Mietitkö ollenkaan noiden miesparkojen tunteita? Moni niistä ihastuu suhun oikeasti. Ei kiva heille.
Mielestäni se on ihan vedenpitävä juttu, että tuo on paras taktiikka miehen metsästykseen. Jokainen ihminen haluaa tuntea itsensä erityisesti huomioiduksi. Ei siinä sen kummempaa tarvita. Miehet vielä kovin helposti tulkitsevat kaikki ystävällisyyden osoitukset isommaksi asiaksi kuin ne ovatkaan.
En toki yritä ketään loukata. Mitään en kenellekään lupaa, enkä vie asioita niin pitkälle, että kukaan pääsisi oikeasti minuun rakastumaan. Tietenkin joku on joskus pahoittanut mielensä, mutta joskus elämässä käy niin.
ap
Hienoa, että sinulla on sivutoiminen tehtävä työpaikalla. Ilahduttavaa, että kehut miehiä. Monet heistä elävät kehuilla ja kiitoksilla.
Ystäväni työskenteli paikassa, jossa henkilökunnasta 98 prosenttia oli miehiä. Hän oli iloinen siitä, kun kysyntää riitti. :D
Säästäkää mut näiltä aloituksista pliis
Sou? Eihän järvi kulu soutamisesta. Tyrkyt on kauniisti sanottuna vähän huvittavia. Yhden kanssa pilailin huolella.
Lähenteli töissä niin paljon että päätin tehdä jotain. Kerroin vaimolle tilanteen ja suunniteltiin näpäytys.
Sanoin että tietyillä ehdoilla voi onnistua. Ne oli hotellihuoneen varaus ja hän pukeutuu kuten haluan. Luettiin viestejä kuinka hän odottaa. Vastailin vielä että ottaa valmiiksi hyvän asennon ihan silmän iloksi. Tämä oli peppu pystyssä pitkään ja viimeinen viesti oli että koska sä tuut? Vaimo soitti ja sanoi että saat kuule odottaa kauan.
Sen jälkeen kun töissä nähtiin niin jos katseella voisi tappaa siihen olisin vainajoitunut. Neiti oli selvästi pahana että häntä oli vedätetty. Työkaverikin kysyi mikäs tuota kiukuttaa? Minä siihen ettei aavistustakaan.
Joo, no mulle et kelpaisi. Oot liian vanha.