Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli pakko äsken vaihtaa paikkaa metrossa, kun edessä oleva

Creepy
13.10.2016 |

suunnilleen ikäiseni nainen (20-25v) tuijotti minua ja piti älypuhelinta pystyasennossa kameran linssi kohdistuneena minuun päin.

En olisi muuten kiinnittänyt puhelimen asentoon huomiota ellen olisi huomannut tuon tytön/naisen tuijottavan minua kuin olisi halunnut lahdata minut.

Mitä helvettiä juuri tapahtui, en voi kuin ihmetellä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se otti kuvaa itsestään.

Vierailija
2/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ottanut kuvaa itsestään. Piti puhelinta käsissään keskivartalon kohdalla, laukkunsa päällä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ovat korvanneet elämänsä ja älynsä puhelimilla. Kenenkään yksityisyyttä ja omaa tilaa ei enää kunnioiteta. Ei myöskään ole käsitystä omasta tilasta. Kaikki on mun/ kaikkien/ ei kenenkään. Tämä on iso kulttuurinen muutos, jolla on aika isot seuraukset jo parinkymmenen vuoden kuluttua kun nykylapset ovat aikuisia ja alkavat astua valtaan.  

Tuskin sinussa on mitään sen kummempaa kiinnostavaa, että sinua joku siksi kuvaisi. Ammattinsa vuoksi ihmisiä kuvaavat (esim. elokuva- ja teatteripukusuunnittelijat, kuvataiteilijat ... ) pyytävät aina luvan tai kuvaavat niin, ettei sitä huomaa. 

Mutta minusta on ikävää, ettei sinulla ole ketään oikeaa ihmistä, jonka kanssa voisit päivitellä arkista metroepisodia, vaan sinun pitää tehdä siitä avaus nettiin. Ja tarkoitan tätä vilpittömästi. 

Vierailija
4/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

ihmiset ovat korvanneet elämänsä ja älynsä puhelimilla. Kenenkään yksityisyyttä ja omaa tilaa ei enää kunnioiteta. Ei myöskään ole käsitystä omasta tilasta. Kaikki on mun/ kaikkien/ ei kenenkään. Tämä on iso kulttuurinen muutos, jolla on aika isot seuraukset jo parinkymmenen vuoden kuluttua kun nykylapset ovat aikuisia ja alkavat astua valtaan.  

Tuskin sinussa on mitään sen kummempaa kiinnostavaa, että sinua joku siksi kuvaisi. Ammattinsa vuoksi ihmisiä kuvaavat (esim. elokuva- ja teatteripukusuunnittelijat, kuvataiteilijat ... ) pyytävät aina luvan tai kuvaavat niin, ettei sitä huomaa. 

Mutta minusta on ikävää, ettei sinulla ole ketään oikeaa ihmistä, jonka kanssa voisit päivitellä arkista metroepisodia, vaan sinun pitää tehdä siitä avaus nettiin. Ja tarkoitan tätä vilpittömästi. 

Miksi koet että se olisi ikävää kun ei voi päivitellä tapahtumaa "oikeiden" ihmisten kanssa? Minusta ainakin on mukavaa että ap jakoi tämän episodin meille tänne.

Vierailija
5/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni aion tästä kyllä kertoa, ei huolta. Tässä istuskellessa vaan tuli tehtyä aloitus tännekin. Olen pahoillani jos tämä jotakuta loukkasi!

Nöyrästi anteeksi pyytäen,

Ap

Vierailija
6/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin skenaario on että kukavaan voi kuvata sinua ja laittaa sen sitten tuubeen......

Vierailija
7/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui niin, että vainoharhainen nainen vaihtoi metrossa paikkaa.

Vierailija
8/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... Joku resting bitch face ajatuksissaan. :D

Vierailija
9/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että minulle tuli juuri eilen omituinen tunne että edessä oleva tyttö kuvaisi minua. Toivottavasti tämä ei ole joku uusi harrastus.

Vierailija
10/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Aika hiljaista olisi tälläkin palstalla, jos ihmiset eivät jakaisi asioitaan täällä. Ja näemmä sua itseäkin tämä kiinnosti, kun klikkasit otsikkoa. Miksi olet noin peppukipeä?

Vierailija
11/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Minusta on niin surullista, että otat osaa nettikeskusteluihin etkä keskustele oikeiden ihmisten kanssa. Vilpittömästi tätä tarkoitan. :(

Vierailija
12/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko bitchy resting face?

Vierailija
13/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama asia kyseessä. Itse käytän edelläolevaa sanamuotoa. -8-

Vierailija
14/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole sama asia,

bitchy resting face = "narttumainen perusilme"

vs

resting bitch face = "lepäävä narttunaama".

Vierailija
15/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teit hänestä aloituksen aihe vapaalle ja hän sinusta snapcahtiin.

Vierailija
16/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puhelimessa tällainen lompakkokuori. Taitan sen käyttäessäni aina niin että kamera menee piiloon, juuri tästä syystä. En halua että kukaan pelkää minun kuvaavan häntä.

Vierailija
17/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole sama asia,

vs

No onhan tuo käytännössä ihan sama asia. Kiva kun sait nyt n*ssittua pilkkua. Haluatko vielä demontroida esimerkkikuvin, miten nämä eroavat toisistaan?

Vierailija
18/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole sama asia,

vs

No onhan tuo käytännössä ihan sama asia. Kiva kun sait nyt n*ssittua pilkkua. Haluatko vielä demontroida esimerkkikuvin, miten nämä eroavat toisistaan?

Miksi kirjoitit "n*ssittua" etkä "nussittua" ? Mikä sanassa nussia on niin pelottavaa että sitä ei voi kirjottaa kokonaan?

Vierailija
19/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama asia kyseessä. Itse käytän edelläolevaa sanamuotoa. -8-

Ai kiitos huomautuksesta, en tiennytkään, että noinkin sanotaan, itse aina käyttänyt BRF-muotoa.

Aina oppii jotain uutta. :)

T: 12

Vierailija
20/22 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole sama asia,

vs

Voin demontroida mielihyvin, jos vain ensin kerrot, mitä se tarkoittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi