Miksi naisilta vaaditaan enemmän kuin miehiltä?
Työelämässä, kotona, perheissä ja suvuissa? Naisten oletetaan käyvän töissä, tekevän kaikki kotityöt, hoitavan lapset, pitävän yhteyttä molempiin sukuihin, huolehtivan ulkonäöstä, naisille ei tarvitse työelämässä maksaa yhtähyvin kuin miehille, on paljon määräaikaisuuksia, jopa miesten mokista ja rikoksita yritetään syyttää naisia. Misten odotetaan vain käyvän töissä, muuten saavat vain olla ja jos osallistuvat mihinkään niin ovat sankareita 🤔
Kommentit (11)
Mun mies lähti viikonlopun yli ryyppy reissulle. Mä olen lasten kanssa kotona . 🥳
Ei kai keneltäkään vaadita, naiset nyt vaan tykkäävät suorittaa. Miehet taas lähinnä miellyttääkseen naista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai keneltäkään vaadita, naiset nyt vaan tykkäävät suorittaa. Miehet taas lähinnä miellyttääkseen naista.
Naiset vertailevat suorituksiaan keskenään vaivihkaa ja nostavat rimaa taas hieman korkeammalle. Kireitä ovat ja syövät tabuja tuon johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei ole asevelvollisuutta, joten älä uhriudu.
Kuka vetää aina tämän asevelvollisuuden? Sehän kestää paljon vähemmän aikaa kuin naisen raskaus ja lapsivuodeaika. On paljon rankempi kokemus, jossa voi henki ja terveys mennä. Samalla pitää käydä töissä, hoitaa muut lapset, koti ja mieslapsi.
Etsi mies, joka hoitaa hommansa. Minäkin hoihan. Vaan sinuahan viehättää väärät miehet...
Terapia auttaa ihmelääkkeenä tässäkin tilanteessa! Se pelastaa kaikelta! Jeesusta ei enään tarvita!
Miehiltä ei voi vaatia, jos on lusikalla annettu turha odottaa kauhallista.
Valtio vaatio kyllä miehiä käymään vankilan uhalla armeijan/sivarin. Naisilta valtio ei vaadi mitään mutta antaa sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vetää aina tämän asevelvollisuuden? Sehän kestää paljon vähemmän aikaa kuin naisen raskaus ja lapsivuodeaika. On paljon rankempi kokemus, jossa voi henki ja terveys mennä. Samalla pitää käydä töissä, hoitaa muut lapset, koti ja mieslapsi.
Ihmisiä on liikaa ja syntymä on kuolemantuomio :(