Mies juttelee äitinsä kanssa joka päivä puhelimessa, monesti useitakin kertoja. Miksi ihmeessä valehtelee tästä mulle?
Keskustelua ollaan käyty joskus siitä, miten hänen äitinsä on vieläkin hyvin kiinni pojassaan (miehessäni) ja siitä, kuinka miestäni ärsyttä jatkuva soittelu ja kuulumisten kysely.
Huomasin yhdessä vaiheessa, että mies ei koskaan vastannut äitinsä puheluihin kotona ollessaan - tai siis kun minä olin vieressä - ja kirosi miten ärsyttävää on jatkuva soittelu eikä hän halua vastata, eikä siis vastannut.
Kysyin eilen ihan muuten vaan, että onko ollut vanhempiinsa yhteydessä, että mitä heille kuuluu ja sanoi, että viimeeksi viime perjantaina soitteli äitinsä kanssa.
Katsoin hänen puhelutietojaan eilen (kyllä, poliisiasia!!) ja siellä oli joka päivä tältä viikolta puheluja äitinsä kanssa, useastikin :D työpäivän aikana, illalla kauppareissuilla, tai kun olin itse kaverilla...
MIKSI??
Kommentit (8)
Olet tästä ennenkin kirjoitellut . Asia vaivaa sinua ja niinpä mies tietää ettei asiasta kannata kanssasi puhua.
Ehkä sitä hävettää aikuisena miehenä olla noin usein yhteyksissä äitinsä kanssa.
Ei halua, että alat arvostella hänen äitiään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitä hävettää aikuisena miehenä olla noin usein yhteyksissä äitinsä kanssa.
Eiköhän aloittaja ole ainoa, jolla on syy hävetä. Toisen puhelimen tutkiminen on niin ala-arvoista kuin olla voi.
Mulla kanssa mies, 43v, joka kokee tarvetta raportoida kaiken äidilleen. Esim. matkoilta tekstailee jatkuvasti että nähtiin tätä ja tätä kiinnostavaa. Äiti vielä vastailee vuolaasti ja miehen kännykässä roikkuminen ärsyttää.Hänkään ei myönnä asiaa mieluusti koska tajuaa että se on jotenkin mamoa.Joku jäänne pikkulapsen äiti kato vaiheesta? Äitinsä osallistuu salailuun myös, on olevinaan tietämätön meidän jutuista vaikka tosiasiassa tietää meidän kaikki käänteet.
Siis olet sitä mieltä, että miehesi äiti on liian kiinni pojassaan ja olet tästä oikein keskustellutkin miehesi kanssa? Jospa hän tästä syystä salaa puheluitaan, koska pelkää että sinä alat (jälleen) arvostelemaan heidän liian läheistä suhdettaan, jos tietäisit heidän soittelevan päivittäin?
Ja itse soittelen myös vanhempieni kanssa useastikin, ihan normaalia :D en keksi syytä miksi mun pitäis sitä mieheltäni salata..
Ap