Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikessa kilpailevan ihmisen kanssa on mahdotonta olla tekemisissä..

Vierailija
13.10.2016 |

Varmaan moni tietää tällaisen ihmisen hän on liika utelias, käyttää kaikkia saamiaan tietoja sinua vastaan, kilpailuhenkinen, dominoiva,kateellinen, kiero, ilkeä, kaksinaamainen ja juorukello.

Tällaisen seurassa tulee jokaiselle todella paha olo.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kuuluu lähipiiriini, en tosin enää oikein tiedä, miksi. Todella raskasta seuraa. Itse hän elättelee kuvitelmaa itsestään monen parhaana ystävänä, huomaavainen, ystävällinen ja rakastettavakin hän on. Niin, omassa mielessään.

Vierailija
2/12 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av on hyvä peili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä! Et pysty toista muuttamaan.

Vierailija
4/12 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin ihmisistä sen huomaa heti kättelyssä, hyvä niin.

Vierailija
5/12 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kuuluu lähipiiriini, en tosin enää oikein tiedä, miksi. Todella raskasta seuraa. Itse hän elättelee kuvitelmaa itsestään monen parhaana ystävänä, huomaavainen, ystävällinen ja rakastettavakin hän on. Niin, omassa mielessään.

Minä yritän rimpuilla irti samanlaisesta tapauksesta. Nyt sitten ensin kysyi onko loukannut minua jotenkin ja sitten sen jälkeen syyllistää minua että olisin loukkaantunut jostain. En millään ilkeäisi sanoa suoraan hänelle etteivät meidän kemiamme sovi yhteen. Voi ottaa loukkauksena ja alkaa vihaisena kostamaan.

Vierailija
6/12 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin ja kaikki paheni, kun hän meni yhteen ihmisen kanssa, jonka kotimaan kulttuurissa ulkoinen näyttäminen on tärkeää.

Katkaisin välit, kun en jaksanut enää sitä kilpailua ja vertailua. Esim. toivoi lapsilleen tiettyjä lahjoja ja kun annoin, ne olivatkin huonoja eivätkä kelvanneet. Joskus he tulivat meille kylään ja syynäsivät koko asunnon luetellen, mikä on pielessä ja mitä heidän nyt täytyy hankkia, että on parempaa kuin meillä.

En voi uskoa, että aikuiset ihmiset käyttäytyvät näin ja harmittaa, kun ystävyys meni tuohon. Toisaalta helpottaa enkä enää stressaa lahjoja ym.

Vierailija
7/12 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normi meno monessa työyhteisössä.

Vierailija
8/12 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lamaannuttava henkilö!

Se o kerrasta poikki.

Opettele vastaamaan ympäripyöreästi ja vetämään rajat ympärillesi.

Siinäkö leikkikööt omia leikkejään.

Vierailija
9/12 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/12 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tyypin ja kaikki paheni, kun hän meni yhteen ihmisen kanssa, jonka kotimaan kulttuurissa ulkoinen näyttäminen on tärkeää.

Katkaisin välit, kun en jaksanut enää sitä kilpailua ja vertailua. Esim. toivoi lapsilleen tiettyjä lahjoja ja kun annoin, ne olivatkin huonoja eivätkä kelvanneet. Joskus he tulivat meille kylään ja syynäsivät koko asunnon luetellen, mikä on pielessä ja mitä heidän nyt täytyy hankkia, että on parempaa kuin meillä.

En voi uskoa, että aikuiset ihmiset käyttäytyvät näin ja harmittaa, kun ystävyys meni tuohon. Toisaalta helpottaa enkä enää stressaa lahjoja ym.

OMG!! Voiko tälläistä olla? :D Mistä kulttuurista puoliso oli?

Vierailija
11/12 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ. Siskoni. Jos ei löydä mitään, keksii.

Vierailija
12/12 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta löytyy. Uskomattominta tässä on se, että henkilö itse tosiaan kuvittelee olevansa herttainen ja pidetty ihminen, vaikka haukkuu selän takana jokaista. Kuvittelee ilmeisesti, että emme puhu keskenämme asioista?