Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö paljon perheitä jotka satsaavat valaisimeen näin?

Vierailija
13.10.2016 |

https://www.room21.fi/fi/artiklar/ph-kotte-48-valkoinen.html

Itse en oikein näe enää tuon hintaluokan investointia valaisimeen kovin järkevänä. Entäs kun perheen kakarat pelaavat jotain sählyä sisällä ja lamppu tulee alas tonttiin? Hups, siinä meni 7000 euroa lattialle, no ei se mitään, kyllä äippä siivoaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut onhan se nyt hankittava että kaikki tietää että oot tollaan desiNG-valveutunu!!!

Vierailija
2/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoseen otetaan varmaan vakuutus erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasen voi askarrella itse maitopurkeista,tulee paljon värikääämpikin silleen. :)

Vierailija
4/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kunnolla millä mällätä, niin miksi ei. Tuskin tuo kauheasti kirpaisee miljoonatuloissa.

Vierailija
5/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsi toi on ihana lamppu!

Vierailija
6/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noi vaan kirkasvalolampuin ja mielellään niin täydellä spektrillä kuin vain löydän. Ra +90 ja  K 4500-6500 koko talossa.

Vierailija
7/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä pelataan sählyä sisällä...?

8/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla periaatteella voisi ajatella, että turhaa sitä on satsata taloonkaan/asuntoonkaan. Entä jos lapset leikkivät tulitikuilla ja hups, talo paloi.

Vierailija
9/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin ruma...

Vierailija
10/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Samalla periaatteella voisi ajatella, että turhaa sitä on satsata taloonkaan/asuntoonkaan. Entä jos lapset leikkivät tulitikuilla ja hups, talo paloi.

No minä vähän ajattelen niin. Onko oikeastaan paljoa mieltä laittaa isojakin omaisuuksia kiinni materiaan? Tuoko se todella iloa ja lisäarvoa elämään? Puhe siis överisatsauksista.

Vierailija
11/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on PH-lamppuja ennestäänkin ja noita kuvassa näkyviä olemme harkinneet uuteen taloomme kaksin kappalein.

Pikkulapsia ei enää ole eikä meillä muutenkaan pelata sählyä, golfia tai jaljapalloa sisällä.

Ainoa harmitus noissa on, että murtovarkaat tekevät tilausmurtoja, hakevat lamput ja kohta uudelleen, kun tietävät, että vakuutusyhtiö on korvannut uudet lamput. No, toistaiseksi 8 kameraa ympäri taloa on kai ehkäissyt murrot.

Vierailija
12/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse ostin Artekin Aallon suunnitteleman Bell-valaisimen joku vuosi sitten, nyt Artek pyytää siitä tuplahintaa siihen nähden mitä itse maksoin.

Kenen kakarat tosiaan pelaa pallopelejä sisällä?

Vierailija
13/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on piha sitä varten, että siellä riehutaan ja puretaan sitä enegiaa. Kodin sisätilat on sitten rauhoittumista varten.

Kun menot suhteuteen tuloihin niin tuo voi olla ihan vaan satasen lamppu.

Vierailija
14/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno lamppu. Ostaisin jos olisi tarvetta. Mulla on saman suunnittelijan valaisin ja täysarvo-kotivakuutus.

15/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

No minä vähän ajattelen niin. Onko oikeastaan paljoa mieltä laittaa isojakin omaisuuksia kiinni materiaan? Tuoko se todella iloa ja lisäarvoa elämään? Puhe siis överisatsauksista.

Joillekin tuo. Kyllä minä nautin siitä, että saan ostaa juuri sen esineen kuin haluan, eikä tarvitse tyytyä johonkin halvempaan (sekin on koettu!). 

Kyllä minä säännöllisesti muistan ihailla mm. ruokailuhuoneen lamppua, jonka löysin pitkällisen etsimisen jälkeen. 

Jos sinä et löydä lisäarvoa estetiikasta (oli sen hinta mikä tahansa, joskus halpa, joskus todella kallis), niin se ei tarkoita etteivätkö muut löydä. 

P.S. kotivakuutus on ihan hyvä olla olemassa

Vierailija
16/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Miten se kalliimpi tuote on vähäisempi arvoinen ilon ja lisäarvon tuoja, kun halvempi tuote? Kyllä minä ostan kotiini sen tuotteen joka miellyttää ja rauhoitaa oma silmää, enkä siksi että se oli joku statussympoli. 

Tämä ässä on pakko ottaa hihasta. Köyhät, kateelliset ja  katkeroituneet yleensä pitää tätä pröystäilynä. Miksi hitossa ostaisin jonkun halvan rimpulan josta en tykkää yhtään vain siksi, että joku kateellinen ei kadehtuisi.

Vierailija
17/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun kaikissa vähänkin kalliimmissa tuotteissa on aina hinta piilotettu niin että sitä saa kaivaa hakuin ja lapioin, eikä missään nimessä voi suoraan lukea. Tosin ehkä tässä tapauksessa se olin vain minä, joka ei heti tajunnut missä kohden hinta näkyy.

Vierailija
18/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten 90% porukasta ei edes tiedä tuon olevan kallis. Turhaa keulii monen tonnin lampulla, kun porukalla ei mitään hajuakaan, että on jotain erikoista. Ikean lampuksi luulee, kun samalaisiahan sieltä saa.

Vierailija
19/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on designvalaisin. Ei sitä ole tarkoitettukaan kakaroiden pelipaikan kattoon. Jokainenhan laittaa rahansa mihin tykkää, joku matkustelee, joku vaihtaa uuden auton joka vuosi, joku kerää taidetta ja joku kerää designia. Ja joku, jolla rahat riittää, tekee noita kaikkia. Itse henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että mieluummin laitan rahani aikaa kestävään muotoiluun, kuin esim. siihen uuteen autoon, mutta en nyt mene arvostelemaan ketään, joka sen auton laittaa. Mieltymyksensä kullakin.

Vierailija
20/27 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun kaikissa vähänkin kalliimmissa tuotteissa on aina hinta piilotettu niin että sitä saa kaivaa hakuin ja lapioin, eikä missään nimessä voi suoraan lukea. Tosin ehkä tässä tapauksessa se olin vain minä, joka ei heti tajunnut missä kohden hinta näkyy.

Mulla oli sama, sain tiirata aika kauan ennen kuin hokasin missä hinta oli! :DD